PDA

View Full Version : Boss ME-50 problemen !!



rick!@#$
22 augustus 2003, 19:21
ik heb nog geen dag dat ding en hij doet niet normaal, :cry:

bij de distortion optie zit een knop waar je kan draaien om bv van MT-2 naar OS-2 te draaien, switch ik van eentje naar boven naar MT-2
dan schakelt ie over naar 3 andere geluiden. over het geluid wat ik er nu uit krijg begin ik ook te twijfelen beetje ruizig.
ik heb hem 1 dag en 12 maanden garantie das het probleem niet.
en je moet ook banken ok... maar als ik aleen solo. clean en distortion gebruik hoef ik niet te banken en daarvoor was de me 50 de ultimate pedal.
behalve de wah misschien dan.

nieuwe halen? of voor het geld losse pedalen kopen..
graag jullie advies want ik begin lichtelijk te flippen

:evil:

Ic3gl0vE
22 augustus 2003, 20:33
als je 'm 1 dag hebt, en hij werkt niet goed, breng je 'm toch gewoon terug? Eis een nieuwe...

Wilson
22 augustus 2003, 20:58
heb je em toevallig niet op de manual mode staan? toen ik em voor het eerst gebruikte snapte ik er ook geen bal van, en kwamen er ook allemaal vreemde geluiden uit, maar later kwam ik erachter dat hij de hele tijd in memory mode stond, waarna ik hem dus wel goed aan de praat kreeg door em in manual mode te zetten

Wilson
22 augustus 2003, 20:59
en alsie echt het niet doet breng je em toch gewoon terug? waar heb je em gekocht?

hansies
23 augustus 2003, 10:48
ik heb nog geen dag dat ding en hij doet niet normaal, :cry:

bij de distortion optie zit een knop waar je kan draaien om bv van MT-2 naar OS-2 te draaien, switch ik van eentje naar boven naar MT-2
dan schakelt ie over naar 3 andere geluiden. over het geluid wat ik er nu uit krijg begin ik ook te twijfelen beetje ruizig.
ik heb hem 1 dag en 12 maanden garantie das het probleem niet.
en je moet ook banken ok... maar als ik aleen solo. clean en distortion gebruik hoef ik niet te banken en daarvoor was de me 50 de ultimate pedal.
behalve de wah misschien dan.

nieuwe halen? of voor het geld losse pedalen kopen..
graag jullie advies want ik begin lichtelijk te flippen :wink:

Ga er mee terug naar de winkel en eis een test, is ie defekt vraag een nieuwe
de korte pijn is altijd het beste
succes
:wink:

Polytheme Pam
29 augustus 2003, 00:30
bij de distortion optie zit een knop waar je kan draaien om bv van MT-2 naar OS-2 te draaien, switch ik van eentje naar boven naar MT-2
dan schakelt ie over naar 3 andere geluiden

die vat ik niet helemaal... :???: