PDA

View Full Version : Gitaarles in Rotterdam



Rob25a
20 augustus 2003, 08:51
Ik heb nog nooit gitaar gespeeld, maar wil er binnenkort mee beginnen. Ik ben daarom op zoek naar een leraar in Rotterdam. Ik heb echter geen idee waar je die moet zoeken. Waar vind je bijvoorbeeld een conservatoriumstudent die les geeft en wat is een normale prijs die je betaalt voor een les? Alle informatie is zeer welkom...

bert k
21 augustus 2003, 00:51
Goedkoopste is nog steeds de SKVR. Maar die laten je vaak een jaartarief betalen. Check de korte cursussen en de lessen van de popwerkplaats, bel 010-4361366 of www.skvr.nl
Privelessen: kijk eens op het advertentiebord in de Centrale Bibliotheek, daar staan ze vaak op.
Succes :)

Stringkiller
21 augustus 2003, 07:52
Kijk eens in de bieb, wellicht hebben ze een afdeling muziek en een prikbord waar mensen advertenties op kunnen hangen, lokale weekbladen, supermarkt, vergeet niet de muziekschool en het conservatorium zelf. Allemaal plekken waar mensen hun advertenties kunnen achterlaten.

Succes. 8-)

Rob25a
21 augustus 2003, 09:33
Bedankt voor jullie reactie. Hier kan ik wel wat mee denk ik...

:-D

willem1940
21 augustus 2003, 13:54
Bekijk dit eens:

http://zoek.metaseek.nl/nph-zoek.cgi?qry=gitaarles+rotterdam&where=nl

patrick91
7 september 2003, 15:36
leuke topic, ik wilde precies hetzelfde openen maar dacht: laat ik eerst even lezen:)
ik ben 32 en wil eigenlijk al heel lang gitaar leren spelen, nu heb ik een oudje van een vriend te leen, en nu moet het er van komen, dus ik ben eigenlijk benieuwd naar je bevindingen!
ik heb ook van het net wat accoorden afgehaald maar voor iemand die helemaal geen ervaring heeft is dat lastig..

let me know (en ik ga met de hier genoemde links aan de slag)

patrick

bert k
7 september 2003, 16:20
Hé, succes, Patrick. Wat de SKVR in Rotterdam betreft: per 1 oktober beginnen de nieuwe cursussen, dus je ben precies op tijd. (Of net te laat :D )

patrick91
10 september 2003, 01:07