PDA

View Full Version : Jacksonnnn Rhoads :D



SymphonY-X
27 augustus 2003, 18:17
Heyzzz,
Wilde jullie even m'n nieuwste aanwinst laten zien... het kleine broertje van de gitaar waar ik al zolang gek van ben :P

http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.swanenberg/DSCF0030.JPG

heb hem voor een klein prijsje overgekocht van iemand en ben er helemaal weg van, misschien alleen nog maar is de brug humblucker vervangen, hij kan namelijk wel wat meer output gebruiken... wordt waarschijnlijk een tonezone of Steve's special nog maar eens goed over nadenken.

Ik zit alleen met een vraagje..

op dit (tamelijk onscherpe :P) fototje ->

http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.swanenberg/DSCF0040.JPG

is te zien dat er toch echt een pittig stuk van de punt af is, dit is ook ergens verderop de body gebeurd... nu vraag ik me af hoe je dat nou het beste kan repareren?! want alleen een dun laagje lak van een lakstift kan wel.. je ziet het hout dan niet meer, maar nog wel dat hoogte verschil :S wat zouden jullie doen?? kneedbaar hout ofzo??
Alvast bedankt :D

Carpe Diem
27 augustus 2003, 19:13
kan die foto niet wat kleiner? waarom zou je dat willen repareren. zo zie je toch dat die gitaar geleeft heeft. mooi dekbed ook trouwens. :wink:

Ibanez RuleZ
27 augustus 2003, 19:14
kan je bij de lokale gitaarboer laten doen, tenminste die kan dat laten doen. ben je iets van 20 euro per plek kwijt ofzo.

trouwens, congrats met je gitaar. T is een performer neem ik aan een ps3?

Harrald

FNaRK
27 augustus 2003, 19:15
Tsja
het blijft een 7ender :wink:

Geile plank man !!!!! zonde van de beschadigingen...

Ic3gl0vE
27 augustus 2003, 20:15
toen jacksons nog geen performers bouwden waren het geen 7enders beste man :)

Leuke gitaar, heb 'm zelf ook, maar dan met tune-o-matic + string thru in plaats van een floyd. Ga je wel plezier van hebben lijkt me

Swan
27 augustus 2003, 20:23
wat heb jij een fout dekbed ;)

mooie RR

Rubenios
27 augustus 2003, 20:41
heel geil ding :)

Soulflyhigh
27 augustus 2003, 22:10
Leuke gitaartje man. RR all the way :-D

SymphonY-X
28 augustus 2003, 07:41
hehe thx voor de complimenten, ook over m'n dekbed ;)
Tis een redelijk oudje geloof ik al, tis er geen van RR reeks, tis een Jackson Rhoads EX, maar voor de prijs van 100 euro (!!) kon ik hem niet laten liggen :razz:

renier
28 augustus 2003, 10:06
[quote="roadkill"]Tsja
het blijft een 7ender :wink:

quote]

haha... dacht even dat je helemaal doorgedraaid was deze keer, maar je hebt gelijk inderdaad :roll:

Swan
28 augustus 2003, 10:26
Je kan zien aan de dots op de 12e fret dat hij in India is gemaakt, de dots staan wat dichter bij elkaar dan normaal....heb er ook zo1 gehad...geen topgitaar maar wel erg leuk voor erbij....zeker voor die prijs...
k zou wel de trem blocken als ik jou was

Maiden Michiel
28 augustus 2003, 11:40
Waarom?