PDA

View Full Version : Is ie het geld waard?



Fatality
30 augustus 2003, 20:53
Ik kan een tweedehandse Fender mexicaanse strat '60 reissue overnemen van iemand voor 375 euro. De gitaar moet in erg goede staat zijn. ik krijg er dan ook een gigbag bij, kunnen jullie een beetje inschatten of dit een redelijke prijs is?

The_Cure
30 augustus 2003, 20:54
Ik kan een tweedehandse Fender mexicaanse strat '60 reissue overnemen van iemand voor 375 euro. De gitaar moet in erg goede staat zijn. ik krijg er dan ook een gigbag bij, kunnen jullie een beetje inschatten of dit een redelijke prijs is?

ja, als hij in goede staat is; hij kost nieuw rond de 635€ dacht ik... enne wat voor kleur istie? En als je er vanaf ziet stuur mij eens een link :)

Fatality
30 augustus 2003, 21:03
Ik kan een tweedehandse Fender mexicaanse strat '60 reissue overnemen van iemand voor 375 euro. De gitaar moet in erg goede staat zijn. ik krijg er dan ook een gigbag bij, kunnen jullie een beetje inschatten of dit een redelijke prijs is?

ja, als hij in goede staat is; hij kost nieuw rond de 635€ dacht ik... enne wat voor kleur istie? En als je er vanaf ziet stuur mij eens een link :)

Ik ga hem komende week ff testen.
Het is mijn eerste elektrische gitaar dus waar moet ik vooral op letten, zodat ik in grote lijnen kan bepalen hoe de gitaar er aan toe is.

Heb wel een ervaren gitarist bij me voor de zekerheid

Anders Destium
30 augustus 2003, 21:40
Het lijkt me dat je op een dergelijke gitaar in ieder geval vooruit kunt (dat is heel wat anders wanneer je een kant en klaar beginnerssetje koopt). Als je je budget bepaalt moet je er wel rekening mee houden dat je ook nog een versterker, kabels en een stemapparaat moet hebben.

Als hij in goede staat is kun je er geen buil aan vallen, het voordeel van een dergelijke gitaar is namelijk dat je hem redelijk eenvoudig weer voor het zelfde geld weer kwijt kunt (in het geval je gitaarspelen bijv toch bij nader inzien niet zo leuk vindt). Een ervaren gitarist meenemen is erg verstandig als je als leek naar een gitaar gaat kijken :)

niels_r
31 augustus 2003, 12:09
Heb wel een ervaren gitarist bij me voor de zekerheid

Fatality
Geregistreerd op: 17-2-2003
Berichten: 5
Woonplaats: haaksbergen

NegK3?? :D

Lijkt me trouwens wel een nette deal.

Fatality
31 augustus 2003, 12:22
Heb wel een ervaren gitarist bij me voor de zekerheid

Fatality
Geregistreerd op: 17-2-2003
Berichten: 5
Woonplaats: haaksbergen

NegK3?? :D

Lijkt me trouwens wel een nette deal.

Je hebt me door
Ik neem NegK3 mee ja, als 'ervaren' gitarist