PDA

View Full Version : doelloos en slordig gepiel meegenomen uit turkije;P(PREVIEW)



Barret Wallace
1 september 2003, 13:04
:-D

dit is ff een opname die ik vanochtend gemaakt heb, nog niet klaar moet nog veel aan gedaan worden ( beter inspelen :P , mixen ( voorzover ik dat kan :P etc. ) maar dit is alvast een preview

ik heb 2 weken lang niet gespeeld en niks wil meer lukken :-? vandaar dat het zo slordig klinkt

owja op het einde hoor je men guitar vallen ;)

anyway here it is :

http://onlinerock.com/musicians/shakeel2002/sloppy_from_turkey.mp3

Maiden Michiel
1 september 2003, 13:30
erg sloppy ja, maar 't klinkt leuk

wanna1
1 september 2003, 13:58
ja dit klinkt wel erg slordig
en het opname type lykt een beetje op hoe david lee roth zijn lyrics opneemt sound on sound on sound on sound

sorry

Barret Wallace
1 september 2003, 14:16
thanks for the replies :)


ja alles is overal elkaar heen en er is niet veel geknipt/geplakt enzo :D :D :D

Bosch
1 september 2003, 18:37
8-)

Ik vind het eigenlijk helemaal zo sloppy nog niet :-? .

Drums zijn een beetje eentonig :wink: .

Je geluid klinkt verder lekker "wild".

Shred on kerel!

Swan
1 september 2003, 19:09
klinkt heel erg V-Amp...maar cool gespeeld

Barret Wallace
1 september 2003, 20:03
hehe thanks for the replies dudes

hey bosch ik ben niet zon loopmaster als jou dus ik doe het met maar met 1 drumsample :-( :-( :-( :-D :-D


nu ik het weer luister snap ik niet waarom ik dit gepost heb :-?

Negative K3 fan
1 september 2003, 20:05
ik snap eigelijk ook niet waarom je het hebt gepost.

klinkt wel aardig, toon is minder, erg onduidelijk > veel fouten verbergend.

Verder klinkt het niet altijd even zuiver.

Maarja, post over een week eens wat leuks.

Bosch
1 september 2003, 20:05
... kom ff op msn, dan kan ik tegen je schelden dat je moet opschieten met het werken aan het nr met De Teng!!! :wink:

*** opmerking bedoelt voor Shakeel uiteraard :D

Mithrandir
1 september 2003, 22:47
Goh, klinkt toch lekker zo'n Engl he :cool:

Btw, de dagen dat ik minder sloppy speel dan dit zijn op 1 hand te tellen, dus in dat perspectief is het best goed.

Maiden Michiel
2 september 2003, 09:00
ik snap eigelijk ook niet waarom je het hebt gepost.

klinkt wel aardig, toon is minder, erg onduidelijk > veel fouten verbergend.

Verder klinkt het niet altijd even zuiver.

Maarja, post over een week eens wat leuks.

Wanneer horen we eens wat van jou? Ik kan het mis hebben hoor maar sinds ik op dit forum zit (+/- een jaar) hoor ik weinig anders dan kritiek van jou zonder ooit zelf iets te posten.
Als ik het mis heb moet je het zeggen.

Gert-Jan
2 september 2003, 09:17
THAT WILL BE THE DAY............ :-D


Hey Negative,

Ik ben zelf maar op onderzoek uitgegaan en heb twee tracks van jouw website beluisterd. Met alle respect maar ik begrijp nu dat je niets post. Bovendien zul je daar met 19 berichten per dag waar jij gemiddeld op zit ook weinig tijd meer voor hebben. Have Fun :razz: :razz: :razz:

Maiden Michiel
2 september 2003, 10:00
THAT WILL BE THE DAY............ :-D


Hey Negative,

Ik ben zelf maar op onderzoek uitgegaan en heb twee tracks van jouw website beluisterd. Met alle respect maar ik begrijp nu dat je niets post. Bovendien zul je daar met 19 berichten per dag waar jij gemiddeld op zit ook weinig tijd meer voor hebben. Have Fun :razz: :razz: :razz:

Ik heb ook effe geluisterd. Wat een pure bagger IMHO.
werdup.mp3
Dit is geen lied, maar ruis met een clean gitaartje tussendoor.

000093281_000003930.mp3
Ongeveer idem

000093281_000004385.mp3
Klinkt iets beter maar niks aan

Dus:

Ik snap niet hoe je het werk van anderen kunt afkraken als je zelf dit soort teringherrie op het net zet. Opbouwende kritiek is ok, maar een grote bek opzetten over dingen waar je zelf geen kaas van gevreten hebt vind ik idioot.
Jij praat over fouten van anderen terwijl nergens uit blijkt dat je zelf wel (goed) kunt spelen.


I discovered that my webiste gets a lot of pageviews, i wasnt aware of that and im really curuious who comes here so PLEASE I BEG YOU two write something in my guestbook and tell me what u think of my music, or jsut to write something in it. Thankyou
...jammer!


Of is dit allemaal soms een flauwe grap en kun eigenlijk toch wel goed spelen? Dan hoor ik het graag!

Negative K3 fan
2 september 2003, 10:07
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=14777

ik speel voornamelijk klassiek, echt uitmuntend ben ik electrisch niet, ik hou ook helemaal neit van solo's spelen buiten het feit dat ik gewoon te lui ben te beginnen met leren van gitaar solo's kan ik er ook niks van. Maar ik geloof dat we inmiddels allemaal van de basisschool afzijn en dan denk ik toch wel dat niet iedereen meer in de illusie verkeert dat je alleen commentaar mag leveren als je het beter kunt. Of zie ik dat verkeerd?

MAarja, ik neem ooit nog wel eens wat electrisch/klassieks/op. En die 'grap' was een beetje experimenteel geimproviseer. Zelf ben ik er over het algemeen niet zo heel erg tevreden over al vind ik toch dat er best aardige stukken in zitten (het eind van werdup bijvoorbeeld). Misschien iets te anti-virtuoos voor jullie, maarja.

En wat ik in dit topic postte was geen afkraken, meer een bevestiging van wat barret al over zichzelf zei...

Barret Wallace
2 september 2003, 10:43
hehehehehe grappig replies opeens :D


Negk3 is net zon sportcommentator ze hebben veel te zeiken, maar kunnen zelf niks. :P
:wink:

Gert-Jan
2 september 2003, 10:55
Negative wrote:

Maar ik geloof dat we inmiddels allemaal van de basisschool afzijn


Sorry dat wist ik niet :oops:

Maiden Michiel
2 september 2003, 11:16
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=14777

Maar ik geloof dat we inmiddels allemaal van de basisschool afzijn en dan denk ik toch wel dat niet iedereen meer in de illusie verkeert dat je alleen commentaar mag leveren als je het beter kunt. Of zie ik dat verkeerd?

En wat ik in dit topic postte was geen afkraken, meer een bevestiging van wat barret al over zichzelf zei...

Ten eerste: kritiek is niet echt geloofwaardig als je er zelf de ballen verstand van hebt is het niet?

Ten tweede: ik heb het niet alleen over dit topic, maar ook over een hele rits andere.


Misschien iets te anti-virtuoos voor jullie, maarja.

Ik ben geen virtuoos, sterker nog: ik geloof meer in het maken van goede nummers dan constante techniek/shred. Dat van jou leek echter nergers op. Het feit dat je zegt dat je te lui bent om solo's te leren zegt miij ook al genoeg

Mithrandir
2 september 2003, 11:19
Please MM, stop deze bullshit man, wat Lennart in zijn noise periode geproduceerd heeft is niet best, maar je hoeft dat toch niet te gebruiken om hem zijn recht op kritiek te ontzeggen? Iedereen met een beetje goede oren kan toch horen wat er mis is aan een opname, of hij dat nou zelf kan spelen of niet. Als hij nou ging schelden of flamen had je recht van spreken, nu niet.....

Gert-Jan
2 september 2003, 11:29
Negative wrote:


ik snap eigelijk ook niet waarom je het hebt gepost.

Mithrandir wrote:




Please MM, stop deze bullshit man, wat Lennart in zijn noise periode geproduceerd heeft is niet best, maar je hoeft dat toch niet te gebruiken om hem zijn recht op kritiek te ontzeggen? Iedereen met een beetje goede oren kan toch horen wat er mis is aan een opname, of hij dat nou zelf kan spelen of niet. Als hij nou ging schelden of flamen had je recht van spreken, nu niet.....


JA, EN 'LIK ME REET' IS OOK EEN WALS :-D

Je wordt af en toe kotsmisselijk van het heen en weer geouwehoer van met name negative. Ik ben zelf absoluut geen kankerpit maar ik wil het nu toch een keer kwijt. Het feit dat hij de hele dag forumpjes afloopt, commentaar geeft zonder enig fundament alleen om er bij te horen moet 'ie zelf weten, maar ga dan niet piepen als er een keer tegengas wordt gegeven. Wie de bal kaatst..........

Mithrandir
2 september 2003, 11:46
kaatst de bal....

Maiden Michiel
2 september 2003, 11:47
Dat bedoel ik maar. Kritiek geven kan maar voor mij begon het erop te lijken dat NK3 nergens een goed woord voor over had terwijl zijn eigen mp3's nergens op lijken. Dat is niet "gitaristen onder elkaar helpen elkaar" maar meer "gitarist zeikt mede gitaristen af".
Aber gut, we zullen wel zien...

delphiro
2 september 2003, 11:48
kaatst de bal....

..en scoort met een beetje mazzel een strike!

ah ja.. houd je niet van negatieve reacties dan moet je maar op het EO forum posten :-D

Maiden Michiel
2 september 2003, 11:48
Kan best onderhoudend zij hoor!! :)

Barret Wallace
2 september 2003, 11:52
hehe leuk topic :D

delphiro
2 september 2003, 11:55
we hadden hier laatst zo'n EO jongerendag.. dan wil je echt wel dat er een hel bestaat hoor! Ik vind lief zijn best leuk maar met z'n allen lief zijn vind ik eng :amp:

oh ja, ik ga off topic, zal ik niet meer doen.. anders kom ik misschien in de hel!

Gert-Jan
2 september 2003, 12:03
delphiro wrote:


..en scoort met een beetje mazzel een strike!


Da's toch honkbal??? geen kaatsen :razz: :razz:

Negatief commentaar is prima, maar een beetje onderbouwing is toch wel wenselijk anders wordt het zo'n welles nietes forum.

WELLES!!!!

Gert-Jan
2 september 2003, 12:06
Delphiro wrote:

we hadden hier laatst zo'n EO jongerendag..

Maar eh, wat dee jij daar dan?

Barret Wallace
2 september 2003, 12:07
hey gj je site is gaaf geworden

Mithrandir
2 september 2003, 12:09
Onderbouwing graag Barret :wink:

Gert-Jan
2 september 2003, 12:12
Onderbouwing graag Barret

Kun je dat motiveren?

Mithrandir
2 september 2003, 12:16
Onderbouwing graag Barret

Kun je dat motiveren?
Jawel, wellicht vindt jij het vooral prettig om te horen wat er dan zo gaaf is aan je site. Is het de kleurstelling, de animaties, de tekst, de lay-out...etc...zodat je weet wat je bij een volgende site weer kan toepassen of juist moet veranderen. Positieve reacties zonder onderbouwing zijn vaak net zo onbruikbaar als negatieve reacties zonder onderbouwing.

Het is natuurlijk in dit geval maar een grapje, een gebbetje, een geintje, een lolletje, een pesterijtje zo je wilt......

delphiro
2 september 2003, 12:16
Maar eh, wat dee jij daar dan?

Je kunt er dan echt niet omheen.. ze nemen 'ons' hele park 'Velserbeek' in beslag en parkeren al die auto's met links- en rechtsdraaiende visjes zodanig dat je er wel doorheen moet fietsen. Ik verwacht over een jaar of wat van mijn fiets gesleurd te worden om de of gestenigd of bekeerd te worden...AAAAA!


NOBODY expects the EO Inquisition! Our chief weapon is surprise...surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our *three* weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our *four*...no... *Amongst* our weapons.... Amongst our weaponry...are such elements as fear, surprise.... I'll come in again.

(monty python voor de cultuurbarbaren onder ons :) )

Gert-Jan
2 september 2003, 12:24
Mithrandir wrote:


Positieve reacties zonder onderbouwing zijn vaak net zo onbruikbaar als negatieve reacties zonder onderbouwing.


Klopt helemaal, alleen verwacht je van iemand met een hoop negatief commentaar toch minimaal verstand van zaken. En als blijkt dat dat niet het geval is, tja.... dan kan het zo zijn dat mensen je een zeikerd gaan vinden.

Maiden Michiel
2 september 2003, 13:36
Zeer juist!

alhambra
2 september 2003, 14:33
Nietus

Okee NK3fan is een eikel maar van de hier geposte mp3's mag je van mij altijd wat zeggen of je nu wel of niet spelen kan smaak (hoe wanstaltig dan ook) hebben we allemaal. Ik vraag me alleen af wat Nk3fan z'n smaak nu is want ik heb idd nog nauwelijks iets gelezen van wat hij wel mooi vind.

Trouwens hij doet het erom hoor al die post van hem dus laat hem lekker. Op de 1 of andere manier zoekt Nk3fan hier iets wat hij in het echte leven mist ben er alleen nog steeds niet achter wat, ik vermoed dat het PERSOONLIJKHEID is :evil:

Maiden Michiel
2 september 2003, 14:50
Ik dacht al zoiets

Negative K3 fan
2 september 2003, 16:13
JONGENS, het spijt mme van mijne erste post. Ik heb nl het idee dat hij wat verkeerd werd geinterpreteerd. Ik bedoelded alle goeds van de wereld en denk er waarschijnlijk positiever over dan barret zelf. Allie heeft ook gelijk dat ik nog nooit van iets wat hier is gepost heb gezegd dat ik het geweldig+perfect vond. Al vond ik sommige dingen wel heel mooi, waarvan de meest memorabele frogs above the aware van bosch was. Maarja, maiden michiel, ik snap je punt helemaal, maar dat wil niet zeggen dat ik voorlopig stop met het commentaar geven op van alles en nog wat. En wat is er mis met te lui zijn om gitaarsolo's te leren? 99% van de mensheid is met mij ;)

LATEN WE NU ALLEMAAL TOT DE HERE GOD BIDDEN, WANTHIJ IS GROOT.

en over dat sportcommentator gedoe, zij kunnen er niets van, maar hebben er toch wel een beetje verstand van en ze worden vaak gewaardeerd (anders zouden ze er niet zijn> kijkcijfers etc). En ik weet ook niet helemaal niets van shred, iik weet wat de meeste termen zijn, luister (vooral kijk) best vaak shred, kan stijlen onderscheiden (ja, ook meer dan alleen vai en satch bert), en vind het af en toe wel leuk (mits goed gedaan). Alleen de nadruk wordt vooral op het negatieve gelegd (beetje fascistisch in mn denken :S)

Barret Wallace
2 september 2003, 17:07
hey GJ


eerste impressie is van hey wow dat is apart
veel sites die flash gebruiken zijn soms onoverzichtelijk, dat is hier niet het geval alles is duidelijk en overzichtelijk

good job :cool:

Bosch
2 september 2003, 18:04
*** IK DOE HIER NIET AAN MEE!!! ***



:-D Whoeha :D weer een semantische paradox! Whoeha :D :-D


... zo en nu lekker pza eten :razz:

Predator
3 september 2003, 12:28
KAPOTsloppy, maar het klinkt wel grappig. Maak de track af, schrijf er een verhaal over en post het zou ik zeggen. Leuke arpeggios aan het eind!