PDA

View Full Version : Rastop! check this out



Lucky
2 september 2003, 00:45
http://www.rastopdesigns.com/effects.htm

blimb
2 september 2003, 10:31
ja en? :???:

Dirk_Hendrik
2 september 2003, 11:03
+1

Lucky
2 september 2003, 13:45
geen interesse, hier op het effectforum, voor een aparte pedaalbouwer met origineel uitziende kistjes die nog goed klinken ook?

misschien had ik moeten posten "wat is het beste pedaal voor een goede punksound"

+1 jongens, +1....

Dirk_Hendrik
2 september 2003, 13:50
wat is het beste pedaal voor een goede punksound


Een Rat misschien ?? :???: :???:

Lucky
2 september 2003, 13:57
sukkel

Dirk_Hendrik
2 september 2003, 14:12
Is er iemand die een smiley met lange tenen in de aanbieding heeft? :D

Lucky/Luca
het enige wat je doet is een link neerflikkeren zonder enig commentaar waarom je dat doet. Een ander moet daarna het topic dan maar beginnen? :???: Sorry, maar dan vraag je om vreemde reacties.


MzZlS,
d3 SuKkUhl !

Lucky
2 september 2003, 14:18
het is een link naar een effectenbouwer die waarschijnlijk niemand kent in een effectenforum. het had niet al te veel uitleg nodig dacht ik...

maar ok....

"ter info" of "kijk eens, wat een leuke produktjes" was misschien voor sommigen behulpzaam geweest...bij deze dan.

i'll work on that toe thing :-? :roll: :evil:
http://www.medcatalog.com/images/care_4_u.jpg

PeArLjAm
2 september 2003, 14:23
Ha lucky!

coole site voor ons boutique pedaal liefhebbers. Als je dat niet bent reageer dan ook gewoon aub niet. VOoral dat tweed overdrive/ rangemaster treblebooster 2in1 lijkt me erg cool. leuke pedalen die ook lekker origineel zijn. Ik vrag me af wat die dingen +/- kosten. :roll: :)

Quink
2 september 2003, 14:31
Ha lucky!

coole site voor ons boutique pedaal liefhebbers. Als je dat niet bent reageer dan ook gewoon aub niet. VOoral dat tweed overdrive/ rangemaster treblebooster 2in1 lijkt me erg cool. leuke pedalen die ook lekker origineel zijn. Ik vrag me af wat die dingen +/- kosten. :roll: :)

Tweedy: 150$. (Prijzen staan op de pagina).

Lucky
2 september 2003, 14:33
moet je die super divider eens luisteren...erg funky!

het is niet allemaal even bruikbaar, granted.
maar zeker goed gemaakt en goed klinkend

Mithrandir
2 september 2003, 15:40
Er zijn alleen zoveel fabrikanten van 'Boutique' pedalen dat ik me wel eens afvraag wat nou het verschil is tussen fuzz zus en fuzz zo en of het het allemaal wel waard is.

Maar deze meneer heeft wel een paar leuke dingetjes ertussen staan, met name de laser-theremin en de ring-modulator, niet super bruikbaar, maar wel ontzettend cool.

Ik zal thuis eens ff de sampletjes luisteren.

The_Cure
2 september 2003, 15:51
Tweedy klinkt errug goed! goede site met goede soundfiles!

Mitch
2 september 2003, 22:05
Ik kan boutique wel waarderen, maar oude rommel ook, mag ik dan reageren :D
(leuke site)
De stijlprijs voor het strakste topic openen kun je alleen vergeten, je krijgt wel de prijs voor de leukste eerste reactie en de snelste irritatie in een topic :-D :-D :-D :-D

Nocki
2 september 2003, 22:38
nou weet ik nog steeds niet hoe ik een goed punk geluid krijg.
ps ik wil graag met mn squier strat en mn fender princeton zo klinken als slash. is daar ook een pedaaltje voor.
binnekort komt mn pedaa om een acoustisch geluid te halen uit een electrische gitaar. klinkt heel goed.

Leuke site trouwens .

bedankt voor delink.

Nocki

sash
2 september 2003, 22:50
het verschil is tussen fuzz zus en fuzz zo en of het het allemaal wel waard is.



Geen gezeik, koop een Everman en spelen :D

Lucky
3 september 2003, 00:34
Ik kan boutique wel waarderen, maar oude rommel ook, mag ik dan reageren :D
(leuke site)
De stijlprijs voor het strakste topic openen kun je alleen vergeten, je krijgt wel de prijs voor de leukste eerste reactie en de snelste irritatie in een topic :-D :-D :-D :-D

:-D :-D