PDA

View Full Version : Boss ds1, iemand wat te vertellen, pliezzzz



LH-KC-JI
30 januari 2002, 23:18
Heey lieve lieve lieve mensen, hebben jullie ff wat info over de Boss ds1? Ik wil em kopen over 3 daagjes, maareh hebben jullie dara tegenargumenten voor ofzo of voorargumenten tegen:D?

WesMontgomery
31 januari 2002, 13:13
De ds-1 is super veelzijdig, tenzij je echt metal geluid zoekt. Voor de rest een heerlijk pedaal. Hey, if it's good enough for Joe Satriani.....

Sandman
31 januari 2002, 18:33
Ik gebruik de ds2 (turbo distortion)en ik ben er zeer tevreden over. Deze heeft 2 types distortion. Een wat donkere en een heldere.

Phizer
2 februari 2002, 19:07
Joe en Steve vinden de DS-1 gewoon 'het' pedaal....ik weet er verder niets van af, maar ik ben wel een grote fan van hun....lijkt mij wel een gaaf pedaaltje dan :smile:

Frusciante
2 februari 2002, 20:36
probeer maar ff te zoeken op http://www.harmony-central.com daar staan wel wat recenties. gebruik zelf ook een ds-2 prima voor solo's en veel gain maar het is niet mijn favoriet bij de slag partij, wordt iets te rommelig, en verliest aan kracht. de ds-2 is iets veelzijdiger en is voor mij een betere optie dan de ds-1. beide zijn het zeer diverse pedalen.

Yorick
3 februari 2002, 10:50
koop gewoon de ds2, dat precies hetzelfde, maar er zit dus wat extra's op... je kan gewoon tussen de ds1 en de ds2 schakelen doormiddel van een draaiknopje...
het ultieme grunge pedaal trouwens...

sleep_to_saturate
4 februari 2002, 16:10
Een echte grunger kan niet zonder de ds2. heheh :wink: