PDA

View Full Version : fender twin-lab v.s. line 6 II



kurisu
26 augustus 2003, 19:26
klinkt als een rare vergelijking, maar voor deze keuze sta ik: De fender twin-lab die erg mooi, maar erg duur is voor mjn kleine portomeneetje, of de dus veel goedkopere line 6 flextone II. wat te doen. Ik speel de lead gitaar in een cover band ( toto, de dijk, maar ook weer van halen, tot zelfs andre hazes als het moet,etc.). Doorsparen voor de /fender (wie heeft hem?) of volstaan met de line 6?
8-)

Dude
27 augustus 2003, 00:39
tot zelfs andre hazes als het moet,etc


oohhhh man, andre hazes ?? hier gaat natuurlijk geen enkele zichzelf respecterende gitarist antwoord op geven... :razz:

Nocki
27 augustus 2003, 08:08
tja... dat andre hazes... ik vinde de vlieger wel mooi maaar dan houdt het ver op... :-) wil je er langere tijd mee doen? want als je denk t dat je het maar voor even koopt zijn dr ook nog andere oplossingen. anders zou je 2ehands met een leuke lin6 best goed uit kunnen komen...

Nocki

hawisaem
27 augustus 2003, 11:25
...Doorsparen voor de /fender (wie heeft hem?) of volstaan met de line 6?
8-)
Er staat een Fender Cybertwin Gitaarcombo te koop op markplaats voor weinig. Ik heb deze gezien en is in nieuwstaat. De eigenaar heeft een motorongeluk gehad en kan niet meer gitaar spelen.
Youre worst nightmare als je zijn verhaal hoort.
Hierbij de tekst

Fender Cybertwin Gitaarcombo
Prijs: Hoogste bod
Beschrijving: 2 jaar oud maar hagelnieuw. Aantoonbaar nooit echt gebruikt.Alleen thuis. Voetpedaal zit nog in het plastic. Met Hoes. De Cybertwin is de ultieme
Fender gitaarcombo. De meest geavanceerde Fender versterker/combo. Analoge en digitale technische mix voor perfecte gitaargeluiden. Mogelijkheden zijn teveel om op te noemen, dus kijk en luister op www.fender.com/cyber, of op www.fender.co.uk/cyber.htm, over wat ie allemaal kan.Alleen serieuze gegadigden!
Nieuwprijs was toen zo'n 5000 gulden.
maar nu dus het hoogste bod boven de 1200 Euro
Lijkt me reeel
Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Naam: Mario
Telefoon: 0655152224
Woonplaats: Nijmegen

kurisu
27 augustus 2003, 18:40
mag ik iedereen hartelik bedanken voor de tipd!

Hazes gaat inderdaad te ver, en ik weiger bij deze enig lied van hem te vertolken.

de tip op marktplaats was een erg goede, ik heb een bod gedaan, nu maar afwachten...

domo arigato gozaimashita (japans: hartelijk bedankt!) :lol: