PDA

View Full Version : Sorry hoor...



Nocki
26 augustus 2003, 22:02
toen ik nog maar net mn Guild/Dearmond starfire had en aan draadloos setje (mn eerste) was ik ape trots. geen krasje op de gitaar en alles in nieuwstaat. kom er een bekende die ook in dat project speelde vragen of hij ook even mocht. ja hoor.... hij speelt is klaar en terwijl hij mij aankijkt en de gitaar terug op de standfdaard zet klettert het draadloos zendertje op de grond en het klepje breekt eraf. voortaan dus altijd plakband en geen klepje... nieuw. niks meer waard.... grrr..
het antwoord was....

Sorry hoor....

leuk en verder kan je niks beginnen. verzekering enzo heeft weinig nut en laten betalen...?

hebben jullie dat ook weleens gehad?
sindsdien komt er niemand meer aan mn spullen. en zeg ik dat ook. sorry hoor...


Nocki

Negative K3 fan
26 augustus 2003, 22:27
het is toch voor hem geen moeite om dat even met zijn verzekering te regelen?

Nocki
26 augustus 2003, 22:49
verzekerings moeite voor een setje van 250 euro waar een kapje van kapot is waardoor het apparaat het gewoon nog doet maar alleen cosmetisch vergald is... das eigen risico en dat bij iemand die geen xcent heeft... hoe heten die mensen ook wee... oja student... :-)

nee dat wordt niks...

Rwin
26 augustus 2003, 22:49
tsja...

das inderdaad errug kut...

maar ja als hij dat dan niet gelijk aanbied lijkt het ook weer zo stom om voor dat klepje daar een scene te gaan schoppen... tenzij je hem goed kent natuurlijk :D

ik zou zeggen SCENE! en DOKKEN!

You brake --> you pay!

Nocki
26 augustus 2003, 22:57
effe off topic
Hee Rwin lang geleden dat ik jou hier nog zag... hoe is het?

en weer on topic...
tja ik kon m niet goed maar het zag er wel naar uit dat het te fixen was... bleek dus helaas van niet.

Nocki

Dude
27 augustus 2003, 00:31
tja,,,, een klepje man... mail de fabrikant met de mededeling dat je lepra of een of andere vreemde aandoening (gewoon arme student helpt vast ook) hebt en zeg dat je zo hard heb moeten sparen voor dit setje en het meteen al kapot ging.. of ze alsjeblieeeeeeft een nieuw klepje wilen sturen... let op dat het nog gebeurt ook !

Anavrin
27 augustus 2003, 01:51
ja, en anders wtf, betaal gewoon 2 euro voor zo'n klepje, hoe duur kan dat nou zijn???

maarre.... ik heb bij mijn neef zijn eerste gitaar de eerste snaar gebroken, zegt hij helemaal pissig: shit man, dat wilde ik zelf doen!!!
Ok eigenlijk was het best grappig, en ik heb dan ook gezegd: och, maak je niet zo druk, ik zet er ff een nieuwe op voor je, ik heb nog 3 setjes liggen... :lol: Da's eigenlijk het ergste wat er ooit gebeurd is.

Nocki
27 augustus 2003, 07:59
Natuurlijk gaat het niet om die paar euro en ook niet om 100 euro ofzo. maar gewoon het feit dat iets waar jij blij mee bent, voor hebt gespaard even kapot wordt gemaakt en er dan sorry hoor wordt gezegd...

gewoon rot... maar ik geloof dat jullie nogal geluk hebben...

Nocki

The Mule
27 augustus 2003, 08:00
Diep in mijn hart heb ik er een hekel aan als iemand aan m'n spullen zit, maar soms is het niet te vermijden zonder een enorme pietlut te lijken (wat ik dus wel ben, maar ja).

Gelukkig nog nooit gehad dat er iets viel of brak, maar als het zou gebeuren, ligt het voor mij erg aan HOE het gebeurt. Als het net zo goed mij had kunnen gebeuren is het vrij lullig om een scene te gaan schoppen, maar als iemand nonchalant of gewoon slordig doet, dan zal ik hem krijgen... :evil:

Frankiefrank2
27 augustus 2003, 17:07
Toen mijn oom nog jong was. HAd hij heel lang gespaard voor een gitaar.
Een akoestische. Hij ging optreden in de kerk met mijn moeder.
Na het optreden zette iemand zijn stoel op zijn gitaar.
Gat erin. Die gitaar heeft hij (28 jaar later) nu nog.
En hij gaat nog veel om met de gene die het gat erin heeft gemaakt.
Je ziet wel dat er een gat heeft gezeten. Maar nu zit er wel een unieke klank in natuurlijk.

Negative K3 fan
27 augustus 2003, 17:13
Diep in mijn hart heb ik er een hekel aan als iemand aan m'n spullen zit

Dat snap ik vaak niet zo, ik vind het juist koel als er anderen aan mn spullen zitten (en het dan ook nog waarderen), het blijft after all een gereedschap om muziek m ee te maken en geen kunstwerk oid.

Anavrin
27 augustus 2003, 17:35
Natuurlijk gaat het niet om die paar euro en ook niet om 100 euro ofzo. maar gewoon het feit dat iets waar jij blij mee bent, voor hebt gespaard even kapot wordt gemaakt en er dan sorry hoor wordt gezegd...

gewoon rot... maar ik geloof dat jullie nogal geluk hebben...

Nocki
Ja, ok ik snap wel wat je bedoelt, maar ik heb het probleem gewoon opgelost.... Ik zou het iig niet accepteren als iemand iets van mij molt. Het eerste wat ik nu altijd al roep is; Mollen is betalen he (ze weten alleen niet dat als ze bv een snaar mollen, dat ze dan de hele gitaar mogen betalen :razz: )

Nocki
27 augustus 2003, 18:11
eval bij mij was het ook in een kerk.... dus nu kunnen we een stelling maken... :-)

Nocki

AntY
27 augustus 2003, 18:31
god straft onmiddelijk....

The Mule
28 augustus 2003, 08:41
Diep in mijn hart heb ik er een hekel aan als iemand aan m'n spullen zit

Dat snap ik vaak niet zo, ik vind het juist koel als er anderen aan mn spullen zitten (en het dan ook nog waarderen), het blijft after all een gereedschap om muziek m ee te maken en geen kunstwerk oid.

Tja, dat van die pietlut had ik al gezegd, dat is nou eenmaal de aard van het beessie. Ik zou het ook een beetje moeten nuanceren.

Je hebt ongetwijfeld allemaal wel eens dat een leek of al dan niet gewenst familielid uit beleefdheid of nieuwsgierigheid vraagt of ie er even eentje mag vasthouden en dan met zo'n houding van "moet dat nou zoveel kosten" of "laat ik even een interessante gitaargod-pose aannemen" :evil: :evil:

Als iemand serieus is, zelf ook speelt of wil gaan spelen en m'n spullen met respect behandelt, vind ik het al gauw best... :)

-StaRscReaM-
30 augustus 2003, 00:22
Kijk dit is nu toch een voordeel als linkshandige bassist...er zijn maar zeer weinige die erop kunnen spelen :razz: !!!

Negative K3 fan
30 augustus 2003, 13:06
Diep in mijn hart heb ik er een hekel aan als iemand aan m'n spullen zit

Dat snap ik vaak niet zo, ik vind het juist koel als er anderen aan mn spullen zitten (en het dan ook nog waarderen), het blijft after all een gereedschap om muziek m ee te maken en geen kunstwerk oid.

Tja, dat van die pietlut had ik al gezegd, dat is nou eenmaal de aard van het beessie. Ik zou het ook een beetje moeten nuanceren.

Je hebt ongetwijfeld allemaal wel eens dat een leek of al dan niet gewenst familielid uit beleefdheid of nieuwsgierigheid vraagt of ie er even eentje mag vasthouden en dan met zo'n houding van "moet dat nou zoveel kosten" of "laat ik even een interessante gitaargod-pose aannemen" :evil: :evil:

Als iemand serieus is, zelf ook speelt of wil gaan spelen en m'n spullen met respect behandelt, vind ik het al gauw best... :)

als het een leek oid is geef ik hem gewoon een gitaar waarvan ik het niet erg zou vinden als er een kras meer of minder op zou zitten en natuurlijk een strat achtige, want die zijn vrijwel onverwoestbaar. En ik had het trouwens over serieuze muzikanten.