PDA

View Full Version : Wanneer beslist de jury?



iam
3 september 2003, 15:29
Vandaag is de deadline van de 'droomgitaar'wedstrijd...

wanneer kunnen we de uitslag van de forumjury verwachten?

Wilson
3 september 2003, 16:08
ja ik als jurylid heb er ook nog niets over gehoord, mijn beslissing heb ik overigens al genomen, maar die houd ik nog even voor me....

iam
3 september 2003, 16:11
ik denk ook niet dat het best is dat elk jurylid er een uitkiest :-?

denk eerder dat iedereen beter een top 5 maakt, en dan onderling vergelijkt?

Swan
3 september 2003, 19:42
ik ben wel benieuwd :)

daron_kurt
3 september 2003, 20:33
sjah, en toen was de einddatum weer eens verzet :S

Swan
3 september 2003, 20:44
8 dec

maar kijk die prijzen :o
denk dat ik nog maar wat tijd ga stoppen in een mooi ontwerpje :)

daron_kurt
3 september 2003, 20:50
ja dat klopt, de prijzen zijn geweldig. Maar ik vind het niet echt lekker dat ze nu, vlak voor (of was het zelfs OP) de einddatum zelf, de einddatum nog eens (3 maanden!!!!) gaan verzetten...

Swan
3 september 2003, 21:01
ja...zou ook wel de reden willen weten

MarshallSG
3 september 2003, 21:19
Misschien wachten ze op betere ontwerpen? Ik heb niet heel veel spectaculairs gezien.

Dit trek ik terug ik heb een tijdje niet gekeken. Er is in tussen een hoop bijgekomen zie ik.

iam
3 september 2003, 21:20
:o:o:o:o:o die PRIJZEN :o:o:o:o:o

ik zie het nu pas!!!!

jah, dan zet ik me gerust wel nog eens achter de tekentafel en doe mn best voor het laatste ontwerp dat'k mag inzenden :)

roppie
3 september 2003, 22:06
ah dan heb ik ook nog 2 pogingen over :)en 'k heb in de vakantie niet stilgezeten :) dan neem ook ik schetsblok en potlood maar weer eens ter hand :wink:

Anders Destium
4 september 2003, 11:07
Tja, ik had er verder ook niets meer over gehoord. Ik heb afgelopen weekend gechekt en toen was de datum verplaatst naar 3 september, kennelijk is hij al weer verzet... Komt me niet eens zo slecht uit :lol:

Anavrin
4 september 2003, 12:30
ik vind het zeer vaag da de einddatum verzet is... Zit iedereen snel snel nog ontwerpen in te leveren, verzetten ze de datum :???:
Waarom gitaarnet, waarom?

iam
4 september 2003, 13:43
ik vind het zeer vaag da de einddatum verzet is... Zit iedereen snel snel nog ontwerpen in te leveren, verzetten ze de datum :???:
Waarom gitaarnet, waarom?

zie sticky bovenaan

Anavrin
4 september 2003, 14:38
ik vind het zeer vaag da de einddatum verzet is... Zit iedereen snel snel nog ontwerpen in te leveren, verzetten ze de datum :???:
Waarom gitaarnet, waarom?

zie sticky bovenaan
sticky??? Wat bedoel je? (ik neem aan dat je het niet over een kleine joint hebt :razz: )

iam
4 september 2003, 14:43
lol neen een topic dat blijft kleven...

alhoewel een sticky wel leuk zou zijn :o