PDA

View Full Version : ATM Project - heavy fusion



Tymon
24 augustus 2003, 00:53
Hallo daar mede gitaristen!

Ik post hier zo af en toe wel eens een berichtje maar heb mezelf nog nooit echt voorgesteld met mijn muziek. Dus hierbij... een link naar mijn internet project http://artists.iuma.com/IUMA/Bands/ATM_project/

Cheers!
Tymon

Maiden Michiel
24 augustus 2003, 12:48
Hoewel het niet echt mijn stijl is, klinkt het lekker. Doet me soms wel een beetje aan Planet X denken...

Gert-Jan
26 augustus 2003, 15:15
Hey Tymon,

Klinkt te gek, zijn dat nu de Hallebeek invloeden :wink: :wink: :wink:

Nog steeds les bij hem? Ik nog wel.

Succes verder met alles.

Tymon
1 september 2003, 17:25
Hee Gert-Jan!

Yep nog steeds les bij hem! Moest alleen afzeggen vandaag omdat het niet zo goed gaat met mn pols (RSI).

En dit zijn eigenlijk vooral Allan Holdsworth invloeden maar Richard helpt me wel die invloeden te gebruiken :D

Groeten

BLOK182
1 september 2003, 18:05
Klinkt lekker dude! Vet gespeeld! Trouwens, welke gear heb je hiervoor gebruikt? Best lekkere sound namelijk.

Tymon
1 september 2003, 18:48
Thanks!

Alle gitaar sounds = Line 6 POD 2.3

Bosch
1 september 2003, 19:51
8-)

Erg flex en mega VET! Heerlijk om te luisteren! Mp3 blijft voorlopig even op de desktop staan.

Heel, heel soms klinkt je spel iets minder overtuigd, maar dat deert niet.

Doet mij denken aan Anders Johansson, Jens Johannson, Allan Holdsworth - Heavy Machinery! En dat is uiteraard een groot compliment!

(Ik had al een keer eerder geprobeerd om te laden, maar dat ging toen zo langzaam dat ik maar niet verder ben gegaan. Deze keer ging het beter).

Heerlijke bass-partij overigens!!! Drums klinken wel een beetje overgeprogrammeerd.

Meer! :D

(Ik snap nu ook waarom je mijn Henderson-Holdsworth-exercitie kon waarderen :P ).

Tymon
1 september 2003, 20:13
Cool thanks!!! :P

Drums klinken idd beetje nep, maarja, tis ook een elektronische kit he? :lol:

BLOK182
1 september 2003, 20:35
Thanks!

Alle gitaar sounds = Line 6 POD 2.3
Ah, cool dingeetje is het dan ;-)

Eurekaaa
2 september 2003, 23:58
Cool nummer! leuk in elkaar gezet, vooral het begin spreekt mij erg aan dat "zweverige" gebeuren of hoe je het ook wilt noemen en dan die relaxte cleane gitaar er door heen.
en ik vind die "inval" rond de 0.37 sec erg leuk gedaan allemaal.
voor de rest leuk nummer om naar te luisteren.