PDA

View Full Version : strat gekocht!



Wilson
29 augustus 2003, 17:14
ok everybody, ik heb dus nu een strat!

heb mn epi LP std ingeruild en 250 bijgelegd en heb nu dus een japanse fender stratocaster sixties reissue uit 1991. Over een paar maanden als ik weer geld heb gaan dr een setje texas specials in. en een mooie pearl slagplaat erop. hij speelt echt dik veel fijner dan mn LP en het geluid is zeker goed, alleen jammer datie zwart is.

is er toevallig iemand zo aardig ff foto's te kunnen hosten? heb geen webspace namelijk. of nouja, je kunt ook ff naar fender.com surfen en ff kijken naar een zwarte strat met rosewood fretboard, das het idee

Jeee
29 augustus 2003, 18:39
Ik wil wel hosten, geen probleem.
Stuur maar door --> Jeee@pi.be

BLOK182
29 augustus 2003, 18:46
Gefeliciteerd dude! Over de foto's, je kan supereasy een fotoalbum maken bij www.webshots.com daar kan je wel wat foto's kwijt.

Fluffy
29 augustus 2003, 21:06
gefeliciteerd !!

green_day
29 augustus 2003, 21:08
hey gaaf man wilson, join the strato-club
alleen is zwart wel beetje standaard ja. maar goed door die pearl plaat die er op komt is dat al weer een stuk minder natuurlijk.
erg gefeliciteerd met je aanwinst!

Wilson
29 augustus 2003, 21:12
http://www.student.kuleuven.ac.be/~m0118654/wilsonstrat01.jpg

http://www.student.kuleuven.ac.be/~m0118654/wilsonstrat02.jpg

http://www.student.kuleuven.ac.be/~m0118654/wilsonstrat03.jpg

ok hier zijn de fotos! sorry voor de crappy kwaliteit maar dat heb je met een webcam uit de oertijd. Ja zwart is wel wat standaard ja, maarja hij was 2e hands en dan heb je geen keuze uit kleurtjes, hoewel zo vaak zie je ook weer niet een zwarte strat, en met pearl slachplaat is hij alweer stukje mooier

MarshallSG
29 augustus 2003, 21:17
Ik vind een zwarte strat mooier als een sunburst.
Gefeliciteerd!

iam
29 augustus 2003, 21:22
Ik vind een zwarte strat mooier als een sunburst.
Gefeliciteerd!

+1

maar de pearloid slagplaat is wel een must dan! (liefst met zwarte elementen :))

green_day
29 augustus 2003, 21:30
Ik vind een zwarte strat mooier als een sunburst.
Gefeliciteerd!

+1

maar de pearloid slagplaat is wel een must dan! (liefst met zwarte elementen :))

aah nee! met zwarte elementen doet me denken aan die wehkamp gitaren! denk dat een zwarte gitaar met voor de rest ook alles zwart mooi is! of het echt blue is.. hmm nee maarja dát zie je al helemaal niet vaak. en is verre van standaard

Anders Destium
29 augustus 2003, 21:41
Mijn Squier zag er precies zo uit (van een afstand :wink: ). Ik vind een zwarte of rode strat ook oneindig veel mooier dan een sunburst (AARGHHHH).

Met een parelmoer slagplaat ziet zoeen er nét wat eigentijdser uit IMO, misschien kun je er in plaats van Texas Specials straks hotrails in laten zetten (heb je een scheurstrat in 1 klap, is wel redelijk prijzig :wink: ).

Veel plezier ervan :)

Wilson
29 augustus 2003, 21:44
Mijn Squier zag er precies zo uit (van een afstand :wink: ). Ik vind een zwarte of rode strat ook oneindig veel mooier dan een sunburst (AARGHHHH).

Met een parelmoer slagplaat ziet zoeen er nét wat eigentijdser uit IMO, misschien kun je er in plaats van Texas Specials straks hotrails in laten zetten (heb je een scheurstrat in 1 klap, is wel redelijk prijzig :wink: ).

Veel plezier ervan :)


uhm, waarom dnek je dat ik mn LP weg heb gedaan? omdat ik geen humbuckers wil! anders had ik daar wel gewoon 2 vette humbuckers ingezet. nee ik wil singlecoils, maar die texas specials klinken toch net ff wat beter. en sunburst is idd het allerlelijkst wat je maar kan bedenken

Anders Destium
29 augustus 2003, 21:54
Oh sorry, ik ga er meestal van uit dat de mens meer op zoek is naar wat warmer, voller geluid dan naar wat meer tweak :oops:

Tja, maar met Texas Specials geef je dan toch die single coils weer wat extra's mee?

Ik heb zelf een alder body met hums én coilsplitting. Dan kan het allebei :lol:

Wilson
29 augustus 2003, 22:01
ja die texas specials dat is omdat ik gewone single coils toch weer net wat TE iel vind klinken, bovendien vind ik ze echt heel geil klinken. En een warm geluid vind ik ook wel mooi ik ergerde me bij mn LP me vooral aan dat wollige doffe geluid. bovendien is eigenlijk alles wat ik speel en een groot deel van wat ik luister op een strat gespeeld (hendrix, SRV) en als je dat wilt naspelen op een LP klinkt dat eigenlijk voor geen meter.

Wilson
29 augustus 2003, 22:02
maar mischien dat ik ooit nog wel als ik toch wel weer scheuren een hotrail in de brug zet, maar denk het niet

sash
29 augustus 2003, 22:39
Leuk ding! Alleen jammer dat er zo'n rechte tremolo arm op zit met zwarte tip. Hoort zo'n kromme te zijn met witte tip, maar goed die kan je altijd nog kopen :)

Veel plezier ermee!