PDA

View Full Version : Guitar Tuner voor pc



Kasper
28 augustus 2003, 13:57
Ik weet niet of iemand deze kent/heeft, maar ik heb het zelf al heel handig gevonden. Gewoon microfoontje inpluggen, gewenste tunig kiezen, en stemmen maar. (zo'n 50 verschillende tunings).

Ik kon jullie deze moeilijk achterhouden hè!
http://users.pandora.be/rtaw/GuitarTuner.zip

Enjoy

iam
28 augustus 2003, 14:25
ken je die mannen van reduced to a whisper?

Kasper
28 augustus 2003, 14:28
Yup, drummer is één van mijn beste maten. (btw ze bestaan niet meer ;-))

iam
28 augustus 2003, 14:34
lol ja ik heb al ergens vaag van de split gehoord ;)

ik ken nick ook wel redelijk goe (alé, nie mn beste moat mar webben ons keer goe geamuseerd op pukkel een paar jaar terug :razz:)

heb jij die site dan gemaakt mss?

Kasper
28 augustus 2003, 14:46
Joat al lang geleden hoor, die 'split'.

Tegenwoordig is het Abandoned, zelfde drummer, zelfde gitarist, zelfde zanger, andere 2e gitarist + andere 2e zanger :-D

'k zit bij hem in klas (als ik er door geraak met mijn 2e zit natuurlijk :-(. Ik ken hem eigenlijk al van het lagere hoor.

Enja, site is zelfgemaakt, eindwerk van vorig jaar voor school. nieuwe site is www.abandoned.8m.com (niet van mij gemaakt hoor)

iam
28 augustus 2003, 14:50
damn klote popups grrr

lol click the key to enter the abanded kingdom

kan het nog cheesier? :p

iam
28 augustus 2003, 14:52
wel cool gedaan met die repetitieruimte en de 'gear' en wat een gear that is :razz:

Kasper
28 augustus 2003, 15:06
wel cool gedaan met die repetitieruimte en de 'gear' en wat een gear that is :razz:

ahja, valt best mee
die sg is epi met seymour duncan
marshall is vs8080
Is al nieuwe drum bijgekomen met een rack om alles op te bevestigen
en ook deze ibanez stack (http://www.rockpalace.com/keymusic/roe/nieuws/index.asp?NieuwsID=458)

iemand die kan vertellen of ze iets zijn met het proggie van de eerste post? :D

AntY
28 augustus 2003, 15:46
ik vond t niks, kan me bas er niet mee tunen, kut ding! ik blijf bij gutiar fx box