PDA

View Full Version : kapotte footswitch argh!



roppie
1 september 2003, 19:31
heej een knopje op m'n footswitch is ermee opgehouden, hij klikt niet meer, dus 'k kan dat kanaal niet aanzetten :-? mensen nog suggesties of dit snel repareerbaar is heb 'm binnenkort nodig voor 'n optreden, of moet 'k 'm laten maken?(de footswitch is van een marshall avt 275)

alvast bedankt,roppie

wietse
1 september 2003, 19:38
openhalen en nieuw schakelaartje in solderen.
zijn wel te krijgen bij de betere electronica zaken ,heb zelf een footswitch gemaakt van een stuk blik en een aan uit schakelaar uit een oude radio werkt goed en is ook nog stevig.

roppie
1 september 2003, 19:43
ah okee dan nu de volgende vraag: :) waar vind ik een "betere" electronica zaak in omgeving rotterdam :)

wietse
1 september 2003, 19:46
dat weet ik niet kom nooit in rotterdam e.o.
mischien heeft een gitaarboer de zelf amps repareert ook wel wat liggen.

Swan
1 september 2003, 19:47
Rdam: Breur

roppie
1 september 2003, 19:52
haha kan 'k gelijk naar feedback :) . heb eigenwijs als ik ben toch effe dat schakelaartje uit elkaar gehaald ik zou niet weten wat er kapot aan is. (ook niet hoe ie weer in elkaar moet ik had nogal wat kracht nodig om 'm uit elkaar te slopen dus de onderdelen vlogen in 't rond :D ) ga 'k weer: iemand een idee hoe 'k zo'n ding weer in elkaar krijg

ja ik ben een echte nederlander ik geef niet graag geld uit aan onbebulligheden, vooral als ze je 14 strippen kosten

roppie
1 september 2003, 20:37
haha kan 'k gelijk naar feedback :) . heb eigenwijs als ik ben toch effe dat schakelaartje uit elkaar gehaald ik zou niet weten wat er kapot aan is. (ook niet hoe ie weer in elkaar moet ik had nogal wat kracht nodig om 'm uit elkaar te slopen dus de onderdelen vlogen in 't rond :D ) ga 'k weer: iemand een idee hoe 'k zo'n ding weer in elkaar krijg

ja ik ben een echte nederlander ik geef niet graag geld uit aan onbebulligheden, vooral als ze je 14 strippen kosten

goed weet inmiddels het principe achter het schakelaartje en hoe ie in elkaar moet maar een stukje plastic is te ver afgesleten :-? dus dat wordt een nieuwe switch halen. Toch triest dat die dingen niet echt slijtvast zijn. :evil:

piezo
6 september 2003, 10:31
Breur is toch geen electronica zaak? Die naast Feedback zit in ieder geval niet.
In de Zwartjanstraat (niet ver bij Feedback vandaan) zit Van den Embden, wel een winkel voor electronische onderdelen, waar ze ook goede voetschakelaars hebben, deze week nog gezien.

roppie
6 september 2003, 23:45
bedankt voor de reactie, hij's nu bij feedback voor reparatie (tja mocht 'm van m'n pa niet zelf solderen).

wietse
7 september 2003, 13:14
pa betaalt de reparatie?

roppie
7 september 2003, 17:08
dat dan weer niet ben ik bang :-?