PDA

View Full Version : 2 single coils vervangen in wat?



amon
2 september 2003, 22:02
eindelijk heb ik een brug voor op mn japanse strat copy! en ik kon hem nu dus ook eindelijk bespelen en beluisteren (de snaren ratelen overigens ook niet meer over de hals)...

maja, het geluid; dat is nou niet echt om over naar huis te schrijven. en daarvoor zou ik er eerst maar eens wat nieuwe elementjes in willen zetten. sugesties?
het moeten dus 2 single coils zijn en moeten zowel goed zijn voor solo's als metal/rock/punk

ohja, ik zou er niet al te veel aan uit willen geven als het kan, dus als je er ook een 2dehands of nieuwe prijsindicatie bij kan zetten zou dat ook wel fijn zijn

Lacrymosa
3 september 2003, 10:17
Ik heb nog een zooi humbuckers voor je in de aanbieding

mail me maar voor meer info: pinkyburp@hotmail.com

Maar je kan er dus hummers in zetten (BL 500XL etc)

of je kan voor een singlecoil sized hummer gaan, maar die zijn redelijk aan de prijs

CheerS!!

alhambra
3 september 2003, 10:32
" dag slager is wil graag een paar hamlappen"

" Nou meneer wat dacht u van deze kroppensla"


Fijn lacrymosa hij vraagt om single's en jij komt met hums.

Lacrymosa
3 september 2003, 11:04
sssssstttttt...........ik moet die elementen toch aan iemand kwijt.........lijkt wel of idereen tegenwoordig alleen maar single coils wil hebben

CheerS!!

Lucky
3 september 2003, 11:12
hé Amon, ik heb nog een messenset te koop!
zou ook leuk staan als je die op je gitaar schroeft!
je hebt nu toch ruimte over op je axe en de meeste gitaristen gebruiken toch maar een element

:razz:

Ibanez RuleZ
3 september 2003, 12:11
he prutsers, zeg eens wat nuttigs (btw lacrymosa, wat voor elementen zijn het?)

ok topicstarter: wat je dan moet hebben zijn zowieso hb's in SC formaat. Die zijn er: kijk maar eens terug naar alle onderwerpen en je vind daar genoeg topics over.

nog een keer het rijtje:

voor brug:

Seymour Duncan:
Hotrails (ook neck)
Lill' screaming demon (ook neck)
lill' 59 (ook neck)
JB junior (ook neck, alleen niet helemaal gweldig)

Dimarzio
fast track eh (1 of 2, moet je ff checken op hun site) (1 van de twee kan niet voor neck)
the chopper (ook voor neck)
tonezone s (alleen brug, neck alleen voor jazz clean geluid)

voor de middenpositie zijn zijn deze ook wel geschikt, maar je hebt niet gezegd waar je het voor wilt hebben, dus bij deze alleen maar de brug en de neck

Lacrymosa
3 september 2003, 13:41
Het zijn: Jackson Passief, BL 500XL, ESP's

CheerS!!

Ibanez RuleZ
3 september 2003, 14:15
ok, heb ik nix aan (ook die BL niet), thanx

harrald

amon
3 september 2003, 16:46
lacrymosa: SINGLE COILS! (ik dacht adt ik al duidelijk genoeg was)

ibanez_rulez (en andere): ik heb alleen plek voor 2 sc's, dus jou reactie was al voldoende, er hoefde dus niet nog een rijtje bij van middelste.

lucky: zoveel plek heb ik nou ook weer niet over, alleen op de achterkant. (hoe duur zijn je messen?)

Lucky
3 september 2003, 16:53
lacrymosa: SINGLE COILS! (ik dacht adt ik al duidelijk genoeg was)

ibanez_rulez (en andere): ik heb alleen plek voor 2 sc's, dus jou reactie was al voldoende, er hoefde dus niet nog een rijtje bij van middelste.

lucky: zoveel plek heb ik nou ook weer niet over, alleen op de achterkant. (hoe duur zijn je messen?)

onbetaalbaar vriend, onbetaalbaar.

voor goede single coils moet je je eens verdiepen in Kinmann, Lindy Fralin of Suhr
goed spul! maar een beetje prijziger

anders Seymour Duncan of Dimarzio

Lacrymosa
4 september 2003, 08:48
Waarom ben ik de enige die afgekraakt wordt???

Ibanez rules, komt na mijn post (en na het commentaar er op) nog steeds aanzetten met een Hotrails e.d.

:sneaky:

CheerS!!