PDA

View Full Version : Aangekochte Squier



Robbert
23 augustus 2003, 21:55
Stond er laatst een advertie: te koop Squier, 175 Eurotjes.

Vandaag dus opgehaald.

Even gespeeld, lak voelde wat apart aan. Ouwe nek, niet-originele tremolo. Getest over een Lab5 versterker.
Verdraaid lekker gitaartje. Heb al een Usa standaard, maar deze kan de competitie aan.

Thuis aangekomen het ding uit elkaar gesloopt. Nek is dus Japans, body niet origineel. Geen stickers of stempels. Lekker zwaar. Geen code's op de pots, behalve de waardes. Zoals gezegd, geen stempels op de tremolo, dus ook niet origineel.
De elementen zijn wel echte Fenders, want ze hebben dezelfde code als op mijn strat (alleen zijn die staggered; hoogte verschillend).

Serieus een koopje! Ook een metalzone voor 20 Euro meegekregen.

robpeters87
24 augustus 2003, 15:27
Congrats..... Ben zelf niet zo'n squier fan maar als jij er gelukkig mee bent. .... :-D Die metalzone voor 20 euro is trouwens wel een koopje of is ie helemaal afgeragd ?

Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 15:47
je hebt dus eigenlijk een japanse squierhals met een andere gitaar eraan gekocht, vet :)

Robbert
24 augustus 2003, 22:38
Metalzone in zeer nette staat. Helaas geen doosje. Maakt niet uit, ik stuur hem toch naar Keeley om te modificeren.


Inderdaad alleen een Japanse hals. Onbekende body, onbekende onderdelen.
Maar ach, maakt het uit. Je hebt goed hout en slecht hout, deze body is duidelijk van het goede hout. Staat alleen geen Fender op. En dat drukt op de waarde.

Ic3gl0vE
24 augustus 2003, 23:07
wat gaat keeley met die metalzone doen?

Robbert
25 augustus 2003, 00:03
Ik hoop net zo cool maken als mijn bluesdriver.. :D

http://www.robertkeeley.com/product.php?id=16

Maar eigenlijk doe ik het gewoon voor de Keeley stickers hoor.. :roll:

sash
25 augustus 2003, 01:09
Zoals Speeddemon em noemt: Robert we-pijpen-em-allemaal Keeley :D

Robbert
25 augustus 2003, 01:42
*proest*