PDA

View Full Version : BAS VAN STING TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



anoniem
30 januari 2002, 15:44
TE KOOP: EEN ( JAWEL) GLOEDNIEUWE BASS FENDER WAARMEE STING SLECHTS EENMAAL HEEFT GESPEELD.
VRAAGPRIJS: Euro 15.000,-.

Dila
30 januari 2002, 17:24
je vind het niet nodig even te vermelden wat voor een bas het is ofzo??

denniseindhoven
30 januari 2002, 17:48
Anoniem?
Basgitaar waar Sting één keer op heeft gespeeld?
15.000 euro?

Volgens mij hebben we hier te maken met de melder van het nieuws dat Jules Deelder dood was. Dat had ook al zo'n hoog realiteitsgehalte :wink:.

AllodoX
30 januari 2002, 18:55
Hebben we het hiet over de Sting-signature Fender '54 Precision bass ?

bovendien.. gezien Sting een fanatiek verzamelaar is, lijkt het me sterk dat ie er zomaar een gaat verkopen. en 15k is wel ERG mild voor een sting bassje..

bakkerbas
31 januari 2002, 00:21
Droom lekker verder anoniem, hoop dat je gillend wakker word, badend in het zweet !
Wij zijn hier behoorlijk serieus met onze hobby/broodwinning bezig en zitten niet te wachten op zulke onzin, IN DE HOEK,SCHAAM JE!

anoniem
31 januari 2002, 10:03
Het klopt helemaal dat Sting diverse basgitaren heeft en verzamelt. Zijn favoriete basgitaar is een uit 1954 afkomstige Fender Precision Bass. De bas die ik te koop aanbied is een Fender Precison Bass with a Modulus Graphite Neck. Aangezien ik mijn eerste gitaarlessen van Dominic Miller heb gehad en Sting mijn grote idool is heb ik nog steeds regelmatig contact met DOM. Ik heb zitten zeuren om Sting zijn acoustische Gibson waarop die meestal Fragile speelt. Uiteindelijk heeft Dom me een Bas van Sting doen toekomen. Voor mij als fan: geweldig!!!!. Maar aangezien ik gitaar speel ben ik van mening dat hier vast mensen tussen zitten die zo'n exemplaar wel in hun bezit zouden willen hebben. Blijkbaar heb ik het mis en zal ik hem ergens anders wel te koop aanbieden. Liefhebbers genoeg.

AllodoX
31 januari 2002, 16:01
De echte liefhebber is critisch, onthoudt dat wel :smile:

gershwin5150
31 januari 2002, 22:00
ja inderdaad, vind je het gek dat men beetje raar opkijkt, als je als anoniem even een Sting bas aanbied. Ik nam het ook niet serieus hoor

BRiet
31 januari 2002, 23:22
Je hebt zitten zeuren, en hij heeft jou even 'een gitaar van Sting doen toekomen'... :smile: Behoeft geen toelichting... :smile:

Steeds meer begin ik het nut van een verbod op anonieme users te zien, alhoewel ik daar eerst nog behoorlijk aan twijfelde...

By de weg: Is het niet een beetje idioot om zo belachelijk veel geld te vragen voor een gitaar waar iemand anders dan je buurman heeft gespeeld? Die vent kan misschien leuk spelen, of van mijn part speelt 'ie de sterren van de hemel, maar die gitaar wordt er niets beter van hoor. Als ik 'm vasthoud is 'ie toch ook niet ineens veel waard... :smile: Ik weet het, een beetje kort door de bocht, maar met het spelen merk je het niet, en als je 'm ziet is het ook alleen dat je weet dat die en die er op gespeeld heeft. En dan nog, so what?

aadtos
1 februari 2002, 12:59
ja ik vind het ook een beetje raar, waarschijnlijk heeft sting dat apparaat gewoon weggegeven zonder ook maar een stuiver ervoor te vragen met zijn handtekening, zoiets geef je niet weg en is zeker niet de bedoeling dat je daar geld voor vraagt...

btw, in hardrockcafe all over the world is het altijd wel tof om gitaren van grote artiesten te bekijken :grin: hier in nederland is het beetje scraal... dus je moet wel naar berlijn london barcelona wil je beetje toffe hardrockcafe

gershwin5150
2 februari 2002, 02:47
jep, het getuigd niet van erg veel eerbied voor Sting om die bas te verkopen voor zo achterlijk veel geld

aadtos
3 februari 2002, 20:06
er zijn van die mensen... *zucht*

Ron C
5 februari 2002, 11:08
Op 2002-01-31 09:03, schreef anoniem:
Het klopt helemaal dat Sting diverse basgitaren heeft en verzamelt. Zijn favoriete basgitaar is een uit 1954 afkomstige Fender Precision Bass. De bas die ik te koop aanbied is een Fender Precison Bass with a Modulus Graphite Neck. Aangezien ik mijn eerste gitaarlessen van Dominic Miller heb gehad en Sting mijn grote idool is heb ik nog steeds regelmatig contact met DOM. Ik heb zitten zeuren om Sting zijn acoustische Gibson waarop die meestal Fragile speelt. Uiteindelijk heeft Dom me een Bas van Sting doen toekomen. Voor mij als fan: geweldig!!!!. Maar aangezien ik gitaar speel ben ik van mening dat hier vast mensen tussen zitten die zo'n exemplaar wel in hun bezit zouden willen hebben. Blijkbaar heb ik het mis en zal ik hem ergens anders wel te koop aanbieden. Liefhebbers genoeg.


Wat ben jij een lul zeg!, je krijgt iets van iemand die denk dat jij daar waarde aan hecht, en jij gaat er vervolgens klein geld van maken! dat doe je toch niet.

AllodoX
5 februari 2002, 22:10
blijkbaar wel... :sad:

anoniem
6 februari 2002, 20:07
Tja, sorry. Heb last van cash flow.

aadtos
7 februari 2002, 20:42
tjah al zat k in cash flow dat ding zou bij mij nooit de deur meer uitgaan

AllodoX
8 februari 2002, 17:29
bij mij wel.. 1 malig.. als ik begraven wordt, moet dat ding toch ook mee de kist in eh :wink:

BRiet
8 februari 2002, 20:52
Vraagje voor allemaal: wat is meer waard (als we het daar toch over hebben): een gitaar waar sting 'slechts 1x op gespeeld heeft' of de gitaar die sting altijd heeft gebruikt. De eerste in nieuwstaat, en de ander, tsja, gebruikt.... :smile: Volgens mij vind de idioot die er alleen om het feit dat 'ie van sting was, zoveel geld voor geeft, de laaste veel meer waard. De bassist die graag muziek wil maken en van z'n instrument houdt, het eerste, maar die kan dan natuurlijk beter een nieuwe kopen...

Conclusie: weinig kans dat je met dit object je cash flow kan verhelpen. Wellicht moet je vragen of je de gitaar die echt van Sting is mag hebben.... :smile:

Ben ik zo naïf, of zijn sommige anderen zo dom? :smile: