PDA

View Full Version : Ik hoop dat mijn custom order er zo uitziet!



gerrekat
24 augustus 2003, 09:56
LOL ik heb Dean Zelinsky op een idee gebracht denk ik, sinds ik mijn custom ML heb besteld heeft ie al 2 trans blueburst gitaren gemaakt allebei unieke stuks uit zijn "private stash" (daar staan alle gitaren meet bijzondere features te koop)

Die van mij krjigt alleen multiply binding zowel body als kop, block inlays en een ingelegd DEAN logo in de kop plus een trans Blue back!

Ik hoop dat ie er ook zo uitziet als deze!

http://www.deanguitars.com/privatestock/july2003updates/0300544tcvbfb.jpg

closure
24 augustus 2003, 10:00
fan-tas-tisch

gerrekat
24 augustus 2003, 10:04
Ja he, ik vind hem ook super, als mijn rekening niet leeg was best kans dat ie nu bij mij in de kamer had gestaan!

closure
24 augustus 2003, 10:19
hoeveel kost zo een ding mischien?

gerrekat
24 augustus 2003, 10:29
Denk dat je er zo'n 2000-2500 EURO voor uit moet trekken, als je hem direct uit de US laat komen, wel incl. alle verzendkosten etc.

Hier kosten ze meer denk rond de 2700-2800, een standaard Time Capsule USA DEAN kost hier al ronde de 2400 EURO....

Alhoewel met mijn custom gitaar ben ik in de buurt van de 2000 (2200 ongeveer)gebleven, da's echt super voordelig als je bedenk dat ze bij gibson pas gaan zagen als je 5000 neerlegt!

green_day
24 augustus 2003, 10:53
de top en de kleur zijn echt helemaal te gek, maar de gitaar zelf is niet mijn ding

Rubenios
24 augustus 2003, 16:31
monsterlijk...

Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 16:37
verschrikkelijk zeg

Patrick M.
24 augustus 2003, 16:42
Super die kleur en top!

LordRiffenstein
24 augustus 2003, 17:11
Denk dat je er zo'n 2000-2500 EURO voor uit moet trekken, als je hem direct uit de US laat komen, wel incl. alle verzendkosten etc.

Hier kosten ze meer denk rond de 2700-2800, een standaard Time Capsule USA DEAN kost hier al ronde de 2400 EURO....

Alhoewel met mijn custom gitaar ben ik in de buurt van de 2000 (2200 ongeveer)gebleven, da's echt super voordelig als je bedenk dat ze bij gibson pas gaan zagen als je 5000 neerlegt!

Ik hoop dat je voor dat geld wel een volledige hals krijgt en niet zoŽn scheef afgezaagd stuk :razz:

daron_kurt
24 augustus 2003, 18:14
ge-wel-dig...!!!

BLOK182
24 augustus 2003, 18:22
sjiek dingetje, maarre, die headstocks ;-) Ik zag van de week in engeland een paar deans staan, die headstocks zijn monsterlijk :-D

gerrekat
24 augustus 2003, 20:58
Precies ze zijn MONSTERLIJK precies zoals ik het hebben wil!

Al gezien dat SCHMIER van DESTRUCTION tegenwoordig ook op DEAN V bassen speelt KIKKE HAHAHAHAH

http://www.deanguitars.com/psupload/pics/destructiondean.jpg


Maar ja buiten het headstock debacle ben ik blij dat de meeste mensen toch met me eens zijn dat dit een supermooie finish en top zijn!

Anders Destium
24 augustus 2003, 21:08
Wow, dat hij op die hals kan spelen zeg :wink:

Ik vind zelf Bluebursts supervet (ik heb zelfs vandaag nog met kisekae een les paul ontworpen met zoiets als finish :) ), alleen vind ik de rest niet zo mooi bij Dean...

Swan
24 augustus 2003, 21:13
vind t beetje te patserig eerlijk gezegd...te flashy

gerrekat
24 augustus 2003, 21:44
Een rockgitaar kabn niet TE flashy zijn, en trouwens dan zijn BC RICH modellen nog erger! vinnik ook mooi trouwens!
De Jackson kelly en V vind ik best cool heb zelf een RR gehad ook diverse BC Richen en veel Gibsons, maar quite frankly heb ik nog niets gevonden dat beter speelt als mijn DEANs, dat komt met name door de superieure neckjoint en de slightly V'ed nek.......

Oh hamer's vind ik ook cool!

sommige LP's vinnik ook best mooi (customs) net als SG's, fenders en strat en tele's daarentegen vind ik oerend lelijk!

Het is een questie van smaak, zelfs ik kan af en tyoe de schoonheid van een strat inzien als het echt bij iemand past, maar persoonlijk vind ik het schroot!

Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 22:09
Precies ze zijn MONSTERLIJK precies zoals ik het hebben wil!

Al gezien dat SCHMIER van DESTRUCTION tegenwoordig ook op DEAN V bassen speelt KIKKE HAHAHAHAH

http://www.deanguitars.com/psupload/pics/destructiondean.jpg


Maar ja buiten het headstock debacle ben ik blij dat de meeste mensen toch met me eens zijn dat dit een supermooie finish en top zijn!

Wat is die gitaar daar rechts? Ziet er uit als de michealangelo gitaar

Swan
24 augustus 2003, 22:12
ik bedoelde ook alleen de finish...ik hou erg van dit soort finished maar deze is me iets "te"

gerrekat
24 augustus 2003, 22:16
Mike van Destruction speelt op een oude GIBSON V2 wel eens gezien zijn behoorlijk zeldzaam vandaag de dag!

Hmmm....kan ik vind die finish heel mooi, maar ik hou ook van plain sunburst en effen kleuren kunnen ook heel mooi zijn, maar flametops zijn wel mijn favoriet!

sash
24 augustus 2003, 23:33
MOOOOOOI!

Alleen vind ik de inlays wel ERRUG standaard...

lupoloco
25 augustus 2003, 00:10
euh gerrekat, you've got a pm!

gerrekat
25 augustus 2003, 08:33
LOL lupoloco ben je Anthrax fan? wist je dat Dan Spitz nu endorsed is door DEAN, hij speelt op een blueburst V!

Sash met die inlays ben ik met je eens daarom heb ik ook blockinlays besteld!

Hey hoe kijk je hier p dit forum je PM's ik heb echt geen idee waar ik die ergens kan bekijken....

Anders Destium
25 augustus 2003, 10:09
http://www.gitaarnet.nl/forum/privmsg.php?folder=inbox

There you go...

gerrekat
25 augustus 2003, 10:32
Thanx!

taylor
25 augustus 2003, 10:47
opzich is het 1 mooi ding.

1 ding wat ik zelf niet zo goed snap is waarom koop je alleen dean custom enzo.

ik bedoel dean leuk maar waarde vast is dat absoluut niet kun je beter gibson of weet ik veel kopen 2e hands voor dat geld.

waarde vast vind ik toch ook heel belangrijk zeker voor de bedragen die je nu voor gitaren moet betalen.

gerrekat
25 augustus 2003, 11:01
Dat zeg jij!

Ik weet dat er liefhebbers zijn voor de echte USA's en heb er al een verkocht voor een hele goede prijs.............

Ze zijn per slot van rekening bijzonder zeldzaam, ken twee mensen (nu 3 dus) die er een hebben waarvan er twee totaal verneukt zijn!


maar een GIBSON zal absoluut sneller verkopen daar heb je gelijk in, maar wat moet ik met een ibanez, gibson of een jackson als ik een DEAN beter geconstrueerd vind of lekker vind spelen?

Misschien ben ik gek ja, maar ik zie gitaren verzamelen ook als een soort hobby, ik koop en verkoop constant, alhoewel ik de gitaren die ik nu heb niet snel weg zal doen.

Zelfde heb ik met versterkers ik heb er al zoveel gehad HAHAHAHA, maar mijn ENGL's blijven voorlopig, ik heb nog niet zo'n goede sound gehad als met mijn DEANs, Bill Lawrence elementen en mijn ENGL tops!

taylor
25 augustus 2003, 11:08
ja tuurlijk.

ik weet ook wel dat er paar zijn die (oude)dean zullen verzamelen.

maar dat is niet te vergelijken met gibson of fender dat bedoel ik.

dat je ze super vind daar heb ik niks op tegen.

gerrekat
25 augustus 2003, 12:11
Da's deel van de charme dat niemand ze heeft HAHAHAHAHA!

ik hou ervan als mensen op originele giateren spelen net zoals oude USA BC RICH giateren daar kik ik gewoon op, die zjin ook supermooi!

Of van die oude Hamer standards supervet!

Maar ja iedereen en zijn broer heeft een Ibanez, LP of strat/tele! niets mis mee, maar daar kijk ik echt niet meer van op......

Maar ja ik weet het heb zelf genoeg Gibsons gehad ze waren allemaal zo de deur uit HAHAHA, mensen betalen achterlijke bedragen voor die dingen, zijn ze helemaal niet waard maar je de naam he.

mensen schrijven bepaalde gitaren o.a. Gibsons een bijna mytische toon en kwaliteit toe ik vind het prima betaal je maar blauw, maar of ze nu echt zo goed zijn, ik heb er op een gegeven moment mijn vraagtekens bji gezet.

Maar ik kik nog verschrikkelijk op SG customs die vinnik zooo mooi, ook een mooie alpine white LP custom of Explorer II of VII zou erg welkom zijn, maar het geld zijn ze mij niet waard!