PDA

View Full Version : Line 6 Echo Pro Studio Modeler voetschakelbaar?



ieme
27 augustus 2003, 13:13
Is de Echo Pro Studio Modeler (rackuitvoering dus) voetschakelbaar?
en de Filter Pro Studio Modeler en Mod Pro Studio Modeler?

FNaRK
27 augustus 2003, 14:22
STUDIO MODELER FEATURES:
24-bit processing and A/D/A conversion
99 User definable programs
MIDI Clock Sync
Tap Tempo
Innovative Tempo controls translate between seconds and BPM
Musical note variations for rhythmic freedom
XLR (balanced) and 1/4 inch (unbalanced) Inputs and Outputs
MIDI in and software selectable MIDI out/thru


Midi....dus lijkt me dat je er een controller op kunt aansluiten :???:
maar zeker weten doe ik het niet....

ieme
27 augustus 2003, 17:54
dankje!

FNaRK
27 augustus 2003, 20:28
nogmaals
zeker weet doe ik het niet, daarvoor lopen de echte kenners hier op het forum rond.

ieme
27 augustus 2003, 20:47
Dr staat ook niets over vermeld, maar t lijkt mij niet meer dan logisch dat je een delaytje aan en uit kan zetten door een footswitch

ijff
27 augustus 2003, 23:49
However als je een voetschakelbare delay wilt.. zou de DM4 van line6 zoveel slechter klinken dan zijn 19" broer? Is in ieder geval een stuk praktischer (3 settings + tap, en true bypass).

ieme
28 augustus 2003, 08:41
However als je een voetschakelbare delay wilt.. zou de DM4 van line6 zoveel slechter klinken dan zijn 19" broer? Is in ieder geval een stuk praktischer (3 settings + tap, en true bypass).

Ik geil op racks, vandaar

kokeleko
28 augustus 2003, 11:38
Met een midi controller die CC's aankan, kun je meer uit je Line-6 spulletjes halen.

morris
30 augustus 2003, 01:12
Als je ze alledrie wilt aanschaffen, raad ik je gewoon een goede midicontroller aan. Alle Line6 units zijn uitgebreid midi schakelbaar en programmeerbaar, dus maak je daar maar geen zorgen over!

Qua midicontroller kun je het zo gek maken als je wilt. Als dit je eerste schreden zijn op dit gebied, kun je best een Behringer controller overwegen. Je kunt later altijd nog overstappen op een uitgebreidere controller met bijbehorend prijskaartje....

Belangrijker is, hoe ga je het aansluiten? Alledrie in serie in de FX loop? Switcher? Mixer?

ieme
30 augustus 2003, 10:40
Belangrijker is, hoe ga je het aansluiten? Alledrie in serie in de FX loop? Switcher? Mixer?

In mn effectloop van mn brunetti