PDA

View Full Version : Gitaarles in Rotterdam



Rob25a
20 augustus 2003, 08:51
Ik heb nog nooit gitaar gespeeld, maar wil er binnenkort mee beginnen. Ik ben daarom op zoek naar een leraar in Rotterdam. Ik heb echter geen idee waar je die moet zoeken. Waar vind je bijvoorbeeld een conservatoriumstudent die les geeft en wat is een normale prijs die je betaalt voor een les? Alle informatie is zeer welkom...

bert k
21 augustus 2003, 00:51
Goedkoopste is nog steeds de SKVR. Maar die laten je vaak een jaartarief betalen. Check de korte cursussen en de lessen van de popwerkplaats, bel 010-4361366 of www.skvr.nl
Privelessen: kijk eens op het advertentiebord in de Centrale Bibliotheek, daar staan ze vaak op.
Succes :)

Stringkiller
21 augustus 2003, 07:52
Kijk eens in de bieb, wellicht hebben ze een afdeling muziek en een prikbord waar mensen advertenties op kunnen hangen, lokale weekbladen, supermarkt, vergeet niet de muziekschool en het conservatorium zelf. Allemaal plekken waar mensen hun advertenties kunnen achterlaten.

Succes. 8-)

Rob25a
21 augustus 2003, 09:33
Bedankt voor jullie reactie. Hier kan ik wel wat mee denk ik...

:-D

willem1940
21 augustus 2003, 13:54
Bekijk dit eens:

http://zoek.metaseek.nl/nph-zoek.cgi?qry=gitaarles+rotterdam&where=nl

patrick91
7 september 2003, 15:36
leuke topic, ik wilde precies hetzelfde openen maar dacht: laat ik eerst even lezen:)
ik ben 32 en wil eigenlijk al heel lang gitaar leren spelen, nu heb ik een oudje van een vriend te leen, en nu moet het er van komen, dus ik ben eigenlijk benieuwd naar je bevindingen!
ik heb ook van het net wat accoorden afgehaald maar voor iemand die helemaal geen ervaring heeft is dat lastig..

let me know (en ik ga met de hier genoemde links aan de slag)

patrick

bert k
7 september 2003, 16:20
Hé, succes, Patrick. Wat de SKVR in Rotterdam betreft: per 1 oktober beginnen de nieuwe cursussen, dus je ben precies op tijd. (Of net te laat :D )

patrick91
10 september 2003, 01:07
ik heb de folder aangevraagd en ben dus wel op tijd als ik kies om via die weg wat te leren!
thanx bert:)

Aat
13 september 2003, 00:33
Rob,
Hoort deze topic niet onder lessen ???? ;-)
Ik ken een gitaar leraar in Rotterdam, zijn naam is Pieter Gaspersz en hij zit op de Rosener Manzstraat 58 c60 in Rotterdam. Tel: 010-4761326. Het gaat dan om prive lessen, maar je kan allicht een ker informeren.

patrick91
14 september 2003, 17:04
als er een topic lessen is hoort ie er zeker ja, verplaatsen maar..

dank voor het adres, ik ben nog bezig met inventariseren

willem1940
14 september 2003, 22:52
Laat een Leraar (wat een rot-spelling, ik vind dat dit woord als uitzondering al die eeuwen "Leeraar" had moeten blijven heten, per slot van rekening zijn abt-abdij-abdes/abdix ook inconsequent en toch gelegaliseerd) je eens een paar dingen vóórspelen en luister goed of jij dat LEKKER vindt en wel zo zou WILLEN doen, want DAT is waar hij jou in gaat trainen.

Ligt dat idee verkeerd dan wégwezen en naar een andere Le(e)raar proef-luisteren.

Opschieten is belangrijk want mensen duren niet lang.

patrick91
17 september 2003, 06:58
onderwijzer misschien een beter woord, niets om je aan te storen..LOL
maar wel een goed verhaal! ik hou dat zeker in mijn gedachten :)