PDA

View Full Version : Versterker verzenden



Theije
21 augustus 2003, 07:46
Stel je hebt een versterker gekocht maar de verkoper woont toch best een eindje uit de buurt, is het een optie om deze te laten verzenden? of is het af te raden ivm bijv. schade.
Even uitgaande van een versterkertop.
Mijn dank is wederom groot :)

PluueeR
21 augustus 2003, 08:28
Ik zou er gewoon heenrijden :)

Ik woon zelf in Alkmaar en ben o.a. naar Stadskanaal gereden voor een gitaar en naar een gehuchtje bij Arnhem voor een 2x12. Nederland is niet zo groot hoor :)

Dirk_Hendrik
21 augustus 2003, 09:38
Het lijkt me heel eenvoudig het uitzetten van de reiskosten tegen de transportkosten. Die worden met een top best hoog.

Dude
21 augustus 2003, 09:54
en ik lees op harmony central wel erg vaak dat de verschillende transport becrijven (fed ex ed) wel erg veel smijten met pakketjes... heb jij je Vox AC30 uit 1965 laten overkomen staat er zon vakantie kracht mee te smijten alsof het een pak beddengoed is weet je wel :evil:

maar goed,.,,, ga gewoon halen

Theije
21 augustus 2003, 18:41
Tis in dit geval Duitsland :D dus als het echt aan te raden is zal ik uhm wel gaan halen maar als het ff kan zou ik uhm graag laten bezorgen.

josh.vandenberg
21 augustus 2003, 19:30
gewoon met een diezeltje naar deutchland kachelen,en er een leuk dagje(s) van maken

Nocki
21 augustus 2003, 21:46
ik denk dat een vox ampje niet zomaar ergens heen gesneten wordt door een vakantie krachtje... daar heb je er minstens 5 voor nodig ... :-)

Nocki

zZoRgO
21 augustus 2003, 23:05
heb mijn Top laten overkomen uit Duitsland, geen schade....zat natuurlijk wel nog mooi beschermd in de originele verpakking...

35€ transportkosten

Theije
21 augustus 2003, 23:50
heb mijn Top laten overkomen uit Duitsland, geen schade....zat natuurlijk wel nog mooi beschermd in de originele verpakking...

35€ transportkosten

Bedankt dat zijn de antwoorden die ik zoek! en das niet duur he voor zo'n zwaar iets, een cabinet zal wat anders worden denk ik of gaat het enkel om gewicht?

zZoRgO
21 augustus 2003, 23:59
zal ook wel met afmetingen te maken hebben denk ik...

je moet wel uitdrukkelijk vragen aan de verkoper dat ze je spul goed inpakken en duidelijk vermelden dat het iets uiterst fragiel is, anders komen er uiteraard brokken van....

Rectifier
22 augustus 2003, 09:33
Ik heb eens een 2x12 Combo uit Zuid Duitsland gekocht bij een winkel. Die is per UPS vervoerd en geen schade.
Ze moeten er met dikke stickers of koeieletters opzetten FRAGILE.

Nooit iets erop laten zetten dat aanduidt dat er een gitarversterker in zit.

Als daar een crimineel werkt, dan drukt ie'm zo achterover en dan gooien ze't op een manco. Ze zijn verzekerd voor 1,67 eur per kg. of zo met een max tot.....niet veel :(

Maar dat ding beviel me niet en heb ik terug gestuurd met VGend&Loos op een pallet. Geen problemen gehad. Maar dat was niet echt goedkoop.

Maar een 2x12 is wel wat zwaarder dan een top.

Toaster
22 augustus 2003, 10:35
Ik heb eens een 2x12 Combo uit Zuid Duitsland gekocht bij een winkel. Die is per UPS vervoerd en geen schade.
Ze moeten er met dikke stickers of koeieletters opzetten FRAGILE.


Maar dat ding beviel me niet en heb ik terug gestuurd met VGend&Loos op een pallet. Geen problemen gehad. Maar dat was niet echt goedkoop.



Dan hebben ze in Duitsland in ieder geval wel te klagen gehad over de de post. :lol:

Ik heb bij van Gend & Loos gewerkt en daar wordt met elk pakket gesmeten. (gemiddeld drie keer voordat ie in de vrachtwagen ligt)

Daar kijken ze echt niet naar stickers als: Fragile en This Side up.

Net leuk om te kijken of er iets begint te rammelen als er zo'n sticker opzit.

Gwoon ff halen dan zleer je nog een nieuwe gitaarwinkel van binnen kennen, altijd leuk. UPS schijnt wel goed te zijn geloof ik.

avalanche
22 augustus 2003, 18:29
Ik heb m'n Engl half-stack via UPS van Duitsland laten overkomen. Eén groot pakket van 75kg waarvoor ik 70€ verzendingskosten moest neertellen. Vrijdagmiddag verzonden, maandagmiddag stond hij bij mij thuis, in perfecte staat. Nu ga je met zo'n pakketje van 75kg ook niet vlug smijten natuurlijk...