PDA

View Full Version : Heeft iemand al een Shamray binnen?



ijff
23 augustus 2003, 12:19
Zo.. dit is de laatste post die ik maak over een nieuwe (linkshandige) gitaar..
Ik was eens gaan rekenen..
Ibanez RG 1570 - EUR 800,-
Case - EUR 100,-
3 degelijke elementen - EUR 300,-
Straplocks - EUR 20,-

Da's meer dan EUR 1200,- bij elkaar die ik dan de komende maanden vrijwel zeker zou uitgeven..
En mijn Shamray droomgitaar kost incl. verzenden hooguit EUR 1500,- (en dan zit ook echt alles wat ik kan bedenken erop).

Maar goed.. nu de vraag - heeft iemand er al een? Hoe verhoudt de kwaliteit zich tot het origineel (ik zou een PRS-type nemen). Ik zou namelijk toch graag er vanuit kunnen gaan dat ik niet over een jaartje toch maar een echte PRS wil hebben.

Ic3gl0vE
23 augustus 2003, 12:21
voor 1500 euro moet je ook wel een tweeehands PRS kunnen vinden toch?

Anders Destium
23 augustus 2003, 12:31
Ikisnick heeft er 1 besteld, maar het duurt nog minstens 2 maanden voordat hij binnen is. Als je zoekt op Shamray zul je genoeg info vinden.

Als je bereid bent ook in Duitsland te snuffelen zou het mogelijk moeten zijn om voor dat geld een redelijke PRS te scoren :)

ijff
23 augustus 2003, 13:17
Tja.. dat wordt wel goed zoeken..
Voor zover ik heb kunnen nagaan worden alleen de McCarty en de Custom 22 linkshandig geleverd.. en dan wil ik hem ook nog eens met tremolo. Maar goed.. ik ga inderdaad eens in Duitsland snuffelen.
Nieuw kost de Custom 22 overigens EUR 3355,- da's dan toch wel een smak geld.

iam
23 augustus 2003, 15:00
distributie gaat nu trouwens via rooster waardoor het een stuk duurder wordt door de btw en (extra) verzendingskosten die nu via Fedex gaan...

je moet rekenen op een 25% extra bovenop de quote en das natuurlijk niet nix...

reken daarbij nog de stijgende dollar en het wordt wel heel duur...

voor mij zit shamray er dus voorlopig niet meer in :(

danku rooster :(

BLOK182
23 augustus 2003, 15:24
Een PRS voor 1500 is mogelijk, dan moet je al redelijk geluk hebben, maar een linkshandige PRS voor 1500, tja, das lastig.

ijff
23 augustus 2003, 16:03
Yep.. heb net even wereldwijd op Ebay gekeken.. en er stond maar liefst 1 McCarty te koop.. in het groen (Bweehh), en voor $1700,- als startbod.