PDA

View Full Version : LINE 6 FLEXTONE......



WesMontgomery
31 januari 2002, 15:47
Hey, heeft iemand ervaring met de line6 flextone versterkers? Zijn ze echt zo goed als ze zeggen...?

mrg470
3 februari 2002, 21:28
zijn hele vette scheurbakken, een vriend van mij heeft ook zo'n kast, je moet er dan wel een floorboard bij kopen, maar het is een hele vette allround versterker, er zit echt alles op.
wel de 2x 100watt versie kopen dan.

gr niek

Sj03rd
7 februari 2002, 17:07
Ik heb zelf een Line6 flextone met floorboard en hijs echt heel goed. Iedereen denkt dat zoiets "wel niet goed zal zijn" maar serieus, de geluiden zijn super.

SteavisSmokin
7 februari 2002, 18:37
'k heb weinig ervaring met de flextone serie maar heb wel redelijk vaak een POD gebruikt, dat is dezelfde techniek. Anyways, ik vind de POD nogal bagger klinken als ik eerlijk mag zijn. Heb weleens op zo'n flextone head gespeeld bij live music in arnhem maar vond het niet veel beter klinken dan de POD. Misscihen dat de high-gain geluiden die eruit komen wel goed zijn, dat weet ik niet want daar hou ik toch niet van. Van clean tot medium gain vind ik het iig niks.
Steven

Remco0207
8 februari 2002, 01:40
Met alle respect; Ik zou zowiezo uit princiepes niet eens een flextone of iets dergelijks kopen. Een buis is een buis en ze proberen al ikweeniehoelang dat ding te benaderen, maar het zal ze voorlopig niet lukken. Neem nou inderdaad de POD (die inderdaad bellabberd klinkt)of De johnsonJstation (die heb ik wel trouwens) Ze zijn leuk voor een beetje homerecording, maar ik zou me zelf schamen als ik er een echte plaat mee op zou nemen, neee, doe mij maar puur glas.
Ik snap ook niet waarom mensen zo ontzettend veel om die dingen geven, Koop een Koch en je hebt net zo veel veelzeidigheid als alle flexxussen bij mekaar, claen perfect, crunsch en lead/scheur.

Maar ja, Meningen verschillen nou eenmaal.

SteavisSmokin
8 februari 2002, 02:53
ben het helemaal met je eens...

Nocki
8 februari 2002, 14:00
ja.
ikke ook. line6 wil ik niet mee gezien worden. zelfs die peavey amps niet... brrr.
maar ze laten je wel gewoon goed klinken.
maar als je echt kan spelen moet je toch het echte werk gaan aanschaffen.