PDA

View Full Version : 30 augustus 2003: SUN CAGED live in Dongen



mcoenen
30 augustus 2003, 11:56
Zaterdag 30 augustus:

SUN CAGED ( http://www.suncaged.com ) live in Dongen, locatie De Gouden Leeuw.

Entree 4 euro, aanvang 22 uur

adres van de zaal:

Café De Gouden Leeuw
St. Josefstraat 107
5104 EB Dongen

ozzy
30 augustus 2003, 13:23
Zaterdag 30 augustus:

SUN CAGED ( http://www.suncaged.com ) live in Dongen, locatie De Gouden Leeuw.

Entree 4 euro, aanvang 22 uur

adres van de zaal:

Café De Gouden Leeuw
St. Josefstraat 107
5104 EB Dongen

Marcel,

Ik heb jullie in het voorprogramma van Queensryche gezien en gehoord ,ik vond het muzikaal wel oke maar ga aub op zoek naar een andere zanger
-hoop geschreeuw
-geen uitstraling

Hij verziekt het voor de rest van jullie (want dat zijn zeker goede muzikanten )

Ibanez
30 augustus 2003, 20:43
Dat vind ik dus echt grote onzin, dan heeft ie misschien een keer geen goede show gehad want Andre is echt een onwijs goede zanger. Ik ben benieuwd hoe die klinkt op het debuut album van Sun Caged. Over de show in Dongen: Een beetje te ver weg :)

Super Slinky
2 september 2003, 19:59
Live in Dongen - mooie titel voor een live CD :D

Je kunt al iets horen van de nieuwe CD via SC's website of even de oudere demo's downloaden.
Ik vind André's stem er goed bijpassen. live blijft het altijd moeilijk om het helemaal waar te maken, zeker in dit genre. Bovendien klinkt een voorprogramma altijd iets minder dan een hoofdact, doordat er minder aandacht aan wordt besteed en doordat de hoofdact moet overdonderen.
Ik vond SC in de Heineken musical hall er muzikaal zeer goed uitkomen.
Vooral Marcel's gitaarwerk.

ozzy
3 september 2003, 02:55
Live in Dongen - mooie titel voor een live CD :D

Je kunt al iets horen van de nieuwe CD via SC's website of even de oudere demo's downloaden.
Ik vind André's stem er goed bijpassen. live blijft het altijd moeilijk om het helemaal waar te maken, zeker in dit genre. Bovendien klinkt een voorprogramma altijd iets minder dan een hoofdact, doordat er minder aandacht aan wordt besteed en doordat de hoofdact moet overdonderen.
Ik vond SC in de Heineken musical hall er muzikaal zeer goed uitkomen.
Vooral Marcel's gitaarwerk.

Het mag dan wel een voorprogramma zijn
het blijft een hoop geschreeuw.

collin hoeve
6 september 2003, 18:51
yo dudes,
even mijn mening: andre rocks... beetje hoog idd maar doe het hem maar eens na ;P in JERA was het ook al erg cool wat hij deed, in SC heb ik hem eigenlijk nog nooit horen zingen...
zelf vind ik de muziek vanSC net iets teveel in blokjes maar live is het zeker wel een coole ervaring!

BTW marcel als je dit leest, ga je nog eens een shredfest houden? en heb je zin om weer eens met SC en Xenobia op te treden?
let me know
mzzls
Collin