PDA

View Full Version : pedaaltje eruit



bassopotmus
24 augustus 2003, 19:29
Ik wil van mijn boss odb3 af.
Voor degene die intresse hebben..
(link volgt)


Mazzl Basso.

Anavrin
24 augustus 2003, 19:35
basso, je zegt het zelf al: het mag eigenlijk niet.
Geef dan zelf als moderator ook ff het goede voorbeeld en zet je "te koop" dingen in je onderschrift of zo (kleine moeite, en je krijgt geen gezeik van mensen die zich er wel aan storen).

Oh ja, wat is dat voor ding, een bassdistortion of zo??? Zo ja, dan hoef ik 'm nog niet, maar het maakt je ongeautoriseerde oproep wel iets duidelijker.

koen_V
24 augustus 2003, 19:36
Omdat je je nu excuseert in je bericht mag je inneens wel zo een spamtread openen?
Voor iedereen hetzelfde ook voor mod, sluit deze tread maar.
sorry hoor

bassopotmus
24 augustus 2003, 19:37
Ja hij is te koop..

Mij maakt het weinig uit als mensen soms wat gear tippen, niet iedereen check de verkoop sites regelmatig. Maar zal het wel ff anders doen. Ik link wel naar me ad.
Er word toch vaker wel eens wat aangeboden? Zoals bv. laast een 5 snaar Fender in een treath waarnaar getipt werd. Beter toch dat basforum gangers voorrang hebben, mocht er intresse zijn. De koop word dan via mail afgehandelt.

Maar geef vooral je mening

Clunk
24 augustus 2003, 19:54
wat heb je dan tekoop?

De Teng
24 augustus 2003, 20:35
Clunk...LEZEN.

En basso... meestal zetten de mensen het in hun onderschrift, dan vind ik het niet erg. Dit is niet handig, want dan heb ik ook nog drie afgeragde snoertjes liggen, zal ik dan ook maar drie topics per snoertje beginnen?

'Jo sille in beste kerel węze, maar dit kin net!' ;)

bassopotmus
24 augustus 2003, 20:49
das wel weer waar, zal em verplaatsen naar me onderschrift, mazzl