PDA

View Full Version : Speelt iemand hier over een SWR workingman 8x10 of een...



ThePainMachine
2 september 2003, 16:40
Speelt iemand hier over een SWR workingman 8x10 of een AMPEG 8x10.
Ik weet dat je verschillende types heb met die AMPEG, maar het gaat mij om die pro series. En ja... hoe is die SWR?.
Ik hoef niet te horen dat ik hem zelf uit moet proberen... wil alleen de meningen weten van de mensen die op dit spul spelen!.

ThePainMachine
2 september 2003, 20:33
Niemand? hmmm zou het zo kut zijn.....

dikkie dik
2 september 2003, 20:44
hmm misschien heeft de normale middenstander er niet zoveel geld voor over?

basswasp
2 september 2003, 21:23
...en misschien ook niet middelen om zo'n koelkast te vervoeren?

dikkie dik
2 september 2003, 21:29
flightcase :wink: lees: vliegende kist :)

niels_r
2 september 2003, 21:32
...en misschien ook niet middelen om zo'n koelkast te vervoeren?

Over koelkast gesproken: er is echt een koelkast te krijgen in de vorm van de Ampeg SVT-810. Dit stukje stond in de laatste Music Maker:

"Vanwege de bijnaam 'The Fridge' zijn er bij wijze van grap door Ampeg een aantal van die kasten omgebouwd tot koelkast en uitgedeeld onder oefenruimtes in de VS. Vanwege het succes besloot Ampeg om ze in een beperkte oplage in serie te laten bouwen, compleet met het originele grilledoek, Ampeg logo en de benodigde hardware."

:D

basswasp
3 september 2003, 14:35
Haha, zijn er ook ergens foto's van dat ding te vinden? :)

niels_r
3 september 2003, 17:10
Ja! op Harmony Central stond de foto:

http://namm.harmony-central.com/SNAMM03/Content/Ampeg/PR/SVT810-Fridge.jpg

:roll:

Clunk
3 september 2003, 17:47
is dateen grap??

zitten daar ook speakers in?? :|

wel stijl :D

dikkie dik
3 september 2003, 18:40
alst nouw een koelkast en speaker kast in 1 was, dan liet je dat ding gewoon in de oefenruimte staan ofzo, wat biertjes erin :)

bassopotmus
3 september 2003, 19:29
mees-ter-lijk..!

basswasp
3 september 2003, 21:12
Fantastisch ding! :D

Ruud
3 september 2003, 23:03
Stoer.. Ik denk dat ik onze miele maar om ga bouwen tot speakerkast.....

en dan kunnen we binnenkort ook de ouwe mobiele telefoons in een koelkastvariant tegenkomen?

Laus
3 september 2003, 23:13
Speelt iemand hier over een SWR workingman 8x10 of een AMPEG 8x10.
Ik weet dat je verschillende types heb met die AMPEG, maar het gaat mij om die pro series. En ja... hoe is die SWR?.
Ik hoef niet te horen dat ik hem zelf uit moet proberen... wil alleen de meningen weten van de mensen die op dit spul spelen!.

2 losse 4x10 ia prettiger voor vervoer en geluid en je bent flexibeler. geen gezeik met die enorme grafkisten dus. Je ziet die dingen sowieso bijna niet in Nederland. Alleen grotere bands gebruiken ze voor de grote podia. Verder heb je dr toch geen fuk aan.

Ik kan je wel vertellen dat ik 2 Marshall 4x10s beter en vetter en harder (niet directer) vindt klinken dan 2 Ampeg SVT 4x10s. Ik heb beide bespeeld tijdens optredens met dezelfde amp. Maar ik schijn nogal een niet vaak voorkomende smaak te hebben...

ThePainMachine
4 september 2003, 10:41
Ik ga binnenkort een bus kopen voor de band.. dus ruimte maakt niet uit.

BB
4 september 2003, 11:44
Ik kan je wel vertellen dat ik 2 Marshall 4x10s beter en vetter en harder (niet directer) vindt klinken dan 2 Ampeg SVT 4x10s. Ik heb beide bespeeld tijdens optredens met dezelfde amp. Maar ik schijn nogal een niet vaak voorkomende smaak te hebben...

Probeer eens 2 Ampeg SVT 410 HLF's ... u zal weggeblazen worden door het vette geluid ...

Laus
4 september 2003, 12:42
die bedoel ik :)

Ze zijn directer dan de Marshalls ende hogetonen unit is idd beter. Maar das nou net mijn voorkeur niet....

Clunk
4 september 2003, 13:24
ik vind die marshall amps zelf erg evt spul...
die dingen zijn egt kraakhelder :D

Jeremy B.
4 september 2003, 16:37
ik speel op een SWR Goliath Sr. 6x10

ik moet zeggen waaaaaaaaaaaanzinnig :D

J. :lol: