PDA

View Full Version : Verschil Z-7 en Z-11?



Raffel
27 augustus 2003, 17:02
van ENGL? Kan iemand aangeven wat precies het verschil is tussen deze twee? Aangezien ik 1 van de 2 in de nabije toekomst wel aan wil gaan schaffen.

LordRiffenstein
27 augustus 2003, 17:25
van ENGL? Kan iemand aangeven wat precies het verschil is tussen deze twee? Aangezien ik 1 van de 2 in de nabije toekomst wel aan wil gaan schaffen.

Z-7 werkt enkel op de Savage tops en de Sovereign-combo omdat deze op de Midi Interface poort aangesloten moet worden. De Z-11 kan voor elk andere versterker gebruikt worden. De Z-11 schakelt eigenlijk de gewone ingangen die je op de Engls vind maar bv ook op Fenders of Marshalls.

Raffel
27 augustus 2003, 17:31
heeft de savage een din kabel dan? ik dacht dat de powerball op dezelfde manier geswitched werd als de savage? Maar dan weet ik in ieder geval welke ik moet hebben.

LordRiffenstein
27 augustus 2003, 17:33
heeft de savage een din kabel dan? ik dacht dat de powerball op dezelfde manier geswitched werd als de savage? Maar dan weet ik in ieder geval welke ik moet hebben.

Nee de PB gebruikt een 9-pins stekker, de Savages en Sovereign een 25-pins.

Raffel
27 augustus 2003, 17:35
aha heel mooi. Ik geloof dat jij mij ooit verteld had dat ik in ieder geval die midi switcher nodig heb om aan relay-switchen te doen met midi-control he? FF checken voor de zekerheid :) Binnenkort een FCB1010/G-Major/Z11 dan waarschijlijk. Goeie keus denk ik, in ieder geval om mee te beginnen :D

LordRiffenstein
27 augustus 2003, 17:38
aha heel mooi. Ik geloof dat jij mij ooit verteld had dat ik in ieder geval die midi switcher nodig heb om aan relay-switchen te doen met midi-control he? FF checken voor de zekerheid :) Binnenkort een FCB1010/G-Major/Z11 dan waarschijlijk. Goeie keus denk ik, in ieder geval om mee te beginnen :D

Klopt!

Raffel
10 september 2003, 11:27
Voor de rackmount moet ik trouwens de Z-8 hebben of hoe zit dat? Ik wil hem namelijk wel in een rack gaan hangen!

edit: Ik heb even gebrowsed en nu zie ik dat die rackmount (z-8) de hele breedte van het rack opneemt terwijl de z-11 maar een halve breedte inneemt, kan je dan iig nog iets naast monteren. Misschien een idee om zo'n z-11 dan maar in je rack te tapen?

marc_o
13 september 2003, 02:38
van ENGL? Kan iemand aangeven wat precies het verschil is tussen deze twee? Aangezien ik 1 van de 2 in de nabije toekomst wel aan wil gaan schaffen.

Z-7 werkt enkel op de Savage tops en de Sovereign-combo omdat deze op de Midi Interface poort aangesloten moet worden. De Z-11 kan voor elk andere versterker gebruikt worden. De Z-11 schakelt eigenlijk de gewone ingangen die je op de Engls vind maar bv ook op Fenders of Marshalls.


Hee Youri, de souvereign werkt alleen op de Z-10.


Marc

marc_o
13 september 2003, 02:40
Z-7 werkt enkel op de Savage tops en de Sovereign-combo omdat deze op de Midi Interface poort aangesloten moet worden.


Even rechtzetten...De souvereign werkt op een z-10..