PDA

View Full Version : heavy metal??? =D



Ibanez RuleZ
31 augustus 2003, 23:35
Deze gitaar is volgens mij zo dood als een pier, in which CASE ik m niet zou kopen.... :P

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=13027

waar komt ie ook al weer mee??? :-D


Harrald

Polytheme Pam
31 augustus 2003, 23:51
waarschijnlijk zo'n koffer met paars pluche....heeft inderdaad wel iets morbide! :D

Anders Destium
31 augustus 2003, 23:54
In mijn ogen zou dat type gitaar ook al lang dood en begraven/gecremeerd moeten zijn....

Dat mensen zich nog steeds met strats durven te vertonen, eigenlijk is het gewoon zielig :lol:

Polytheme Pam
1 september 2003, 00:03
oh...mein gott.....mijn post staat tussen IBANEZ RULES en ANDERS DESTIUM!!


ik wil weiwater en een knoflookstreng!!!





:-D

Anders Destium
1 september 2003, 00:39
Zo kun je bezig blijven, als persoon zonder eigen smaak versus mensen die dat wél hebben :razz: :)

>Harald

Ben je er nu al uit wat voor elementen je wilt? Ik zag dat je ook BL500's aan het overwegen bent :)

green_day
1 september 2003, 08:09
In mijn ogen zou dat type gitaar ook al lang dood en begraven/gecremeerd moeten zijn....

Dat mensen zich nog steeds met strats durven te vertonen, eigenlijk is het gewoon zielig :lol:

anders kap nou gewoon es met dat gezeik over fender. als je een gitaar kut vind moet je er gewoon niet op spelen, en niet over zeiken

dank u :)

Mithrandir
1 september 2003, 08:39
Hee, maar deze gitaar mag dan dood zijn. Hij speelt nog wel als een tearelear. :lol:

Lol, snap je hem, tearelear/tierelier, whehehehe wat een dijenkletser.

Anders Destium
1 september 2003, 10:44
In mijn ogen zou dat type gitaar ook al lang dood en begraven/gecremeerd moeten zijn....

Dat mensen zich nog steeds met strats durven te vertonen, eigenlijk is het gewoon zielig :lol:

anders kap nou gewoon es met dat gezeik over fender. als je een gitaar kut vind moet je er gewoon niet op spelen, en niet over zeiken

dank u :)

Haha, en andersom mag natuurlijk wel tot in den treure :)

Maiden Michiel
1 september 2003, 11:16
Echt geniaal Engels.
Is dit een grap?

Ibanez RuleZ
1 september 2003, 11:56
oh...mein gott.....mijn post staat tussen IBANEZ RULES en ANDERS DESTIUM!!


ik wil weiwater en een knoflookstreng!!!


hell, yeah ;)

anders, ik zit zelf nog een beetje te twijfelen tussen een steve's special en een tonezone. de special zal wel het handigst zijn, omdat die ibanez van me dat ook heeft -> relatief weinig toonverschil tussen de gitaren. (nuttige tips?)
Die BL elementen hoor je zo veel goede dingen over, dat ik dr wel benieuwd naar ben, misschien is het wat, waarschijnlijk niet, omdat ik toch een dimarziofiguur ben.

Harrald

green_day
1 september 2003, 20:20
In mijn ogen zou dat type gitaar ook al lang dood en begraven/gecremeerd moeten zijn....

Dat mensen zich nog steeds met strats durven te vertonen, eigenlijk is het gewoon zielig :lol:

anders kap nou gewoon es met dat gezeik over fender. als je een gitaar kut vind moet je er gewoon niet op spelen, en niet over zeiken

dank u :)

Haha, en andersom mag natuurlijk wel tot in den treure :)

van mij zul je niet horen dat een ibanez oid kut is. Ik ben geen fan van superstrats, maar ik ga er ook niet over klagen toch?
en als ik beweer dat een gitaar kut is is dat omdat hij gewoon van echt slechte kwaliteit. een gitaar is niet kut als jij hem er niet mooi vind uit zien of niet lekker vind spelen, het is gewoon jou opinie.
En waarom zou je zielig zijn als je op een strat speelt dan?

sorrie voor dat gemierenneuk hierover hoor
ik begrijp ook wel dat het (hopelijk) een grapje was, maar vind dat niet helemaal eerlijk dat je dat zegt. Zou jij om een of andere reden niet net zo zielig zijn als mij? omdat jou ibanezen van die lelijke strats zijn afgeleid?

Swan
1 september 2003, 22:11
ik had ooit een coffin case :-D

Nevermore
2 september 2003, 00:02
plays like a tearalear?? wtf? als ie net zo serieus met zijn gitaar omgegaan is als ie ad's plaatst....... ach waar maak ik me ook druk om ik hou niet eens van Fenders:) no flame intended, ieder zijn smaak....of wansmaak: :D

zium
2 september 2003, 01:08
In mijn ogen zou dat type gitaar ook al lang dood en begraven/gecremeerd moeten zijn....

Dat mensen zich nog steeds met strats durven te vertonen, eigenlijk is het gewoon zielig :lol:

anders kap nou gewoon es met dat gezeik over fender. als je een gitaar kut vind moet je er gewoon niet op spelen, en niet over zeiken

dank u :)


amen to that :)

Ibanez RuleZ
2 september 2003, 09:59
ff vloeken in de kerk :oops::
een vriend van mij heeft een fender strat die ik best zou willen hebben: kahler pro trem, steve lukather setje EMG's er in: klinkt als een huis! geloof mij. dus er zijn zeer zeker mooie strats!

harrald