PDA

View Full Version : Is geduld een goede zaak?



DeeWee
3 september 2003, 12:44
Ik ben inmiddels al ruim 6 maanden verder door het gekut met een gibson gitaar. Nu ongeveer iets meer dan een maand geleden een jackson sl2 besteld die dus deze weer binnen zou komen. Ik vandaag bellen.... De zaak: ja het duurt nog zeker 12 weken voordat ie binnen komt. Wat moet ik hier nou mee? Zou je ook nog het geduld hebben met zoiets? Schijtziek word je er tog van :evil:

john.3001
3 september 2003, 13:13
Ik weet niet waar die gitaren vandaan moeten komen (en hoe exclusief die gibson is)... Ik had mijn fender mex strat binnen 6 leverdagen...

Swan
3 september 2003, 13:18
deewee....welke zaak is het? heb es n Jackson bij TAGS besteld.....3 weken gewacht en toen hadden ze em nog niet...naar Stand By gegaan, en toen had ik em binnen een week....DEZELFDE GITAAR dus

Ibanez RuleZ
3 september 2003, 13:24
duitsland heren, duitsland: goedkoper en alles is veel sneller leverbaar.

soms moet je op de meest lullige dingen heel lang wachten: ik ben nu al 12 weken op een schaller floyd rose trem aan het wachten (komt als het GOED is volgende week). voor een Jackson USA zal dat nog wel eens veeeeeeel langer kunnen duren. als je in de VS woont duurt een customshop al een half jaar, en de productie van Jackson in de gewone fabriek is echt laag, dus geduld is inderdaad een schone zaak en bedenk, hierna heb je een gitaar waar heel veel mensen stinkend jaloers op zijn ;)

harrald

Maiden Michiel
3 september 2003, 13:26
Jammer!! Altijd dat gekloot met wachten!
12 weken?? Zo lang zou ik niet op een Sl2 kunnen wachten hehehe.
Tja, misschien is Duitsland inderdaad een idee?

musicmaniac
3 september 2003, 13:27
Ik zou dus nooit een gitaar kopen waar ik niet eerst op gespeeld had, dus als je niet hoeft te bestellen en je koopt gewoon iets wat in de winkel staat heb je he-le-maal geen wachttijd ... En waarom moet ik trouwens jalours zijn op een jackson?

Maiden Michiel
3 september 2003, 13:30
Maar als dat wat in de winkel staat nou net niet is wat je wilt?
Is mij te vaak overkomen zoiets.
Zelf zou ik nooit iets kopen zonder te proberen maar als ik ergens een SL2 geprobeerd zou hebben zou ik best ergens anders het instrument bestellen. Waarom niet?

DeeWee
3 september 2003, 13:43
Ik heb de gitaar bespeeld bij music man te amsterdam, alleen besteld bij feedback... De juiste kleur hadden ze bij beide alleen niet, en jah das gewoon een kwestie van geduld.

Ibanez RuleZ
3 september 2003, 14:17
Ik zou dus nooit een gitaar kopen waar ik niet eerst op gespeeld had, dus als je niet hoeft te bestellen en je koopt gewoon iets wat in de winkel staat heb je he-le-maal geen wachttijd ... En waarom moet ik trouwens jalours zijn op een jackson?

ik heb het echt niet altijd over jou hoor :wink:. Ik heb het over mezelf, en ik weet van meerdere mensen die zo'n plank graag in hun kamer zouden hebben hangen/staan

harrald

DeeWee
3 september 2003, 14:23
Sja ik ben ook jaloers op de mensen die m in hun kamer hebben staan/hangen. Ik moet D.V.G <--- nog 12 weken wachten als het GOED is. In de tussentijd maar op me squier raggen :lol:

Kasper
3 september 2003, 14:24
12 weken?

Moet de boom voor het hout nog omgehakt worden of zo?

Zelf ben ik al 2 maand aan het wachten om eens een ibby sz320 in mijn handen te kunnen krijgen. 1e keer: ze waren juist allemaal uitverkocht ... 2 weken gewacht ... geen tijd om naar de winkel te gaan, 3 dagen later allemaal uitverkocht ... 3 weken gewacht ... probleem bij serlui waardoor ze niet konden verzonden worden of zo ... 2 weken gewacht ... morgen ga ik kijken :-D

geduld is inderdaad een schone deugd!

Soulflyhigh
3 september 2003, 16:15
12 weken?

Moet de boom voor het hout nog omgehakt worden of zo?

Zelf ben ik al 2 maand aan het wachten om eens een ibby sz320 in mijn handen te kunnen krijgen. 1e keer: ze waren juist allemaal uitverkocht ... 2 weken gewacht ... geen tijd om naar de winkel te gaan, 3 dagen later allemaal uitverkocht ... 3 weken gewacht ... probleem bij serlui waardoor ze niet konden verzonden worden of zo ... 2 weken gewacht ... morgen ga ik kijken :-D

geduld is inderdaad een schone deugd!
Bij Feedback utecht hangt er volgens mij nog een. (voor als je geen geduld hebt :wink: )

Kasper
3 september 2003, 16:34
Bij Feedback utecht hangt er volgens mij nog een. (voor als je geen geduld hebt :wink: )

Geen geduld hebben is één ding, maar 'k heb ook geen auto :D (Belg)