PDA

View Full Version : Fender vraag, wat moet ie kosten?



shredneck
2 september 2003, 21:44
Ik heb een Fender (mexico) strat,zwarte body, 1 humbucker,2 single coils een tortoise slagplaat en een rosewood toets. Het ding is in nieuwstaat en origineel en ik weet absoluut niet wat ik er voor moet vragen i.v.m. verkoop.

Mijn vraag is dus....wat moet ie kosten?

Thanx alvast.

roppie
2 september 2003, 21:58
rond de 350-400? correct me if i'm wrong

Fatality
2 september 2003, 22:01
Ik heb een Fender (mexico) strat,zwarte body, 1 humbucker,2 single coils een tortoise slagplaat en een rosewood toets. Het ding is in nieuwstaat en origineel en ik weet absoluut niet wat ik er voor moet vragen i.v.m. verkoop.

Mijn vraag is dus....wat moet ie kosten?

Thanx alvast.

100 euro, wat is je mailadres

amon
2 september 2003, 22:04
100 euro, wat is je mailadres

haha, nee, 125 ofzo, mag ik je telefoonnummer :razz: ?

shredneck
2 september 2003, 22:13
wat mijn mailadres is?

:lol:

....zoekt en gij zult vinden....

..maar goed, nieuwstaat iig.

Voor 300 , zou ik er dan een beetje rap vanaf zijn?

roppie
2 september 2003, 22:15
lijkt me wel, 300 is een goede prijs voor een in goede staat verkerende mex

shredneck
2 september 2003, 22:25
Dan gaat ie daar voor te koop, bedankt voor het advies. Ik zet hem morgenavond te koop. Evt geintereseerden moeten maar ff mailen.

Thanx.

Eurekaaa
2 september 2003, 22:59
Gooi die fender gewoon kapot man daar zijn ze voor bedoelt die fenders, kijk maar naar die nirvana dude, die heeft(naja, had) het goede voorbeeld!

Mithrandir
2 september 2003, 23:04
Zo, jij bent een aanwinst voor het forum hoor......

Ik zou misschien toch ietsje hoger gaan zitten dan 300 Shredneck, je weet maar nooit he. Dan kan je later altijd nog lager gaan zitten....

Eurekaaa
2 september 2003, 23:07
Dankje ik ben ook heel leuk....

ik ben het wel met Mithrandir eens, je kan proberen meer te vragen want vaak proberen ze met alles wat van de prijs af te dingen ook al is iets al zo goedkoop.

The_Cure
2 september 2003, 23:08
Gooi die fender gewoon kapot man daar zijn ze voor bedoelt die fenders, kijk maar naar die nirvana dude, die heeft(naja, had) het goede voorbeeld!

"die heeft het goede voorbeeld"

ja ja, ->"die geeft" lul!

roppie
2 september 2003, 23:08
Gooi die fender gewoon kapot man daar zijn ze voor bedoelt die fenders, kijk maar naar die nirvana dude, die heeft(naja, had) het goede voorbeeld!

ohja wie had ie als voorbeeld dan? :D je bedoelt zeker die GAF het goede voorbeeld

das toch niet zo moeilijk?

Eurekaaa
2 september 2003, 23:13
tnx voor de verbetering.... :wink:

met msn/winamp/plaatjes aan let ik niet meer overal op, maar je snapte wel wat ik bedoelde en daar gaat het om! :razz:

The_Cure
2 september 2003, 23:15
lol,

was deze vergeten -> :wink: :D

lul was niet al te persoonlijk bedoeld :)

Eurekaaa
2 september 2003, 23:18
:razz: ... en eigenlijk zit jij er ook naast want kurt leeft niet meer dus heeft roppie gewoon gelijk :wink:

shredneck
2 september 2003, 23:26
Dudes! :o

Relax... 8-)


Da guitar is for sale on Gitaarmarkt.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Topic kan dicht wat mij betreft.