PDA

View Full Version : Nog even over Jackson...



Maiden Michiel
29 augustus 2003, 11:36
Nu dat Jackson onderdeel van Fender is, betekent dat ook dat we die Amerikanen makkelijker in de winkel zullen vinden?
Volgens mij heeft Nederland geen officiele dealer in Nederland is het wel? Op de site van jackson kun je zelfs nergens anders dealers zoeken dan in US of CANADA.

taylor
29 augustus 2003, 13:31
vroeger was voerman de importeur van jackson/charvel daar zijn ze mee gestopt dus wordt moeilijk in nederland denk ik.

misschien kun je het aan kees dee vragen/mailen.

Wilson
29 augustus 2003, 19:04
kees dee heeft er een aantal staan, was er vandaag nog.

sash
29 augustus 2003, 19:25
Je woont toch in Hengelo man.

TAGS in Enschede (toch?) heeft meer dan zat Jacksons staan. Bestellen kunnen ze altijd.

Musik Produktiv is ook niet ver van jou vandaan als ik het goed heb.

Maiden Michiel
29 augustus 2003, 21:44
TAGS zuigt alle pleepotten van Nederland als het op Jackson aankomt. Daarom snap ik ook niet waarom ze zich American noemen, alleen voor die Gibsons en Fenders????

Musik Produktiv heeft geen soloists staan, ben ik laatst geweest.

Wilson
29 augustus 2003, 21:50
maiden michiel, ik zie er hier op keesdee's site al 2 solists staan, een handgebouwde, en eentje uit 1988 waarbij staat dat het een collectors item is, ik zou ze ff bellen voor info

Negative K3 fan
29 augustus 2003, 21:54
Je woont toch in Hengelo man.

TAGS in Enschede (toch?) heeft meer dan zat Jacksons staan. Bestellen kunnen ze altijd.

Musik Produktiv is ook niet ver van jou vandaan als ik het goed heb.

musik produktiv ligt vanuit haaksbergen (<ligt nog oostelijker dan hengelo/enschede) toch nog 90 kilometer weg, dus dat valt tegen :(

Ic3gl0vE
29 augustus 2003, 22:01
naar mijn weten is het makkelijker om vanuit hengelo/enschede naar duitsland te rijden dan vanuit haaksbergen... maar zal wel aan mij liggen.

michiel, wat is't probleem met tags dan? ik heb er 2 jacksons gekocht hoor....

Maiden Michiel
29 augustus 2003, 22:08
Amerikanen?

En op die site van Kees Dee zag ik die Jacksons ook maar dat vond ik niks

Ic3gl0vE
29 augustus 2003, 22:48
nee... geen amerikanen. want zoveel geld heb ik niet (over) voor een gitaar en ik heb sowieso liever niet een heel dure gitaar in m'n handen

Ibanez RuleZ
29 augustus 2003, 23:56
ik heb eens met kai daar over gebabbelt en hij heeft wel eens een amerkaanse rhoads gehad (RR1), maar voor de rest heeft ie alleen jappaners en een paar koreanen (performers).

In ieder geval; je hebt de grootste kans om een tweedehands amerikaan te vinden, die zijn er meer dan nieuwe. Ik heb ooit eens toen ik een amp ging uitproberen een amerkaanse SL2 in mn klauwen gehad, tweedehands.
dus dat is het proberen waard

edit: de jacksons bij Kees Dee dat zijn rariteiten. allebij zijn het leuke gitaren, maar die "handgebouwde" is er een met hardware om te huilen (periode tot 1986 tot 1989) en die andere is een soort van custom model dat je nooit wil hebben met een HS config. Volgens mij zijn het geen van beiden neck through gitaren.

harrald

Mithrandir
30 augustus 2003, 00:11
Amerikanen?

En op die site van Kees Dee zag ik die Jacksons ook maar dat vond ik niks

Op Kees Dee zijn site staat niet wat ie in de winkel heeft staan hoor (behalve de occasions), die plaatjes bij de jackson pagina van Kees Dee zijn slechts ter illustratie. Als je wilt weten wat ie heeft moet je gewoon eens bellen of langs gaan.

ruurd
30 augustus 2003, 20:51
jackson zit nu onder de hoede van Fender net zoals gretsch en guild

we, (bij kees dee) staan er inderdaad een aantal amerikanen

maar we hebben nu ook twee japaners twee zwarte dinky s met emg hz in betselling staan maar de levering gaat niet echt soepel :evil:

ruurd
30 augustus 2003, 20:55
Je woont toch in Hengelo man.

TAGS in Enschede (toch?) heeft meer dan zat Jacksons staan. Bestellen kunnen ze altijd.

Musik Produktiv is ook niet ver van jou vandaan als ik het goed heb.

bestellen kan iedere winkel maar de importeur moet ze ook op voorraad hebben dat is punt 2

Soulflyhigh
30 augustus 2003, 20:58
Ha jongens ik ben vandaag nog ff bij Stand-By geweest. Ze hadden daar een RR 1 usa staan en een Kelly Friedman sig. Daarnaast hadden ze nog twee Randy Rhoads staan. Volgens mij waren dit performers. Ze waren 639 pleuro. Leuke gitaartjes met een superlage actie. Daarnaast hadden ze nog twee Dinky's staan geen USA's. Ik vroeg nog even naar het Fender verhaal en de verkoper zei dat de Jackson gitaren juist duurder werden :evil: Maar ja die RR performers waren wel mooie gitaartjes :-D

Maiden Michiel
31 augustus 2003, 11:00
Maar dus nergens nog een SL1 of SL2

Soulflyhigh
31 augustus 2003, 13:21
Niet bij Stand-By in ieder geval. Wel leuke RR 1 :-D

Swan
1 september 2003, 14:00
die Friedman sig. is mooooi :o

Izegrim
1 september 2003, 17:13
jackson zit nu onder de hoede van Fender net zoals gretsch en guild

we, (bij kees dee) staan er inderdaad een aantal amerikanen

maar we hebben nu ook twee japaners twee zwarte dinky s met emg hz in betselling staan maar de levering gaat niet echt soepel :evil:

Ben wel benieuwd wat die moeten gaan kosten want volgens mij zijn dat DXMG's...

ruurd
1 september 2003, 17:41
is idd dxmg huppelepup. ik durf het niet met zeker heid te zeggen maar volgens mij tegen de 800 euro aan maar dat weet ik niet zeker

anders moet je ff naar keesdee bellen kunnen we je het precies vertellen

Soulflyhigh
1 september 2003, 20:37
is idd dxmg huppelepup. ik durf het niet met zeker heid te zeggen maar volgens mij tegen de 800 euro aan maar dat weet ik niet zeker

anders moet je ff naar keesdee bellen kunnen we je het precies vertellen
Heb je al een datum waarvan je denkt: ''ze zouden wel eens binnen kunnen komen?'' :)

ruurd
1 september 2003, 22:53
nee, in theorie moet je het twee dagen later hebben, maar als die gasten in duitsland de boel niet op voorraad hebben kan het lang duren dus ik durf niets te zegen, helaas. maar ik zal jullie op de hoogte houden als ze op korte termijn binnen komen zelf verwacht ik dat het nog wel een maandje kan duren. maar ja wie ben ik nou?

DeeWee
3 september 2003, 12:47
check bij music man ofzow in amsterdam. Daar heb ik een zebrapaard gele sl2 bespeeld :)

Maiden Michiel
3 september 2003, 13:17
Music Man?
Url?

DeeWee
3 september 2003, 13:45
Kweet url ff niet precies meer....Probeer te googlen? Kweet trouwens niet eens meer zeker of het music man heette. Kijk anders ff ergens in mijn vorige posts, daar staat de goede naam.

Maiden Michiel
3 september 2003, 13:55
Dijkman dus

DeeWee
3 september 2003, 14:04
ja die :) :D :-D :) :( :-( :o :-? :???: 8) 8-) :cool: :lol: :x :P :razz: :oops: :cry: :evil: :roll: :wink:

Soulflyhigh
3 september 2003, 16:05
klopt bij Dijkman hebben ze over het algemeen altijd wel wat Jacksons staan. Is altijd ff een bezoekje waard :-D

Izegrim
4 september 2003, 13:56
is idd dxmg huppelepup. ik durf het niet met zeker heid te zeggen maar volgens mij tegen de 800 euro aan maar dat weet ik niet zeker

anders moet je ff naar keesdee bellen kunnen we je het precies vertellen

Ik heb er al een 8-) , maar ik wilde gewoon weten of ik een goeie deal had.

ruurd
4 september 2003, 14:11
gefeliciteerd
heb nog ff gecheckt wat ie precies kost
599.-

Soulflyhigh
4 september 2003, 14:27
Das is wel ff wat minder dan die 800 pleuro :-D