PDA

View Full Version : Vreemd intonatieprobleem



Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 20:01
Een vriend van me is laatst van z'n fiets gevallen toen 'ie z'n gitaar op z'n rug had en nu is de intonatie van de hoge E helemaal fout. En op een of andere duistere wijze heeft het geen effect om aan de schroefjes in de brug te draaien. Wat kan er mis zijn? Ik snap er zelf niks van namelijk. 't is een strat met standaard strat-tremelo brug en de gitaar is aan de kant van de lage E op de grond gekletterd.

ssj3goku
24 augustus 2003, 20:06
Naja, ik ben dus de lucky bastard die is aangereden. Dankje Ic3 voor dit topic.

Ik hoop dat een heleboel slimme en ervaren gastjes me kunnen helpen

Vexx
24 augustus 2003, 20:13
Is het niet mogelijk dat de snaar gewoon 'dood' is. Dat heb ik namelijk ook wel eens gehad, dan kan je stemmen wat je wilt, maar het werkt niet. Ik heb daarna de dode snaar vervangen en toen deed-ie het weer...
Ik hoop dat het werkt.

Vexx

Kasper
24 augustus 2003, 20:25
Is het niet mogelijk dat de snaar gewoon 'dood' is.

Houden we dan nu effe 1min stilte? :-(

Ik zie de krantenkoppen al: E-snaar komt om in dodelijk fietsongeval
:-D :-D :-D

Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 20:31
:-D :D :-D :-D :D :-D :D :-D :-D

heheheheh

ssj3goku
24 augustus 2003, 20:33
Ja het is inderdaad heel zielig, laten we een minuut stilte houden voor mijn geliefde snaartje. Hij was altijd heel aardig, speelde nooit vals. Hoe moet ik nu verder zonder hem. Ik zal hem missen :-(


NOT :-D :-D :-D

Maar ff serieus, dat zou het natuurlijk kunnen zijn. Want verder heeft niks gewerkt dus...

Negative K3 fan
24 augustus 2003, 21:14
ontopic: kan aan de topkam liggen.

Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 21:21
heb ik al gecontroleerd.. snaar glijdt netjes, zoals het hoort

Negative K3 fan
24 augustus 2003, 21:23
ik bedoel dat er iets kan zijn afgebroken oid waar door de snaar een verkeerd rand raakt oid.

Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 21:24
ik heb de topkam en de hals bekeken maar daar is geen probleem aan te zien.