PDA

View Full Version : sommige mensen hebben ook alles ...zucht..



ben79
31 augustus 2003, 01:31
Ik kom net van een optreden,die gitarist speelde met een vetta :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
wat een sound!!!!!!!!!!
Daarbij had ie nog een
Peavy wolfgang
american strat
limited edition Gibson SG
en een PRS , zo eentje met een flame top en vogels op de frets en golden hardware
Sommige mensen hebben ook alles ....zucht...
:cry:

Negative K3 fan
31 augustus 2003, 01:42
die is zeker advocaat ofzo

ben79
31 augustus 2003, 01:54
was een producer dacht ik zo, hij neemt demos op en stuff..

The Mule
31 augustus 2003, 09:36
En had 'ie dat allemaal bij zich voor een optreden? Beetje overdreven...

En het is geen grote kunst om met een beetje sparen, goed inruilen en verkopen en een neus voor koopjes een mooie collectie bij elkaar te krijgen van een normaal salaris, hoewel ik dat zelf vroeger ook dacht. Er is hoop... :D

ben79
31 augustus 2003, 12:30
was trouwens dezelfde PRS als de uwe alleen had ie een groene flametop ipv jouw blauwe.
Persoonlijk vindt ik de jouwe wel mooier hoor, wat kost de schoonheid als ik vragen mag?

The Mule
31 augustus 2003, 20:24
was trouwens dezelfde PRS als de uwe alleen had ie een groene flametop ipv jouw blauwe.
Persoonlijk vindt ik de jouwe wel mooier hoor, wat kost de schoonheid als ik vragen mag?

Ik heb hem uit Amerika (eBay) gehaald, inclusief ruim €500 douane/importheffing kwam ie me op ongeveer €2700.

Een hoop geld, maar voor een gitaar die hier al gauw €4000 tot €4500 moet kosten is het een 'koopje' geweest... (maar zoiets doe ik maar 1x)

BLOK182
31 augustus 2003, 20:58
Idd, als je gewoon goed zoekt heb je vaak gewoon veel meer voor minder!

BLOK182
31 augustus 2003, 21:07
Laatst zag ik nog een gitarist die ook een megarig had, hij had een nieuwe dual/triple recto (kon niet zien welke vd twee) met mesa 4x12", een guytron head met mesa 4x12" en een matchless top met matchless 2x12, en daarbij nog 2 dikke PRS en nog wat andere gitaartjes, en die kerel speelde zowat de hele tijd met een autowah-achtig geluid, AHHHH. Koop dan een v-amp :-)

bert k
1 september 2003, 00:20
Ja, is geweldig mooie spullen. Maar nou wat anders: ik ken een gast die rijdt in een nieuwe VW Golf van bijna 20.000 euro. Daar kijkt niemand echt raar van op, en over vijf jaar istie op. Dan toch maar liever mooie gear en een oud autootje. (of de fiets...)

The Mule
1 september 2003, 09:26
Maar nou wat anders: ik ken een gast die rijdt in een nieuwe VW Golf van bijna 20.000 euro. Daar kijkt niemand echt raar van op, en over vijf jaar istie op. Dan toch maar liever mooie gear en een oud autootje. (of de fiets...)

Amen! Ik ben het helemaal met je eens, en het is ook een argument dat ik te pas en te onpas richting sceptici slinger. Goede spullen zijn behalve prettig in gebruik ook een goede investering, zeker als je een paar jaar verder bent...

BLOK182
1 september 2003, 15:31
Daarom vinden mijn ouders het ook veeeel beter dat ik vor gitaarspul spaar/werk dan voor een scooter.

marc_o
2 september 2003, 12:36
Ik kom net van een optreden,die gitarist speelde met een vetta :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
wat een sound!!!!!!!!!!
Daarbij had ie nog een
Peavy wolfgang
american strat
limited edition Gibson SG
en een PRS , zo eentje met een flame top en vogels op de frets en golden hardware
Sommige mensen hebben ook alles ....zucht...
:cry:


Denk dat een kwart van dit forum meer indrukwekkende spullen heeft dan dit rijtje, ik in ieder geval wel, hahaha.
T'is een kwestie van een beetje sparen, kopen en verkopen en optreden en moet jij eens opletten wat je dan over een paar jaar hebt staan.

schwantz
2 september 2003, 13:27
en nu nog goed leren spelen... :-D

marc_o
2 september 2003, 16:14
Dat dan weer wel, maar mocht ik het ooit leren, dan heb ik alvast de spulletjes...hoef ik daar niet meer voor te sparen. :lol:

BLOK182
2 september 2003, 19:41
Die gast had idd een leuk lijstje, maar der zijn aardig wat mensen met meer/duurder spul, ik bedoel, check morris' rack of dat van gerrekat/lordriffenstein.

Wicked Willy
2 september 2003, 19:51
Allemaal leuk en aardig.....but can they play????????

:-D :-D :-D :-D :-D