PDA

View Full Version : Een spoorbiels of een badkamer schrootje



Wouter J
23 augustus 2003, 21:20
Wat voor een halsprofiel heb jij het liefst?

Waarschijnlijk omdat ik ook bas speel gaat mijn voorkeur naar de spoorbielzen uit. Het lijkt raar maar ik kan niet spelen op van de snelle halsjes zoals je die op Ibanez en Charvel aantreft. Ik moet echt een flink stuk hout in mijn klauwen hebben.

Swan
23 augustus 2003, 21:31
wat de neuk is een badkamerschrootje

Wouter J
23 augustus 2003, 21:33
wat de neuk is een badkamerschrootje

Een platte hals zoals de Ibanez Wizard.

lupoloco
23 augustus 2003, 21:47
ik speel liever op snelle halzen zoals je op jacksons en charvels aantreft.

Akira
23 augustus 2003, 21:48
Ik speel liever wat dikker, op de een of andere manier krijg ik op smalle halsen pijn in de spier die mijn duim opponeerbaar laat zijn, de knijpspier zogezegd.

iam
23 augustus 2003, 22:00
de musculus opponens pollicis :)

(sorry ik studeer kinesitherapie (fysiotherapie))

Braindead
23 augustus 2003, 22:35
Waarom noem je deze topic niet gewoon meteen "van spoorbiels tot musculus opponens pollicis ".
Dan kunnen de niet geintereseerden onder ons hem meteen overslaan.
:)

SiNiSTRaL
23 augustus 2003, 23:41
ik vind die ibanez pielneckjes ook nix, vind de neck op mijn strat al te dun,de neck die op mijn explorer zit is dikker dan de gibson versie, en i love it :)

Swan
24 augustus 2003, 00:20
t maakt me niet echt uit hoe dik...als ie maar niet te rond is

Anders Destium
24 augustus 2003, 00:41
Ik ben met mijn kleine handjes vooral voor dunne nekken (Wizard-ish), al speel ik tegenwoordig eigenlijk vooral op halzen die ongeveer 2 cm dik zijn. Dat is nog niet eens zo dik (maar voor Ibanez wel :wink: )

Dude
24 augustus 2003, 03:11
ik hou van dik en kort..... goddamn dat klinkt gay....