PDA

View Full Version : Antons_Enlightment_of_Frogs.mp3 new beef by Shakeel & Bo



Bosch
19 augustus 2003, 21:00
This meal is dedicated to the frog that rules them all!

Everybody else is just green, have you seen the chart? :wink:

Save as:

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/PLAATJESMAP/Antons_Enlightment_of_Frogs.mp3

Parts done:

0:00-0:33 Bosch
0:34-1:06 Shakeel
1:07-1:22 Bosch
1:23-1:43 Shakeel
1:44-2:41 Bosch
2:42-3:13 Shakeel
3:14-3:44 Bosch
3:44-3:46 Shakeel

Both of us devoured some Charvel Guitars. :D

Shakeel recorded using his brand new ENGL Savage and 4 x 12" ENGL Cabinet with Vintage 30 speakers, SM-57 Shure. 8-)

Bosch used his Rocktron Chameleon (some parts (ab)using balanced out, some parts using his brand new Tube Works MosValve MV-962 poweramp plus a 4 x 12" ENGL Cabinet with Vintage 30 speakers, SM-57 Shure Mic). 8)

There are ages in which the rational man and the intuitive man stand side by side, the one in fear of intuition, the other with scorn for abstraction. The latter is just as irrational as the former is inartistic. They both desire to rule over life: the former, by knowing how to meet his principle needs by means of foresight, prudence, and regularity; the latter, by disregarding these needs and, as an "overjoyed hero," counting as real only that life which has been disguised as illusion and beauty.

Enjoy,

~Shakeel and Bosch~

slayurrr
19 augustus 2003, 21:14
Klinkt gaaf, die rustigere stukken van shakeel vind ik der lekker in passen en shakeel's geluid klinkt nu ook stukken beter met die ENGL 8-)

erg cool gedaan gasten. 8-)

Maiden Michiel
19 augustus 2003, 21:16
Fucking hell, tab hem eens een keer ofsow!

Bosch
19 augustus 2003, 21:19
8-) THANX!!! 8-)

Ja ENGL heerst! 8)

Wel geinig: mijn Tube Works is dus mosfet = transistor, dit terwijl ik altijd pro-buizen was (en nog ben). Maar deze eindtrap klinkt in combi met de Rocktron Chameleon en nieuwe ENGL V30 cabinet echt perfect!

Howdie!

Swan
19 augustus 2003, 21:20
Shakeel een ENGL savage?????/ wtf?

Predator
19 augustus 2003, 21:38
Dit klinkt ECHT perfect mannen, het klinkt deze keer echt profo.. Ik kan Cacophony en dit bijna niet meer van elkaar onderscheiden, de kwaliteit is goed, het spel is goed, het idee is goed, ik heb er niets negatiefs over te zeggen.

Jullie spel is echt geweldig, ECHTE rock!! Als ik zo die solo van Shakeel hoor, bij 50 sec, wordt ik bijna gek! De rythm die Bosch heeft ingespeeld is ook AWESOME rocklike. Het solo gedeelte van 1:44 van Bosch vind ik ook geslaagd. Leuke eindsolo trouwens, het doet me een beetje denken aan die Dream Theater joke stukjes die ze soms aan het einde van songs hebben, van die lekker onserieuze gedeeltes.

Shakeel, hoe kom jij ineens aan een ENGL Savage en aan zulke snelle precieze vingers? Is dat waarom ik je nooit meer op MSN zie ofsow? Je werkt en speelt alleenmaar zeker!

FNaRK
19 augustus 2003, 21:51
mooie take mannen !!
Heb ook weinig commentaar, ik vind het alleen jammer dat de overgangen zo duidelijk hoorbaar zijn. De verschillende speelstijlen en technieken zijn leuk om te combineren, probeer nu alleen eens een keer alles tot "één geheel" te mixen. Dat sms -gedoe is wel erg inventief...maar wellicht eens een keer met zijn tweetjes in 1 ruimte inspelen, opnemen en afmixen ?? Ben zeer benieuwd wat dan het resultaat wordt !
Verder zeer goed te pruimen, beter dan die geshredde frogs van de vorige opnames :D (maar laten we het daar maar nie meer over hebben)

Negative K3 fan
19 augustus 2003, 21:54
Shakeel recorded using his brand new ENGL Savage and 4 x 12" ENGL Cabinet with Vintage 30 speakers, SM-57 Shure.

Wat de fuck???

Bosch
19 augustus 2003, 21:59
8-)

Hey thanx mannen!

Shakeel zit nu in Turkije 8) , het was hem hier zeker niet warm genoeg :-? :razz: Dus die zal zijn aandeel over een week of wat wel toelichten.

"1 ruimte inspelen, opnemen en afmixen", dat zou idd het beste zijn, maar die optie krijgt MSN pas begin 2004 :wink:

Overigens, we zijn nu bezig met De Teng om een ECHT(er) nr te maken, dus zonder bassloops maar met real live bass 8) !

Greetz,

~Bosch~

Swan
19 augustus 2003, 21:59
n engl savage met 4x12 past niet eens in zn kamertje dus t is bullshit ;)

Negative K3 fan
19 augustus 2003, 22:00
maar verder klinkt het leuk, ik hoor bert een paar keer dat micheal angelo boundaries truukje doen (of heb ik het mis?) spel is strak enzo, bosch experimenteert als de tering met veel verschillendee sounds, duidedlijk experimenteren, moet nog verder ontwikkelen. Verder is het een beetje langdradig, maar niet slecht.

Eigelijk moeten j ullie met zn tweeen eens een bassist+drummer opzoeken en een band oprichten om wat live shows te organiseren of om op te treden op gitaargerelateerde dingen :)

Bosch
19 augustus 2003, 22:17
Hier een foto van mijn nieuwe stack:

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/Pics/nieuwestack.jpg

Foto van bert's stack volgt asap, (na vakantie waarschijnlijk).

Hey NK3,

Thanx, nou ik heb een hele take met de balanced in ingespeeld en later, toen ik de stack compleet een hele take daarmee opgenomen. Het "beste" heb ik gecombineerd. Het geluid verschilt idd wel erg veel en daardoor komt het misschien als experiment over :-? . Ik moet de Chameleon idd ook nog verder verkennen, de pre en post eq zijn sega uitgebreid, maar goed; vast staat dat er een heel goed geluid aan zit te komen 8-) .

Ik vind Shakeel's parts helemaal flippen. Jammer dat ie voor de vakantie niet in de gelegenheid was om meer aan te leveren. Ik geloof trouwens niet dat ie echt op de Angelo-toer zat maar volgens mij heeft gewoon nog meer Greg Howe geluisterd :-D

Een bassist+drummer zou flex zijn, maar ... tijd ... :-? ... afstand, etc. Afijn, we proberen het eerst online, bijvoorbeeld met De Teng en de eerste geluiden daarvan zijn veelbelovend.

Thanx again!

Saluut,

~Bosch~

Ps. Predator, ik lever eea asap aan!

Bosch
19 augustus 2003, 22:55
Dit klinkt ECHT perfect mannen, het klinkt deze keer echt profo.. Ik kan Cacophony en dit bijna niet meer van elkaar onderscheiden, de kwaliteit is goed, het spel is goed, het idee is goed, ik heb er niets negatiefs over te zeggen.

Jullie spel is echt geweldig, ECHTE rock!! Als ik zo die solo van Shakeel hoor, bij 50 sec, wordt ik bijna gek! De rythm die Bosch heeft ingespeeld is ook AWESOME rocklike. Het solo gedeelte van 1:44 van Bosch vind ik ook geslaagd. Leuke eindsolo trouwens, het doet me een beetje denken aan die Dream Theater joke stukjes die ze soms aan het einde van songs hebben, van die lekker onserieuze gedeeltes.

Shakeel, hoe kom jij ineens aan een ENGL Savage en aan zulke snelle precieze vingers? Is dat waarom ik je nooit meer op MSN zie ofsow? Je werkt en speelt alleenmaar zeker!

Hey Predator,

Bedankt voor de 'compliments'!

Ik heb idd de rythm ingespeeld, maar ik heb het heel simpel gehouden, zodat het niet zou conflicteren met de leads. Niveau van Cacophony zit er nog niet in vrees ik :) Maar goed, dat is nog een doel om na te streven. De overgang bij 1:38 vind ik wel geslaagd. :P

Een track a la Cacophony zou trouwens wel een koel idee zijn. Maar vergt waarschijnlijk wel veel tijd: veel unisolo-stukjes en wat betere slagpartijen en extra-extreme gitaarsolo's. Hmmmmz, inspiratie!

Heb hier nog wel 11 blauwe kikkers :razz:
(save as)
http://home.hetnet.nl/~boschwouter/Pics/11bleufrogs.asf

Greetz,

~Bosch~

lupoloco
20 augustus 2003, 00:25
sounds cool!

weet je wat je es moet opnemen? x-ray eyes vanaf 2:30 (een van de heerlijkste dingen die ik ooit gehoord heb)

Predator
20 augustus 2003, 09:47
n engl savage met 4x12 past niet eens in zn kamertje dus t is bullshit ;)

Past wel hoor :razz: maar dat doet er niet toe, zijn geluid is drastisch veranderd. Ik zeg niet dat het geen V-Amp2 kan zijn, want het klinkt namelijk echt precies als 1 van mijn presets maar dan zonder delay erop en meer gain en dat kan ik zo bijstellen. Maar zijn geluid is nu ECHT anders, het klinkt stukken beter. Als hij een ENGL Savage heeft met een 4x12" cab, dan weet ik in ieder geval niet waar hij het vandaan heeft.

Ik vind het trouwens wel cool dat de overgangen zo duidelijk te horen zijn, het laat je lekker schrikken. Het jammere is dan dat je niet teveel naar deze song kunt luisteren, dan weet je namelijk wat eraan komt.

Bosch
20 augustus 2003, 11:46
sounds cool!

weet je wat je es moet opnemen? x-ray eyes vanaf 2:30 (een van de heerlijkste dingen die ik ooit gehoord heb)

Had ik vanochtend "toevallig" in de auto op weg naar werk opstaan 8-). Idd heerlijke muziek! Maar ook al weer zo ontzettend oud!!! Een echte klassieker zullen we maar zeggen.

... En wat is er nu zo bijzonder/raar aan de stack van Shakeel? Ik vind het een goeie keuze, alhoewel ik hem nog steeds probeer te bewegen om toch ook eens een Chameleon te checken. Ik vind zijn guitarplaying iig een stuk boeiender/spraakmakender 8) .

Ik ben het met Predator eens dat zijn sound nu ECHT beter is geworden! Maar goed, je sound/geluid komt voor 75 % uit je vingers.

Sjabloon, :wink:

~Bosch~

Predator
20 augustus 2003, 12:43
Ik vind niks raars aan zijn stack en de keuze is zeer goed, maar wat ik raar vind is hoe hij daar ineens aan komt. Heeft hij zijn SL3 en zijn andere 2 versterkers verkocht ofsow? En was hij al van plan die stack te kopen?

Negative K3 fan
20 augustus 2003, 14:30
Die savage komt een beetje als donderslag bij heldere hemel eigelijk...

FNaRK
20 augustus 2003, 14:40
"Savages we call them because their manners differ from ours"

Benjamin Franklin

Bosch
20 augustus 2003, 14:50
"Savages we call them because their manners differ from ours"

Benjamin Franklin

"When Christianity departed from its native soil, that of the lowest orders, the underworld of the ancient world, and began seeking power among barbarian peoples, it no longer had to deal with exhausted men, but with men still inwardly savage and capable of self torture--in brief, strong men, but bungled men."

Friedrich Nietzsche

Published 1895

:D

FNaRK
20 augustus 2003, 17:05
The pleasure of satisfying a savage instinct, undomesticated
by the Ego, is incomparably much more intense than the one
of satisfying a tamed instinct. The reason is becoming the
enemy that prevents us from a lot of possibilities of pleasure.

Sigmund Freud



:-D try to beat that

Bosch
20 augustus 2003, 19:11
Leisure and Idleness. There is an Indian savagery, a savagery peculiar to the Indian blood, in the manner in which the Americans strive after gold: and the breathless hurry of their work-the characteristic vice of the New World-already begins to infect old Europe, and makes it savage also, spreading over it a strange lack of intellectuality. One is now ashamed of repose: even long reflection almost causes remorse of conscience. Thinking is done with a stopwatch, as dining is done with the eyes fixed on the financial newspaper; we live like men who are continually "afraid of letting opportunities slip." "Better do anything whatever, than nothing"-this principle also is a noose with which all culture and all higher taste may be strangled. And just as all form obviously disappears in this hurry of workers, so the sense for form itself, the ear and the eye for the melody of movement, also disappear. The proof of this is the clumsy perspicuity which is now everywhere demanded in all positions where a person would like to be sincere with his fellows, in intercourse with friends, women, relatives, children, teachers, pupils, leaders and princes-one has no longer either time or energy for ceremonies, for roundabout courtesies, for any esprit in conversation, or for any odium whatever. For life in the hunt for gain continually compels a person to consume his intellect, even to exhaustion, in constant dissimulation, overreaching, or forestalling: the real virtue nowadays is to do something in a shorter time than another person. And so there are only rare hours of sincere intercourse permitted: in them, however, people are tired, and would not only like "to let themselves go," but to stretch their legs out wide in awkward style. The way people write their letters nowadays is quite in keeping with the age; their style and spirit will always be the true "sign of the times." If there be still enjoyment in society and in art, it is enjoyment such as over-worked slaves provide for themselves. Oh, this moderation in "joy" of our cultured and uncultured classes! Oh, this increasing suspiciousness of all enjoyment! Work is winning over more and more the good conscience to its side: the desire for enjoyment already calls itself "need of recreation," and even begins to be ashamed of itself. "One owes it to one's health," people say, when they are caught at a picnic. Indeed, it might soon go so far that one could not yield to the desire for the vita contemplative (that is to say, excursions with thoughts and friends), without self-contempt and a bad conscience. Well! Formerly it was the very reverse: it was "action" that suffered from a bad conscience. a man of good family I concealed his work when need compelled him to labor. The slave labored under the weight of the feeling that he did something contemptible-the "doing" itself was something contemptible. "Only in otium and bellum is there nobility and honor:" so rang the voice of ancient prejudice!

:-D :-D :-D

(en nu weer muziek :-? )

FNaRK
20 augustus 2003, 19:29
je vergeet je bronvermelding :wink:

Bosch
20 augustus 2003, 20:50
je vergeet je bronvermelding :wink:

haha inderdaad!

:razz: Nietzsche, ... who else :wink:

Barret Wallace
21 augustus 2003, 14:36
:-? :-? :-? :-?

WTF VINDEN JULLIE DIE SOLO,S VAN MIJ GOED < :-? :-?

haha ık was/ben :oops er ABSOLUUT nıet tevreden mee ık had em ff ın 10 mınuten opgenomen de dag voordat ık naar marmarıs vertrok maar jullıe vınden hem goed COOOOOOL >!é!é!é!!!!! kıckass shıt man

haha Bosch mooıe solos ook ş<0 grappıg om hıer men eıgen shıt te horen hehehe ık heb al een tıjdje geen guıtar aangeraakt <ş9 , :(

tja dıe engl ık had fuckıng kenkergeluk de dag voordat ık weggıng het ıs een lang vehraal maar heeft te maken met fınacıerıng door men ouders enzo ık kan het zelf ook nog steeds nıet geloven <İSİSİS :o

anyway dat dıong klınkt ELKKER en ık kan er nu nıet pop spelen <ş9

owja YOU GUYS ROCJK <1111111111111111111 THANKS VOOR JULLIE COMMENTS

nou ehmmmmmm ık ga weer van de temperatuur hıer genıeten 40 graden ın de schaduw :-? :-? :-? landınwaarsts dan he ş<0 aan de kust ıs het nog wel te doen :D


<9 sorryvoor het rare typen maar dıt toetsenbord ıs anders ıngedeel< şs =

Barret Wallace
21 augustus 2003, 14:40
Hava ğüzel, derıel mıe :razz: :D


ğule ğule ;)

Swan
21 augustus 2003, 15:14
cool dude...
als je terugbent ff engl en 5150 vergelijken ;)

Negative K3 fan
21 augustus 2003, 15:42
cool dude...
als je terugbent ff engl en 5150 vergelijken ;)

kun jij dan misschien ook even die 5150 in de engl cab met V30s steken om te kijken hoe dat klinkt?

Bosch
21 augustus 2003, 15:49
Kan ik je wel vertellen! Klinkt geweldig!!!
Swan heeft de mijne 8-) (5150).
Voor de verkoop had ik al de ENGL en 6*12" klinkt nog net wat vetter dan 2*12". :-D

Howdoe,

~Bosch~

edit: Het geluid wordt iets minder direct, maar dat wordt gecompenseerd door het feit dat het enorm breed wordt.

Swan
21 augustus 2003, 16:06
ik kan me nog steeds die engl halfstack niet in Barrets kamer voorstellen eerlijk gezegd :D

schaap
21 augustus 2003, 23:31
laten we met zn allen langsgaan om het te controleren en tegelijk dat monster uitproberen :-D

Anders Destium
22 augustus 2003, 21:05
Klinkt zeker goed, heren van Double Dutch :)

Ik zou het (net als anderen) ook toejuichen als er wat meer op (achtergrond) riffs en dergelijke wordt ingespeeld, zodat we binnenkort niet meer van die blije basloopjes hebben :wink: Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dat heel moeilijk versturen ed wordt (van opnemen en de rest van de reutemeteut heb ik de ballen verstand ). Wat het ook altijd leuk doet: Quasi-gevoelig geneuzel (dat eerste stuk van Shakeel bijv), hebben de anti-shredders gelijk geen voet meer om op te staan :D

Bosch
22 augustus 2003, 21:16
8-)

(Ik had trouwens verwacht dat het eerste echte bass-thema zou worden geassocieerd met Primus ....).

Anders Destium
22 augustus 2003, 21:26
Ik zou trouwens nog eens proberen om op www.Petrucciforum.com te posten, potentiele fans zat daar!

Volgens mij is dit nummer wat toegankelijker dan de vorige die jullie er postten :)

Megalodon
23 augustus 2003, 06:05
Lekkere shredstukken hoor jongens!

Ik ben ook weer met iets bezig. Volgende maand ga ik ook weer 'ns wat uppen :)

Bosch
23 augustus 2003, 08:30
Thanx!

Wel een beetje opschieten hoor :wink: !

Gert-Jan
23 augustus 2003, 17:22
Hey Guys,

Ben ff weg met vakantie zetten jullie stiekum dit MEGA-MEGA stuk erop.

Klinkt helemaal top, lekkere sounds, mooie technieken, PROFI

Bosch
23 augustus 2003, 17:27
:P Hey Gert-Jan!

Welcome back!

Ik was al bang dat je, je door al het heen en weer gezeik een poosje terug, had laten wegjagen :( . Maar goed, gelukkig niet dus, bedankt voor de feedback!

Adios,

~Bosch~

... en laat snel ook weer wat van jouw Rocktron horen ... :wink:

Blijepanda
24 augustus 2003, 23:11
Echt heel vet gedaan, meer heb ik er niet over te zeggen.

Barret Wallace
29 augustus 2003, 16:02
Hey thanks

ık zıt n nog ın turkey en ık ga mogen ff wat dıper ın p jullıoe replıe

maar voordat men vlıetuıg vertrekt wıl ık no 1 dıng zeggen

My recordıngs are done wıth a v-amp 2 dırectly ınto a 15 dollar SB lıve


ık en bosch zeıden eerst dat het een engl was om te kıjken of jullıe het engzıns zouden geloven :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

ık kan maar tot 1 conclusıe komen men v-amp klınkt als een beest, een woest beest. 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

sash
30 augustus 2003, 00:15
Dus dat kontengelik is onderbouwde kritiek?

Negative K3 fan
30 augustus 2003, 14:37
Hey thanks

ık zıt n nog ın turkey en ık ga mogen ff wat dıper ın p jullıoe replıe

maar voordat men vlıetuıg vertrekt wıl ık no 1 dıng zeggen

My recordıngs are done wıth a v-amp 2 dırectly ınto a 15 dollar SB lıve


ık en bosch zeıden eerst dat het een engl was om te kıjken of jullıe het engzıns zouden geloven :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

ık kan maar tot 1 conclusıe komen men v-amp klınkt als een beest, een woest beest. 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Had ik kunnen verwachten, maarja, geluidsopnames zeggen mij ook helemaal niets. Ik hoor dagelijks ongeveer 3 soudnsamples van allerlei bekende amp via het harmony cecntral forums en ik heb de beste amps als grote schijt gehoord en de slechtste amps als een enorm toonorgasme. Verder had ik al wel zon vermoeden omdat je toon nou neit echt bepaald veel anders klonk dan dat ik gewend was.

Verder wil ik nog eens over je gedrag beginnen, ik vind het ok als je dit soort dingen doet, maar dan meot je wel een beetje rekening houden met anderen, want de manier waarop is heel belangrijk en jij komt, op dit moment, behoorlijk arrogant/denigerend/uit de hoogte over/kleinerend over. Kan aan mij liggen, maar misschien is het handig ook op internet wat meer aan je sociale kanten te denken, heeft alleen maar voordelen.

Bosch
30 augustus 2003, 15:18
Hey thanks

ık zıt n nog ın turkey en ık ga mogen ff wat dıper ın p jullıoe replıe

maar voordat men vlıetuıg vertrekt wıl ık no 1 dıng zeggen

My recordıngs are done wıth a v-amp 2 dırectly ınto a 15 dollar SB lıve


ık en bosch zeıden eerst dat het een engl was om te kıjken of jullıe het engzıns zouden geloven :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

ık kan maar tot 1 conclusıe komen men v-amp klınkt als een beest, een woest beest. 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Had ik kunnen verwachten, maarja, geluidsopnames zeggen mij ook helemaal niets. Ik hoor dagelijks ongeveer 3 soudnsamples van allerlei bekende amp via het harmony cecntral forums en ik heb de beste amps als grote schijt gehoord en de slechtste amps als een enorm toonorgasme. Verder had ik al wel zon vermoeden omdat je toon nou neit echt bepaald veel anders klonk dan dat ik gewend was.

Verder wil ik nog eens over je gedrag beginnen, ik vind het ok als je dit soort dingen doet, maar dan meot je wel een beetje rekening houden met anderen, want de manier waarop is heel belangrijk en jij komt, op dit moment, behoorlijk arrogant/denigerend/uit de hoogte over/kleinerend over. Kan aan mij liggen, maar misschien is het handig ook op internet wat meer aan je sociale kanten te denken, heeft alleen maar voordelen.

Relax! :o

Als dit grapje voor jou arrogant/denigerend/uit de hoogte over komt dan zegt dat in mijn ogen meer iets over hoe jij de dingen zou willen zien, dan over hoe de dingen zijn. Jammer. :-? Je hebt het over rekening houden met anderen, maar doel je niet alleen op je zelf? En lees dit nou alsjeblieft niet als een aanval o.k.! (Jij jouw constatering, ik de mijne, ... klaar).

hoofd
30 augustus 2003, 15:24
WOEHAAAAAAAAAAAA!!!!!
The heat is on mothafuckah's!!!!!!!! :D

Mkay, ik ga nu weg (Uitmarkt), ben waarschijnlijk laat thuis, jongens, maak er wat van, laat me genieten als ik terug ben :D.

Barret Wallace
30 augustus 2003, 20:37
@roadkill -- samen in 1 ruimte spelen komt binnenkort !!!
ik moet wel ff wat bijoefenen :S want ik wil graag die cacophony achteige shit doen speed metal syphdfmomogies enzo als bosch dat ok vindt :P


@neg k3 fan nope niks van angelo


@predator ''hoe kom je aan zulke snelle preciese vingers''

:-? :-? :-? deze solo is kenkersimpel het is maar wat getap enzo jij kan em ook weet ik zeker


@lupoloco xray eyes ruled zeker, maar er komt binnenkort een black cat opname aan ;)


@predator Ik zeg niet dat het geen V-Amp2 kan zijn, want het klinkt namelijk echt precies als 1 van mijn presets maar dan zonder delay erop en meer gain en dat kan ik zo bijstellen.

right on predator (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) !!! :-D


@anders destium
hehe dat rustige stukje was ff een probeersel

kwam omdat ik net voor die opname echo etudes had gezien :-D :-D :-D


@neg k3 fan

YES precies de reactie die ik wou hebben 8-) :razz:



arrogant/denigerend/uit de hoogte over/kleinerend over

hmm waarom geef je synoniemen?


hmm anyway het was niet denigrerend bedoeld

het is maar een G R A P J E vriend


peace

Anders Destium
31 augustus 2003, 12:52
Ik vind het mooi dat Neg K3 Fan over sociaal gedrag begint, man man man :lol:

Barret Wallace
31 augustus 2003, 18:15
Ik vind het mooi dat Neg K3 Fan over sociaal gedrag begint, man man man :lol:


http://www.thetechguys.com/images/thumbs.up.jpg

Bosch
31 augustus 2003, 18:22
Je hebt, zo te zien, niet echt gitaarvingertjes Barret :-D .

Barret Wallace
31 augustus 2003, 18:40
http://members.tripod.com/~katyskubicle/frogs/frog9.gif