PDA

View Full Version : Uit de categorie achterlijke advertenties...



sash
21 augustus 2003, 15:08
... vond ik deze toch wel een van de beste die ik ooit ben tegengekomen :D
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=11578

sash
21 augustus 2003, 15:10
BWAHAHAHAHAHA en deze van de zelfde aanbieder:


http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=11579



N.A.S. onderdelen... Zal wel een duitser zijn: Neu Alt Stock :D

basswasp
21 augustus 2003, 17:12
Hij heeft ook nog een Mesa Boogie van 12 euro in de aanbieding...

iam
21 augustus 2003, 17:14
been there done that...


hier was al een topic over :)

sash
21 augustus 2003, 23:11
ai.... bummer :D

Matje
22 augustus 2003, 08:24
Als ik me niet vergis zwerft die gast ook hier op het forum rond onder dezelfde naam.

Dirk_Hendrik
22 augustus 2003, 10:23
Hij heeft ook nog een Mesa Boogie van 12 euro in de aanbieding...
Jammer dat het gitaarmarkt is. Als hij op Ebay had gestaan met een "Buy It Now" van 12 Euro hattie een probleem gehad. Dan zou hij er juridisch aan vast zitten en het ding voor 12 euro van de hand doen... :D

PeeVee
22 augustus 2003, 13:50
Ik heb 'm subtiel van wat zaken op de hoogte gesteld (o.a. dat de prijs mij wat aan de hoge kant leek) en wat vragen gesteld, kreeg daar een tamelijk onbeschofte reactie op ("wat weet jij er nou van kleine kienop"), het beste is maar om dit soort jongens te negeren denk ik. Wellicht vinden ze een soortgelijk tiepje die er grif de centen voor neerlegt.

Stage73
22 augustus 2003, 13:58
wat is een kienop? ben net een half jaar naar Berlijn verhuisd...misschien loop ik al mega achter met de straattaal :lol:

Dirk_Hendrik
22 augustus 2003, 16:20
+1

Guinness
22 augustus 2003, 16:29
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=11580


En deze dan?

Let wel. Tis een colectors item..... :-D

philbee
22 augustus 2003, 16:47
volgens mij verneukt ie ons allemaal, heet ie eigenlijk Hans Teeuwen ofzo, Angelo is het Italiaans voor Hans

Mr.Jay
22 augustus 2003, 17:35
[quote="Guinness"]http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=11580

En deze dan?


Dit zijn helaas vrij gangbare prijzen voor de JV series !

Jay

sash
22 augustus 2003, 21:57
Oh ja wacht ff die gast probeerde mij zijn plexi aan te smeren. Hij zei 'als je dat overdrive kanaal gehoord hebt doe je al je pedalen weg'


yeah fucking right....

FragDaddy
24 augustus 2003, 15:22
Oh ja wacht ff die gast probeerde mij zijn plexi aan te smeren. Hij zei 'als je dat overdrive kanaal gehoord hebt doe je al je pedalen weg'


yeah fucking right....

sorry hoor? maar ooit wel eens een ouwe plexi gehoord die vol open stond? dan heb je echt geen distortion of OD pedaaltjes meer nodig hoor :D

dus jah. dan doe je inderdaad al je pedaaltjes weg. (behalve als je ook wah/flanger/fazer/chorus/tremolo en tuner pedaaltje hebt natuurlijk)

sash
24 augustus 2003, 21:06
Ooit wel is een plexi gehoord die vol open stond in een cafe? Ik niet... Gaat te hard namelijk :D

Speeddemon
25 augustus 2003, 00:18
750 voor een JV Squier?

Ineens lijkt die '68 RI CIJ Strat met Texas Specials voor 715 euro die ik morgen als het goed is binnenkrijg echt een koopje! :D

(terwijl ik eerst best lang het gevoel had dat ik teveel betaald had)

Mr.Jay
25 augustus 2003, 21:35
[quote="Speeddemon"]750 voor een JV Squier?


Dat waren in 82 en 83 de eerste R.I.'s van Fender.
Die TELE uit die serie zal behalve de p.u.'s niet veel onderdoen voor de 52 R.I. van Fender zelf tegenwoordig.
De kwaliteit van de JV serie was erg hoog, parts kwamen uit de USA en werden in Japana inelkaar gezet.
Enige mindere waren de p.u.'s, maar sowhat.

Ik heb zelf ooit die Tele uit die serie gehad en heb er nog steeds veel spijt van dat ik em verkocht heb. Het was een erg goed instrument.
Ze zijn slechts 2 jaar gemaakt, waarvan het 1e jaar kort met het Fenderlogo en heel klein Squier erbij, dit werd al snel het grote Squier logo en made by Fender eronder.
De heel vroege exemplaren gaan voor erg hoge bedragen weg vaak.

Jay

Speeddemon
25 augustus 2003, 23:32
ik weet dat wel van die JV's, 't is alleen wat ik zeg, ik heb +/ 750 betaald voor een Fender Strat uit japan (niks geen Squier) met Texas Specials. Dat was een gitaar die NIET bedoeld is voor export, en mogelijk evengoed/beter is dan de USA Custom shop-zooi. Heeft dus ook flame maple hals (geen foto-flame), stalen tremolo, en de body is van Alder (geen basswood).... dus vandaar dat ik zoiets had van "mmm, toch geen verkeerde koop dan, als ze ook al zoveel voor een JV Squier betalen"
snappie? :)