PDA

View Full Version : Jackson DK2 uitproberen, waar?



Noctiis
20 augustus 2003, 15:43
allo,

weet iemand waar je in nederland een jackson dk2 kan uitproberen? ik heb niet zo'n zin om weer naar duitsland te rijden...
alvast bedankt

Izegrim
20 augustus 2003, 17:07
Misschien moet je Kees Dee in Amersfoort eens mailen met die vraag. Zij hebben wel wat Jacksons. En als je je meer benieuwd bent naar de 'feel' dan de sound kun je ook een soortgelijke Pro of MG series proberen, die hebben dezelfde neck (de Dinky's uiteraard). Je kunt ook bijvoorbeeld de gitaar in Duitsland bestellen bij bijvoorbeeld Thomann. Kost €8,- verzendkosten en als ie je niet bevalt kun je hem binnen een maand terugsturen (op hun kosten met een opgestuurde portosticker) en krijg je je geld terug. Maar dattie lekker speelt staat bij voorbaat vast. Je moet alleen van het geluid houden (lijkt me ook wel goed).

Ize

Soulflyhigh
20 augustus 2003, 18:55
eeehm ruurd forumlid werkt bij Kees Dee dus je kan hem even een pm sturen. Ik ben er zelf al een tijdje niet meer geweest dus ik weet het zelf niet. Ik heb ook gehoord dat ze bij Stand-by (Utrecht-Oudegracht) ook altijd veel Jacksons hebben hangen. Ik wil er zelf binnenkort ook eens gaan kijken/kwijlen :-D Suc6 verder.

Swan
20 augustus 2003, 19:54
standby heeft redelijk veel ja...ff bellen voordat je gaat

Izegrim
25 augustus 2003, 12:58
Ja alleen werkt er zo'n dude die bij hoog en laag beweerde dat je een JT580LP niet kon vervangen door een OFR en dat MIJ Jacksons het niet waard zijn te upgraden. Toen had ik zoiets van "dat verzin je terplekke" en dat die gast bij alles wat ik zei het tegendeel beweerde. Daar heb ik het mee gehad. No Stand By for me...

Soulflyhigh
25 augustus 2003, 15:01
Och als je er zelf genoeg van af weet dan zou ik er niet zo veel moeite mee hebben want dan zou ik al helemaal geen vragen stellen :-D

Ibanez RuleZ
25 augustus 2003, 16:31
Ja alleen werkt er zo'n dude die bij hoog en laag beweerde dat je een JT580LP niet kon vervangen door een OFR en dat MIJ Jacksons het niet waard zijn te upgraden. Toen had ik zoiets van "dat verzin je terplekke" en dat die gast bij alles wat ik zei het tegendeel beweerde. Daar heb ik het mee gehad. No Stand By for me...

ik zou ook geen ofr in die gitaar gaan laten zetten, maar hij is zeker wel te vervangen door een ofr, die schaller heeft precies dezelfde dimensies!

harrald