PDA

View Full Version : Morgen haal ik mn Brunetti op!



ieme
24 augustus 2003, 20:27
Morgen haal ik mijn Brunetti Maranello (nu nog van Lucky) op!
Het scheint een heerlijk blues/rock versterkertje te zijn, ooit had ik een Mesa boogie subway rocket die ik met spijt verkocht heb (aan nocki) en ik hoop dat dit net zo veel plezier zal geven als die mesa van toen!
Waaah was t maar morgen! en dinsdag neem ik em uiteraard mee naar de repetities!! woehaa!

ieme
24 augustus 2003, 20:27
Mocht ie erg bevallen moet ik volgend jaar maar es voor een Brunetti stack sparen! haahah

Nocki
24 augustus 2003, 20:36
ai.... het spijt me ieme maar dat wordt niks. je zal er ben ik bang niet echt blij van worden. hij klinkt droger dan de subway rocket. er stond er nog een te koop in rotterdam geloof ik. (een subway dan) die brunettie dingen zijn heel leuk maar ben bang dat je er niet super blij mee zault zijn...

NOcki

ieme
24 augustus 2003, 20:37
huh die brunetti dingen zijn toch van die 25 watt blues rock dingen?

Nocki
24 augustus 2003, 21:53
Hee ieme. ik ben bang dat ik iets te snel was met mn reactie. maar ik heb in de tijd dat ik jouw subway raketje kocht ook op de maranellos gespeeld omdat ik een klein ampje zocht voor oefeningen... ik was best te spreken over alle brunettie amps waar ik toen op heb gespeeld. een head (???) en een combo (???) en die maranello en allen klonken ze goed op het eerste gezicht maar het draaien aan de knoppen deed weinig en het geluid was zo droog dat het bijna niet meer warm was... best een goede amp maar helemaal niet mijn smaak. verder ook vrij onbruikbaar naar mijn idee voor wat ik graag doe... en weinig opties voor een amp van dat geld als je in gedachten houdt dat de eq niet zoveel doet.
nog niet echt een positief reactietje maar goed. jou w smaak moet beslissen en niet de mijne... was een beetje te vlot met negatievisme...
NOcki

De Teng
25 augustus 2003, 11:53
Als je een bluesrock combo zoekt dan hoef je ook niet een super versatile bakkie te hebben? Als je basis geluid goed is, met een lekkere buizenoverdriver in je clean, dan zal Ieme er vast blij mee zijn. Gaaf zo'n ding Ieme, alleen ik heb het er niet voor over. ;)

Lucky
26 augustus 2003, 02:22
juist voor blues-rock is zo'n laag wattage klasse A ampje ideaal.

lekker veel attack, en flink brullen.
het is een puik bakkie hoor.

Als ik niet zo blij zo zijn met mijn oude (door Al voortreffelijk opgelapte) Fender Vibrolux, had ik hem nooit weg gedaan.