PDA

View Full Version : betalen bij MP



Anavrin
3 september 2003, 19:02
Ik zit er over te denken om evt. een versterker bij Musik Produktiv ( http://www.musik-produktiv.de/home/home01d.asp/sid/!06082002 ) te bestellen. Ik heb geen creditcard (en ik wil er ook geen), kan dit dan? Mijn Duits is niet zo goed dat ik snap of je ook anders kunt bestellen dan met een credit card. Als ik de versterker in de shopping cart zet, dan geeft ie automatisch 6.90 euro verzendkosten aan, op zich niet erg, maar geldt dat alleen voor Duitsland, of ook voor Nederland?

Hempo
12 september 2003, 10:58
mail naar die gasten in het engels, zou ik zeggen ?

MarshallSG
12 september 2003, 13:07
http://babel.altavista.com/ is ook handig in dit soort gevallen.

Je kan ook onder rembours bestellen bij MP

Anavrin
12 september 2003, 13:33
onder rembours dat lijkt me idd wel beter, of kun je dan nog niet kijken of ie het doet, en of ie niet beschadigt is. Moet je het geld dan trouwens aan de bezorger geven, of krijg je er een acceptgiro bij?

MarshallSG
12 september 2003, 14:55
Dan moet je het geld aan de bezorger geven. Hoe je moet handelen als hij stuk is weet ik niet. Ik denk de zending wijgeren en klagen bij MP of de bezorger.

Matje
12 september 2003, 15:34
[quote="Anavrin"] Mijn Duits is niet zo goed quote]

ze hebben ook een engelse versie van die site hoor.

MarshallSG
12 september 2003, 15:37
Ja maar zodra je moet gaan betalen gaat het allemaal in het duits :D Lekker handig. Betalings methode COD kiezen Cash on delivery

bert k
12 september 2003, 16:11
Dan moet je het geld aan de bezorger geven. Hoe je moet handelen als hij stuk is weet ik niet. Ik denk de zending wijgeren en klagen bij MP of de bezorger.
Achteraf terugsturen en een hoop gezeur :-( Je mag niet eerst het pakje openmaken en dan weigeren.

Kitaarhiero
13 september 2003, 13:29
let wel op met onder rembours betalen, Ik had eens iets bij MP besteld onder rembours, maar de postbode liep weg voordat ik m'n geld kon pakken... hoewel... dat was natuurlijk mooi meegenomen, totdat ik brieven en aanmaningen begon te krijgen...

Ic3gl0vE
13 september 2003, 16:18
je kunt MP ook wel in het Nederlands mailen lijkt me. Een van die kerels op de gitaarafdeling kan sowieso Nederlands.