PDA

View Full Version : Grootste aanbod pedalen



Pee
20 augustus 2003, 17:25
Welke winkel heeft een zeer groot aanbod aan pedalen? Feedback? Musik produktiv? Land speelt geen rol.

Ik ben op zoek naar Electro harmonix pedalen, vox wah's (v848) , jim dunlops, misschien ook Boss of anderen. Daarom dat ik veel wil vergelijken.

skapiche!?
20 augustus 2003, 17:34
feedback!(rotterdam) daar staat alles uitgestalt, klaar om uit te proberen.

PeArLjAm
20 augustus 2003, 17:34
www.musictoyz.com
www.musik-produktiv.de
Feedback heeft ook alles wel ja, kan in ieder geval alles wat jij hebt bestellen, dat is www.feedback.nl
www.musicstorekoeln.de heeft ze ook

en zo kan ik nog wel even doorgaan, dit zijn pedalen die zowat elke winkel wel kan bestellen of op voorraad heeft...

succes!

sash
20 augustus 2003, 17:35
De pedalen die jij noemt zijn het best uit te proberen bij Feedback ja.

Speeddemon
20 augustus 2003, 19:38
maar Feedback is een KUT-zaak!!!

Ben er gister geweest voor een tuner en zo'n 5-gitaren rack van Rockstand...

stelletje arrogante zelfingenomen, quasi-altijd-drukke, losers zijn het!!

En als je ze wat vraagt, krijg je standaard antwoorden met termen die 'altijd goed klinken'.

Speeddemon tegen kerel van recording afdeling: "Ja, wat is eigenlijk het verschil tussen die MXL 603s en de Røde NT-5's?" (allebei kleinmembraam condensator-microfoons)
kerel: "Ja uhh... die MXL's hebben we net binnen, dus die heb ik nog niet gehoord... maar uhh.... die Røde's... tja die zijn erg goed hoor... Heel warm, maar ook direct.... en een goeie laag-weergave... maar ze hebben ook veel 'presence'... ja erg goed hoor!"

Echt, ik heb mezelf voorgenomen, dat als iets bij m'n locale (GOEDE) shop minder dan 50-70 euro duurder is, ik het toch daar koop.

Kijk, stel dat Feedback mij versterker X kan leveren voor 1650 euro, en m'n locale winkel moet er minimaal 2000 voor hebben (nadat ik de korting er al af heb geluld), dan ga ik wel voor Feedback.

Probleem is, ik ben gewend af te dingen in muziekwinkels, en dat lukt haast niet bij Feedback... Altijd die crap over "Ja, maar we hebben al zulke lage prijzen" of "Nee sorry, daar kan echt niks af, we verkopen hem al onder inkoop-prijs"... En echt, ik kan aardig afdingen, maar bij Feedback lukt het nooit.

Pee
20 augustus 2003, 20:01
Als ik naar feedback ga, dan ben ik niet van plan af te dingen, als ze de producten verkopen aan de prijzen in de folder.

Ik wil gewoon alles rustig kunnen testen.

The Thumb
21 augustus 2003, 09:02
In Eindhoven een hele grote muziekwinkel, is voor jou waarschijnlijk wat dichter bij dan feedback.

http://www.emi-online.nl/

Wat betreft Feedback: ik heb een paar jaar geleden de verkoper uitgelegd wat Fulltone pedalen waren en wat true bypass was. Hij beweerde toen dat Boss de beste pedalen op de markt waren en dat ze ook true bypass waren. :???: Sindsdien ben ik er niet meer geweest

Dirk_Hendrik
21 augustus 2003, 09:20
De grootste en goedkoopste winkel??


www.ebay.de
www.marktplaats.nl

En je gebruikt de rest van de muziekwinkels alleen maar om uit te proberen wat je wel en niet wilt. Waarom 100 euro dokken voor een pedaal als je em ook voor 50 kan krijgen?

sash
21 augustus 2003, 14:03
Wat betreft Feedback: ik heb een paar jaar geleden de verkoper uitgelegd wat Fulltone pedalen waren en wat true bypass was. Hij beweerde toen dat Boss de beste pedalen op de markt waren en dat ze ook true bypass waren. :???: Sindsdien ben ik er niet meer geweest

Hahahaha ja geweldig he :D

Ik was daar een keer om die Marshall Plexi die er stond te testen. In die vitrine. Ik dat ding op 6, m'n Everman fuzz ervoor, half uur zo staan spelen. Komt ie eindelijk vragen 'zou het wat zachter mogen, want ze horen je bij correct' :D
Hij wilde ook graag weten hoe het kon dat ik m'n 'crybaby' beter liet klinken dan een Vox en of ik em zelf grijs gespoten had :D Was dus gewoon m'n Teese wah.

Ik een heel verhaal ophangen van 'ja ik heb zelf een circuit ontworpen en dat toegepast daarop'. :D

Speeddemon
21 augustus 2003, 14:38
Hij wilde ook graag weten hoe het kon dat ik m'n 'crybaby' beter liet klinken dan een Vox en of ik em zelf grijs gespoten had :D Was dus gewoon m'n Teese wah.

I PITY THE FOO'!!!

Stelletje incompetente eikelbijters... zij zijn echt schande voor alles wat met muziek te maken heeft.

Lucky
21 augustus 2003, 17:15
[quote=The Thumb]
Hij wilde ook graag weten hoe het kon dat ik m'n 'crybaby' beter liet klinken dan een Vox en of ik em zelf grijs gespoten had :D Was dus gewoon m'n Teese wah.

Ik een heel verhaal ophangen van 'ja ik heb zelf een circuit ontworpen en dat toegepast daarop'. :D

briljant !!!