PDA

View Full Version : gmajor vs boss gx-700



LordSpeedyShit
27 augustus 2003, 15:55
ik zoek een 19" multieffect en weet dat de g-major een goede is maar ik zie ook vaak die boss gx-700 te koop staan. Is dat ook wat? Of zijn er nog andere (betere) multieffecten?

Mithrandir
27 augustus 2003, 16:10
:???: volgens je guitar-g33k plaatje heb je ze beiden, hoe zit dat?

LordRiffenstein
27 augustus 2003, 16:21
:???: volgens je guitar-g33k plaatje heb je ze beiden, hoe zit dat?

Wrong LORD :razz:

LordRiffenstein
27 augustus 2003, 16:24
ik zoek een 19" multieffect en weet dat de g-major een goede is maar ik zie ook vaak die boss gx-700 te koop staan. Is dat ook wat? Of zijn er nog andere (betere) multieffecten?

Er zijn zeker nog betere dan de GM of GX maar ook een pak duurder. Ik heb zowel de GX als de GM, had eerst de GX maar na een tijdje vond ik de reverb en delays toch niet zo super en dus toen een GM aangeschaft. De GX-700 zit tussen mijn gitaar en versterker voor wah, chorus en compressie, de G-Major doet de rest van de FX in de loop.

De GX heeft een aantal handigheden zoals de extra loop die ik mis bij de G-Major maar de effecten klinken op de GM wel beter. Het enige dat ik mis bij de GM is de optie om te volgorde van de effecten te kunnen bepalen, dit kan bij de GX wel.

LordSpeedyShit
27 augustus 2003, 16:35
maar er zitten dus evenveel effecten op? En de reverb en delay van de GX zijn niet zo goed maar op de GM wel. Maar zijn ze verder kwalitatief wel gelijk? Of is de GM gewoon veel beter qua geluid enzo?

Mithrandir
27 augustus 2003, 16:38
:???: volgens je guitar-g33k plaatje heb je ze beiden, hoe zit dat?

Wrong LORD :razz:
Hehehe, foutje. Ik haal jullie altijd door elkaar :oops:

ben79
27 augustus 2003, 22:43
voordeel van de gx is ook dat er een preamp-simulatie in zit
heb er trouwens eentje te koop staan moest je intresse hebben