PDA

View Full Version : Eerst huiswerk doen



jpb
3 september 2003, 00:58
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=archgit&md=details&id=12956

Krijgt Rudi hier 1900 euro voor? U kunt nu SMS-en, 1900 eurocent/min :-D

Ibanez RuleZ
3 september 2003, 01:17
I don't get the point. ik weet niet veel van (de zo populaire en door mij heel grappig gevonden uitdrukking voor oude zooi ;)) vintage gibsons, maar dit is volgens mij geen rare prijs :???:

Harrald

The Mule
3 september 2003, 08:41
Lijkt mij vrij duur, bij The String staat bv. al heel lang een vooroorlogse (!) ES-125 voor €1695,- te koop. Ik vind het ook in levende lijve geen aantrekkelijke gitaar moet ik eerlijk zeggen...

green_day
3 september 2003, 09:28
nee dit lijkt me geen echt gekke prijs voor die gitaar. maar hij mag nog eventjes een cursusje nederlands volgen denk ik: "ik heb nog nooit zulk een sound.." of "De foto is wat overbelicht maar de staat is technish&uiterlijk subliem."

in die laatste zin is de foto wat overbelicht maar is de staat van de foto technisch en uiterlijk subliem.. hmm ja ok

Negative K3 fan
3 september 2003, 10:31
het ligt hier volgens mij wel in de buurt. Al zou ik nooit zon kreng kopen :)

jpb
3 september 2003, 14:50
Om te beginnen is dit geen ES125 maar een ES120, de budget semi-accoustic van Gibson. En er ook nog 1900,- voor vragen (dat is dus Hfl 4000,-!!!!! :o ) vind ik wel een beetje te gortig. De helft is al te veel.
Dit bedoelde ik met 'eerst huiswerk doen'. En dan doelde ik nog niet eens op die zpelvouten..............