PDA

View Full Version : Welke power conditioners ???



punetaro
19 augustus 2003, 21:37
M'n rack begint zo stilaan behoorlijk vol te geraken =>gevolg heel wat bekabelingen en heel wat stekkers en ons repetitiekot telt maar drie stopcontacten ( voor de zangversterker + gear van bassist, de andere gitarist en mijzelf ) dus je kunt het al raden heel wat aftakkingen met aftakdozen en noem maar op. Dus zoek ik zo'n systeem waarbij ik maar één stekker vanuit rack kan laten gaan en dus één unit heb die de rest van m'n rack van spanning voorziet.

Dus ben ik aan het uitkijken naar een power conditioner. Maar op wat moet je allemaal letten als je zo'n power conditioner wilt aan schaffen en welke power conditioner geeft een goede prijskwaliteits verhouding ?

Ik weet wel dat Samson ( powerbite ), Alesis, Furman, ... power conditioner op de markt brengen maar zijn er nog andere fabrikanten die de moeite waard zijn om uit te checken en hebben jullie ook een idee kwa prijs ?

ben79
19 augustus 2003, 22:40
hey ik heb zo'n speciaal stekkerverdeeldoos voor in rack een 19"unit dus
Maar ik verkoop me, rack dus is ie binnenkort te koop

morris
20 augustus 2003, 01:33
Ik zou voor een Furman PL plus gaan.. je ziet ze nog wel eens 2e hands.

kokeleko
20 augustus 2003, 09:50
De PL-plus heb ik nog niet tweedehands gezien(misschien wat langer zoeken), dus heb ik maar een Samson Powerbrite Pro gekocht.
Heeft ook volt/amp aanduiding, en licht in het rack met een zwanehals lamp.

Candyman
14 oktober 2004, 18:15
Weet iemand een winkel die Furman power conditioners op voorraad heeft? Ben namelijk bezig om een nieuw rackje samen te stellen. Dus een power conditioner leek me een goede eerste aanschaf. In ieder geval ruimte genoeg, het rack wat ik ga overnemen is 24HE :razz:

lespaul57
14 oktober 2004, 20:11
Weet iemand een winkel die Furman power conditioners op voorraad heeft? Ben namelijk bezig om een nieuw rackje samen te stellen. Dus een power conditioner leek me een goede eerste aanschaf. In ieder geval ruimte genoeg, het rack wat ik ga overnemen is 24HE :razz:

24HE?? die is dan meer als een meter hoog :o Hoeveel rodies gehebben jullie???

Baco
14 oktober 2004, 20:47
Is inderdaad een serieus rackie, phew :o

On topic, blij dat jij dit vraagt, dan moet ik dit niet doen :wink:
Ben nl ook aan het uitkijken nr iets dergelijks...

ieme
14 oktober 2004, 22:27
op marktplaats staat een powerbrite van samson, zoiets wil ik ook nog...

Chiel
14 oktober 2004, 22:41
... het rack wat ik ga overnemen is 24HE :razz:

Patser... past niet eens in die Lupo van je :razz: .
Mr ff on topic, ben nu ook bezig met een groter rack. Zit nu dus ook naar een fatsoenlijke oplossing te kijken. Furmannetje is wel prijzig, weet alleen niet hoe de filtering is van zo'n Samson :-? .

lespaul57
15 oktober 2004, 09:55
Ik ben nu zelf powerunits aan het ontwerpen. Maar jullie horen er meer van als ik er eentje af heb. Zal iig een powercon worden met allerlei verschillende outputs 220AC 9DC enz enz enz.

Candyman
17 oktober 2004, 04:56
[/quote]24HE?? die is dan meer als een meter hoog Hoeveel rodies gehebben jullie???[[quote]

3 roadies en een vrachtwagen :P