PDA

View Full Version : Guitar Port line 6



Budino
29 augustus 2003, 11:21
mijn vraag luid waar kan ik de Guitar port nog vinden en wat zijn jullie ervaringen er mee ????



Greetz Budino 8-)

BLOK182
29 augustus 2003, 11:44
Je kan hem praktisch overal vinden (Feedback bijv.) maar geen idee of het wat is. Ik heb liever iets waar je met je vingers aan kan rommelen dan waar je met je muis aan klooit :-)

Negative K3 fan
29 augustus 2003, 12:59
mithrandir heeft er 1

Baker
6 september 2003, 20:05
Gitaar spelen via je pc (die weer is aangesloten op je stereo)

Ik heb er een keer 1 geleend voor een maand.
Mijn ervaring is dat het een superhandig ding is. Leuk stukje software erbij met te gekke sounds. Ik ben altijd erg kritisch over line6, maar dit klinkt toch wel verbluffend hoor, en dat via stereotoren speakers! De software heeft een hele bruikzame optie: muziek afspelen op halve snelheid zonder dat de toonhoogte verandert! ideaal voor solo's uitzoeken!

toch was mijn ervaring dat ik na een maand uitgespeeld was met het speledingetje.... (en muziek op halve snelheid spelen kan ook met andere software....)

Niet kopen dus. Gewoon lenen! :wink:

Mithrandir
6 september 2003, 20:14
Ik gebruik hem nu bijna anderhalf jaar naar halfvolle tevredenheid, de sounds zijn niet altijd prima, het is zelfs behoorlijk lastig om er echt goed geluid mee te maken, maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Zeker sinds de laatste software(2.0) is hij nog interessanter geworden omdat alle amps/fx etc van de Pod XT erin zitten.

Verder gebruik ik hem hoofdzakelijk om mee te recorden en om 's nachts op een fatsoenlijk volumeniveau te kunnen spelen met toch een goed geluid.

Grootste minpunt is dat hij echt alleen geschikt is voor de computer, mocht je meer willen (bijv. in combinatie met een versterker gebruiken on stage) dan zou ik maar kijken naar de Pod2 of PodXT, de Pod2 is ook wel te krijgen voor een prijs van een guitarport.

Raffel
7 september 2003, 19:32
ik gebruik de mijne eigenlijk alleen om demootjes te maken en dat soort dingen. Je hebt veel mogelijkheden inderdaad, maar ik kon nooit echt een geluid vinden waar ik tevreden over was.