PDA

View Full Version : feedback en hun feedback



bebe
27 augustus 2003, 12:24
Was eens aan het rondkijken op hun site en zag wel iets dat ik graag wilde hebben. :roll: Na wat twijfelen hun bestelformulier ingevuld en kreeg direct een mail terug dat ze mijn bestelling goed ontvangen hadden. Nu wacht ik al meer dan een week op een mail met hun factuur en ordernummer zodat ik het geld kan overschrijven en mijn bestelling eindelijk bij mij komt. :-? Eigenlijk denk ik dat ze ofwel niet naar België versturen ofwel dat het artikel niet langer meer voorradig is. :-(
Wilde dit gewoon kwijt. :x

Kramerman
27 augustus 2003, 12:26
Over wie hebt ge het eigenlijk ? feedback en hun feedback snap ik nie zo goed, een site die 'Feedback' noemt of zo ? :wink:

bebe
27 augustus 2003, 12:28
die winkel in nederland noemt feedback
:wink:

Kramerman
27 augustus 2003, 12:31
aha toch dus :-) whoops foutje, ja ik blijf in Belgiê voor mijn gitaarstuff...

bert k
27 augustus 2003, 14:47
Hallo, Belgische medegitaristen,
Ik woon op 5 minuten fietsen van Feedback, en ik ken ze al jaren. Hele grote winkel met een gigantisch assortiment, en redelijke prijzen.
Hun nadeel is dat ze erg rommelig zijn, en vaak dingen vergeten of zoekmaken. Als je wat bestelt, bel dan vaak op om ze wakker te houden, dat is het beste...

roppie
27 augustus 2003, 21:33
jep inderdaad, die ervaring heb ik ook. had een keer een versterkerhoes gebeld, steeds een keer in de twee weken gevraagd zeiden ze staat nog in bestellin. en toen na een half(m'n geduld was op :D ) jaar kwamen ze erachter dat het ding eigenlijk nooit besteld was. Dus toen is ie uiteindelijk alsnog besteld en heb ik korting gekregen.

7th heaven
27 augustus 2003, 22:00
ik kom weleens bij die knakkers in utrecht ben voor de gein met hun zogenaamde aanbiedingen krantje eens rond gaan kijken of ze hun aanbiedingen ook echt op voorraad hadden dat viel best wel zwaar tegen. variax hadden ze niet hwy 1 ook niet en ga zo maar door. terwijl als je hun krantje je ziet het erwel aardig uit ziet. ook de duurdere gitaren zoals gibson, prs en fender custom shop hadden ze er eentje staan.

best wel jammer dat is mijn feedback en ervaring over feedback