PDA

View Full Version : Ik heb mn Brunetti!



ieme
25 augustus 2003, 19:52
Jawel de brunetti maranello combo is hier!
country, blues, jazz, funky, soft crunch, hi level crunch, rock crunch, rock lead, heavey lead! deze kan het allemaal!
SUPER!!!! ik ga weer spelen meer berichten hierover volgen!

Mitch
25 augustus 2003, 19:54
Gefelici !

BLOK182
25 augustus 2003, 19:57
Gefeliciteerd dude!!

gerrekat
25 augustus 2003, 20:25
Klinkt goed, Cheers!

ben79
25 augustus 2003, 21:04
gefeliciteerd maareh pics??

ieme
25 augustus 2003, 21:37
Foto's nee nog niet! ja die van brunetti.it
Morgenavond moet ik spelen, wat ik normaal mee zeulde was:
een bak vol snoeren, een effectenbak met 10 pedalen, 3 gitaren (fender strat en tele en Gibson lp custom & een vox ac30 waar ik mn rug mee aan gort hielp iedere week!
Morgen:
1 snoer, 1 footswitch, fender tele en mn BRUNETTI!
ik heb ff de manual van de site gehaald voor die amp maar wat een sounds kun je krijgen! ik ga volgend jaar zomer echt werken voor zo'n top!
Ik haal volgende week even bij tonika een Beringer 4X12 cab die ik in de oefenruimte zet, zijn die 16 ohm? want dat moet wel (staat op de ex-speaker uitgang van mn maranello)

Nou ik ga zo weer spelen! wow gewoon geen troep dr tussen en wat ee power en sustain! HEERLIJK!

PeArLjAm
25 augustus 2003, 21:40
Klinkt cool!! En die manarello's zijn niet echt zo duur volgens mij he?? Gefeliciteerd in ieder geval, misschien dat je ooit eens wat soundclips kan posten om een impressie te geven wat hij allemaal kan.. 8-) Speel ze :strat:

ieme
25 augustus 2003, 21:41
Klinkt cool!! En die manarello's zijn niet echt zo duur volgens mij he?? Gefeliciteerd in ieder geval, misschien dat je ooit eens wat soundclips kan posten om een impressie te geven wat hij allemaal kan.. 8-) Speel ze :strat:

Nieuwprijs 875 euro

ieme
25 augustus 2003, 21:45
ik heb aan amps gehad:
-Marshall valvestate 8080, leuk als eerste amp
-Schaller KV50, uit 1964 dure reparatie nooit echt gebruikt daarna
-Mesa boogie subway rocket, muah...

ik heb nog:
-vox ac30 tb6
en dus de brunetti, de brunetti lijkt op de mesa boogie maar de brunetti is veelzijdiger en krachtiger hij brult zo lekker! (of is t een zij)

Oh my god!!

PeArLjAm
25 augustus 2003, 21:55
ik heb nog:
-vox ac30 tb6
en dus de brunetti, de brunetti lijkt op de mesa boogie maar de brunetti is veelzijdiger en krachtiger hij brult zo lekker! (of is t een zij)

Oh my god!!

best of both worlds lijkt mij, lekkere scheur en een ac30 voor erbij hahaha, mooi spul heb je staan in ieder geval! :wink:

ieme
25 augustus 2003, 21:57
Ja dankje!

Lucky
26 augustus 2003, 02:14
nou, ik hoor dat het vreselijke versterkertjes zijn !!!
:-D :lol: :wink:

cool Ieme !
veel plezier ermee.

was zeker wel een lange zit zo in de trein zonder gitaar...zonder stroom

Nocki
26 augustus 2003, 09:19
hee ieme gefeliciteerd. zo zie je maar dat smaken heel erg verschillen...
ben blij dat je er blij mee bent. sucees met spelen daar in het hoooooge noooorden...

NOcki

BLOK182
26 augustus 2003, 10:51
Ik ben ook wel benieuwd naar soundclips! Laat je ons meteen ff weten og die behringer cab wat is wanneer je hem hebt? Ben ik ook wel benieuwd naar ;-)

Toaster
26 augustus 2003, 11:57
Gefeliciteerd Ieme!

Ik wil wel eens weten hoe die dingen zich verhouden in het bandgweld. Ik zoek namelijk ook een goeie versterker die ik onder mijn snelbinders kan stoppen :wink:

Lucky
26 augustus 2003, 12:05
doet het heel aardig....maar verwacht geen helder sprankelend christal clean....zeker niet met humbuckers


snelbinders.... briljant!

ieme
26 augustus 2003, 14:00
Gefeliciteerd Ieme!

Ik wil wel eens weten hoe die dingen zich verhouden in het bandgweld. Ik zoek namelijk ook een goeie versterker die ik onder mijn snelbinders kan stoppen :wink:

hmmm zo'n bronco ding van fender is wel wat voor jou, deze past niet zo goed onder de snelbinders... zou ik niet doen in ieder geval