PDA

View Full Version : FENDER CYCLONE



hansies
20 augustus 2003, 13:23
Wie kent e'm, en heeft er al op gespeeld en qua konstructie is ie in orde..........laat het ons weten want het gaat ons allen aan
bedankt
:lol:

Izegrim
20 augustus 2003, 14:14
Nee hoor, mij niet geloof ik. Of weet jij iets dat ik nog niet weet. Vertel op! Waarom gaat het mij aan? Je voert iets in je schild of niet... Ik kom er wel achter hoor. Al kan ik nu niets bedenken. Heeft het iets te maken met dat Fender Jackson overgenomen heeft? Nee toch! Wordt de Jackson Soloist hernoemd naar Jackson Cyclone??? Verdomme, vertel op hufter! Wat heb ik d'r mee te maken? Ik wil niet dat het mij aangaat! Waar woon je? Ik... eh... wacht effe...

Ik moet van mijn vriendin mijn excuses aanbieden want het is mijn eigen schuld dat ik mijn medicijnen tegen paranoïde-schizofrenie niet heb ingenomen en bla bla, zo goed?

(Wacht maar mannetje, this ain't over yet!)

Harry
20 augustus 2003, 14:22
http://www.fender.com/misc/summernamm2003/images/0130400306_md.jpg


ja, en wat is hiermee?

roppie
20 augustus 2003, 14:30
hoeveel van die halfgare gitaren heeft fender zeg?! kunnen ze 't niet beter bij strat, tele, jazz en jaguar houden die zijn tenminste om aan te zien. 't lijkt wel of ze daar wanhopig zijn!

Izegrim
20 augustus 2003, 14:35
Oh wow :-? Ze hebben Charvel opnieuw uitgevonden. :???:

hansies
20 augustus 2003, 16:12
Nee hoor, mij niet geloof ik. Of weet jij iets dat ik nog niet weet. Vertel op! Waarom gaat het mij aan? Je voert iets in je schild of niet... Ik kom er wel achter hoor. Al kan ik nu niets bedenken. Heeft het iets te maken met dat Fender Jackson overgenomen heeft? Nee toch! Wordt de Jackson Soloist hernoemd naar Jackson Cyclone??? Verdomme, vertel op hufter! Wat heb ik d'r mee te maken? Ik wil niet dat het mij aangaat! Waar woon je? Ik... eh... wacht effe...

Ik moet van mijn vriendin mijn excuses aanbieden want het is mijn eigen schuld dat ik mijn medicijnen tegen paranoïde-schizofrenie niet heb ingenomen en bla bla, zo goed?

(Wacht maar mannetje, this ain't over yet!)

en voor de rest alles goed................ik denk het niet , want na zo een maffe reactie op een normale vraag stel ik wat in twijfel, wat een forum!!!!! :roll:

oh bekeek even je profiel en zag dat je student was..........veel herexamens zeker vandaar die rare reactie, t'zal je kind maar wezen jéjéjéjé


dit nog...ik wacht wel mannetje ?????????????????