PDA

View Full Version : Marshall vs65r



Nesker
27 augustus 2003, 12:11
ik kan heel goedkoop aan een marshall vs65r komen
heeft iemand hier ervaring mee, hij wordt gebruikt als oefenversterker.
mijn vraag is vooral als de distortion een beetje klinkt.
alvast bedankt

groeten Joost

Mitch
27 augustus 2003, 13:06
Zo lang niks beter gewend bent is -ie niet slecht, dat scheurkanaal :)
Prima ding voor thuis, hard genoeg voor een oefenruimte. Als je er voor weinig aan kan komen lijkt me er weinig wat mis kan gaan.
Wat is weinig en hoe oud en gebruikt is -ie ?

Nesker
27 augustus 2003, 14:48
250 euro, 2 jaar oud

Negative K3 fan
27 augustus 2003, 15:12
paar eurotjes (100-150) extra en je haalt een mooie buizenbak van ebay duitsland. Maarja, zeker voor een beginner zijn die vs65rs niet sslecht, heb er een hele poos geleden op gespeeld en tja, solid state voor die prijs, kan natuurlijk niet tippen aan een goede buizenbak of zelfs in de buurt komen, maar als je hem heel goedkoop kunt krijgen: waarom niet?

Mitch
28 augustus 2003, 00:21
Goeie prijs

JV
28 augustus 2003, 00:32
ik heb er 1 gehad. ik vond het persoonlijk niks. heb mijne nog voor 800 gulden weten te verkopen (1 jaar oud). wel redelijke prijs dus.

wel altijd eventjes de input checken, die gaat meestal nogal snel problemen geven bij die dingen

Dude
28 augustus 2003, 10:32
ik heb er ook 2 jaar een gehad (orange crunch uitvoering, ERG cool om te zien) maar ik kon hem op een gegeven mement ZEER gunstig inruilen tegen een buizen top bij feedback. Nieuw voor iets van 850 gulden gekocht en later ingeruild voor 350 euro.

Qua clean kn ik me er niet veel meer van herinneren behalve dat die best wel scherp was. de Attack was ok (schrijf je dat zo, je weet vast wel wat ik bedoel)

Het overdrive kanaal was netjes, niet denderend. Werd alleen erg modderig en dun boven standje 5 maar das een bekend valvestate probleem.

Heb wel eens gelezen dat een andere speaker veel wonderen kan doen. Als slaapkamer versterker is hij IDEAAL. Als oefenversterker voor je bandje ook wel. Opnames zou ik er niet mee maken en optreden denk ik ook niet echt.

Baker
28 augustus 2003, 11:50
Ik heb de twee speaker uitvoering gehad. VS265 Stereo chorus.
Is me altijd zeer goed bevallen. Todat, het klinkt erg cliche maar het is gewoon waar, een buizenbak kocht. er staat trouwens bij Big 1 in Zwolle nog altijd een nieuwe VS65r te koop voor iets van 600 Euri. Wat dat betreft is 250 Euro niet duur.

sander666
2 september 2003, 18:26
Ik heb er 2 jaar op gespeeld en ik moet zeggen ik vind het zeker geen slechte versterker, de scheur klonk goed alleen net wat seymour paul zegt, zo gauw je op iets beters gespeeld hebt en je budget het ook toelaat wil je iets beters.
Ik heb hem eigenlijk gekocht toen ik net een jaar speelde en nog volop metal wou spelen en aangezien ik nou meer blues en clean speel heb ik hem verkocht. ik heb hem ong. 2 jaar gehad, voordat ik er op uitgekeken was..
Ik heb de mijne trouwens een paar weken geleden verkocht voor 200euro en hij was 4 jaar oud ofzo (te goedkoop dus)

Groete