PDA

View Full Version : European Bassday



niels_r
2 september 2003, 19:40
Op 2 november dit jaar is er in de Vereeniging Nijmegen de tweede European Bassday lees ik net. De vorige keer vonden veel hierzo de kaartjes van €25,- (terecht) een beetje aan de dure kant, maar deze keer zijn de kaarten voor studenten (volgens mij de meesten hierzo) en voor mensen onder de 16 maar 10 euro.

Check voor meer info even:
http://www.europeanbassday.com

Ik ben de eerste keer in Venlo geweest en dat was echt top, dus deze keer ga ik zeker weten weer.

Groeten Niels

bassopotmus
2 september 2003, 21:01
Zal wel school hebben dan, anders wel werk

dikkie dik
2 september 2003, 21:05
Zal wel school hebben dan, anders wel werk

dude, heb jij op zondag school dan? :razz:

mij lijkt t wel gaaf, kweet er verder niks van. mja ik wil wel korting maar kben al 16 dus dat telt niet he?.

mja kzie wel :)

bassopotmus
2 september 2003, 21:09
ow cool zondag! Ja studeer je? Krijg je toch korting

dikkie dik
2 september 2003, 21:11
owja, relaxed :)

MISSCHIEN TIJD VOOR EEN MINI-MEETING ONDER DE BASSISTEN HIER??? :)

bassopotmus
2 september 2003, 21:12
damn slow-chat...

Ja nu dus als iedereen wil komen kom gezellig, spreken we wat af.

Clunk
2 september 2003, 21:28
koel..:D

20 euro evengoed.. maar ok :)

Yeti
3 september 2003, 13:01
Helemaal te gek, dat is dus effe gewoon bij mij om de hoek. En met korting ook nog. Joepie de poepie!!! :-D

Bastijn
4 september 2003, 14:15
zeg nou zelf, is Nijmegen niet echt een uithoek?
wanneer komen dat soort vette dingen is in Haarlem.....of de randstad ofzo.....maar Nijmegen...

frenske
4 september 2003, 15:03
Haarlem, ligt dat niet juist in die andere uithoek!
Nee, Utrecht is toch de beste plek voor zo iets!

Lize
4 september 2003, 15:52
Precieieieies ;)

niels_r
4 september 2003, 15:58
zeg nou zelf, is Nijmegen niet echt een uithoek?
wanneer komen dat soort vette dingen is in Haarlem.....of de randstad ofzo.....maar Nijmegen...

Nouja, zo'n uithoek is Nijmegen nu ook weer niet. De vorige keer was het in Venlo, over uithoek gesproken. :wink:

Maar wie gaan er verder allemaal heen?

basswasp
4 september 2003, 16:21
D'r zal ook nooit eens iets in Assen of Groningen worden georganiseerd eh? :(

AntY
4 september 2003, 16:56
dr is maar een stad in nl en dat is amsterdam ;)

Lize
4 september 2003, 17:10
AAAAAHHHHH!!!!!! Zie ik nou goed dat Richard Bona daar komt!?!?!?!?!

OK, ik ben er dus. Kan ik het feit dat ik 'm geen huwelijksaanzoek heb gedaan toen ik op NSJ tegen hem op liep misschien goedmaken ;)

Lize
4 september 2003, 17:14
Iemand trouwens enig idee hoe je aan tickets komt? De site is nogal summier met z'n info, vind ik.
En o ja Basso, zet jij een grote gitaarnet-puntmuts op dan? Is handig voor de herkenning ;)

niels_r
4 september 2003, 17:34
Je kan ze bestellen via de BassCDShop, maar die zijn €20,- en dat wil je natuurlijk niet.
http://www.basscdshop.com/index.php?lng=en&action=productsdetail&cdid=527

De vorige keer kon je ze gewoon als je binnen kwam kopen, maar anders zou ik even mailen naar info@europeanbassday.com.

(of je moet natuurlijk zoals ik vrijkaartjes hebben)

Trouwens, er staat ook een stand van Gitaarnet zie ik net.

Groeten Niels

Lize
4 september 2003, 17:55
VrijkaartjeS, da's meervoud........

Lievelievelievelievelieve Niels :D

Bates15
4 september 2003, 21:13
Ik ga ook wel nu ik zie dat BONA komt...... Vet. Ik ga mijn bassist ook vragen of ie mee wil...... Of zal ik dan maar bassist spelen en dan gewoon naar de bas dag gaan..... hahaha. Bedankt voor de tip...

Lize
5 september 2003, 16:03
Overigens komt Bona ook in de Oosterpoort, op 3 november. Over uithoeken gesproken, maar soit, gelukkig heb ik vriendjes wonen in Groningen. Ik ga voor een two-day-Bona-overkill, joepie :D

basswasp
5 september 2003, 16:21
Hee kijk, Groningen, daar kunnen we wat mee :) Het is nog steeds wel 30 km fietsen maar da's nog te doen.

Soms gaan dingen toch nog wel goed, net zoals dat gratis concert van Marcus Miller in de buitenlucht :)

Lize
5 september 2003, 16:43
Huh? Wat wanneer waar? Ik heb het zeker alweer gemist, mij kennende....

basswasp
5 september 2003, 16:45
Marcus Miller was alweer een tijd geleden ;)

http://www.swingingroningen.nl/

bassopotmus
5 september 2003, 17:30
Ik houd de hele dag een basgitaar omhoog

Of ga heel overdressed! kan je me zo ontdekken

Lize
5 september 2003, 17:33
Verdorie, niemand vertelt mij ook wat... Maargoed, heb Marcus al wel een paar keer gezien, maar een openluchtconcert is dan toch wel weer anders..

En Basso? Anders verkleedt je je toch als Bootsy? Lange glittercape, puntmuts (wat heb ik ineens met puntmutsen?) met sterren. Over overdressed gesproken ;)

bassopotmus
5 september 2003, 17:50
das toch niet echt mijn stijl

Anavrin
5 september 2003, 18:04
sorry dat dit hierbij komt, maar Basso, check ff je priveberichten...

bassopotmus
5 september 2003, 18:07
uhm ja, heb op alles gereageerd, anders kwam die niet door, heb geen nieuwe. Stuur nog een anders

/on topic.

frenske
25 september 2003, 11:16
What the hell happened to the website http://www.europeanbassday.com?


Dit gewoon ff om de topic weer eens naar boven te halen, by the way!

basbeest
29 september 2003, 21:32
superrelaxt eindellijk een keer wat om de hoek. Vorig jaar in venlo was echt super alleen in de vereeniging wordt zeker beter stukje groter. Nou alleen maar hopen dat er nu wel wat mensen komen. En paul is er ook dus iedereen komen!!!

By the way ben al een tijdje weggeweest en niet zon computerfreak hoe krijg ik zo'n vaste signature

groeten basbeest

glad to be back

niels_r
29 september 2003, 22:09
Het is deze keer inderdaad wel wat centraler dan de vorige keer. Ik ben trouwens nog nooit in de Vereeninging geweest, maar het lijkt me (alleen van buiten al) een heel stuk groter dan dat theater in Venlo.

Aan de standjes te zien wordt het een heel stuk groter dan in Venlo. Toen waren het er maar een paar (Wils, JIC, Bassmatters, André van der End en boven een aantal duitse merken). Deze keer zijn het er volgens mij een stuk meer (zelf sta ik er ook, stand van Bandagenda.com).

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en volgens mij komen er nog best veel mensen van dit forum als ik het zo lees!

Groeten Niels

PS: Je signature kun je trouwens in je profiel toevoegen