PDA

View Full Version : maiden strat!!!!!!



anoniem
28 januari 2002, 21:23
hallo

ik ben op zoek naar de fender maiden strat.
ik kan geen noot spelen maar wil het wel leren. weet iemand er een te staan/hangen,of heeft er iemand een web adress in nederland waar ik hem evt kan bestellen.en wat de prijs ongeveer is.
laat het aub even weten

alvast bedankt

martin

Charvel
29 januari 2002, 01:08
Kun je beter naar Lado,Ibanez,Gibson of Jackson informeren.daar werd vroeger vnl op gespeeld.Ik geloof dat alleen Jannick Gers op Fender speelt.Maar dat geluid bevalt mij persoonlijk niet zo.Succes ermee.

Ditmar
29 januari 2002, 15:28
Ze spelen tegenwoordig allemaal op strat (die ze overigens door Jackson laten bouwen en er een Fender logo op zetten). Maar ik denk dat het handiger is om met een Ibanez RG of met een Jackson te beginnen.

JV
29 januari 2002, 16:13
maiden strat vind ik een beetje een slap aftreksel, want er zitten 2 sd hotrails op en een sd jb junior, maar in het echt speelt maiden met 2 hums

gershwin5150
29 januari 2002, 16:23
ja idd beetje slap aftreksel, Hoewel Dave Murray tegenwoordig geen DiMarzio humbuckers meer gebruikt maar inderdaad van die hotrails (zoals in de Maiden strat), Maar Adrian Smith heeft in zijn strat 1 SD humbucker en 2 singlecoils en Janick Gers van die stacked humbuckers.
Maar het is geloof ik een japanse strat die Maiden strat, maar je mag er wel dik voor dokken, dus kijk idd is naar andere merken!

maidenlennium
29 januari 2002, 23:29
ik ben afgelopen jaar voor de fender wezen kijken en konden hem toen ook bestellen,voor de prijs van fl: 3000.best wel veel voor een iron maiden logo en eddie smiley.ik heb toen ook naar een ibanez grx70jb staan kijken,en ze hebben hem ook laten horen op een marshall ??? 80 watt geloof ik.

martin

Ibanez2001
13 maart 2002, 19:45
Weet je wel zeker dat je met een Fender begint? Wat ik bedoel te zeggen is goede gitaar, maar zonde van je geld als je na een half jaar er zat van bent.