PDA

View Full Version : epiphone elite, issie goed?



Qtron
1 september 2003, 21:34
hoi,

ik ben me aan het orienteren op een nieuwe akoestische gitaar en het is moeilijk! Ik heb gespeeld op een aantal taylors (spraken me niet aan), martins (d16GT en een d28 -mooooii maar eigenlijk veel te duur), een gibson workingman 45 en een gibson songbird deluxe.

tot nu spreken de martins en de gibson wm45 me het meeste aan. Ik ben alleen heel erg benieuwd naar de elite j-45 van epiphone. ik heb hem nog nergens gezien.

iemand ervaring met deze gitaar? of weet je een zaak waar ze er een hebben hangen (ik woon in de buurt den haag)

bert k
1 september 2003, 23:35
Hallo, beetje zijsprong, maar heb je deze advertentie al gezien? http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/akoestgitaren/5850.htm
Misschien is het wat voor je.

Qtron
3 september 2003, 01:14
thnx voor de tip. een goede gitaar denk ik wel, maar ik vind ze zo lelijk om te zien. misschien een beetje stom, maar aan de andere kant voor meer dan 2000 euro wil ik dat het helemaal goed is.

Qtron
8 september 2003, 23:19
weet echt niemand iets over de nieuwe epiphones?

hoe zijn ze in vergelijking met de gibson j45? ik zag dat die best goedkoop zijn bij piens in belgie. en je kunt online bestellen.

heeft iemand ervaring met deze winkel / bestellen via internet?

angorawol
9 september 2003, 00:21
Ik ben niet zo lang geleden eens naar Piens gegaan, het is een echte grote zaak (een beetje supermarkt), alles waarover je al eens gelezen hebt staat er zomaar. De keuze in de winkel is ruimer dan hun online-shop (hoewel die al de moeite is). Alleen is de (open) verdieping voor akoestische gitaren, slecht gelegen. Zwevend boven de hevige drums en conga's aan de ene kant en gillende metal-gitaristen en basgitaristen, en een beetje in het donker. Er was ook helemaal niemand om je wat raad te geven. Aan de andere kant, alles van Gibson (ook vintage) en Epiphone is wel aanwezig, maar ook Avalon, Lakewood, en Santa Cruz. Zelfs goedkoper budgetreeksen (van Fender of Epiphone) of merken zoals Cort. Echt een zaak om eens wat naar gitaren te gaan kijken, aanraken lukte dan weer niet, want alles zat vast.